心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16992


1801#
發表於 11-6-22 02:14 |只看該作者
joycec9 發表於 11-6-22 02:06
我完全唔記得咗個POST,你有咩需要考慮??

有些可以傾多兩咀, 有些怕沒完沒, 尤其是想千滅犯文果d


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


1802#
發表於 11-6-22 02:23 |只看該作者
本帖最後由 joycec9 於 11-6-22 02:24 編輯
yk0108 發表於 11-6-22 02:14
有些可以傾多兩咀, 有些怕沒完沒, 尤其是想千滅犯文果d

你老友X媽嘛。佢今日又發功呀,話有人唔畀佢鬧人,又話自己冇晒言論自由喎。

點評

ivythepooh  我仲未識分bk呢度d人~~~  發表於 11-6-22 10:40


伯爵府

積分: 16992


1803#
發表於 11-6-22 02:28 |只看該作者
joycec9 發表於 11-6-22 02:23
你老友X媽嘛。佢今日又發功呀,話有人唔畀佢鬧人,又話自己冇晒言論自由喎。 ...

咩樹? 無留意.


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


1804#
發表於 11-6-22 02:31 |只看該作者
yk0108 發表於 11-6-22 02:28
咩樹? 無留意.
有個POST好似叫啲媽媽出來講嘢,大意係話政府之前話唔起居屋,依家畀人鬧兩嘢又起,之類啦。
跟住你個FRIEND咪回咗N個帖,鬧鬧下又鬧泛民同李卓人,跟住聲稱有人「唔畀」佢講嘢,冇言論自由喎。
我睇咗少少冇睇喇,真係好煩..

點評

ivythepooh  我通常d post都只係睇第一版~~哈哈哈~~  發表於 11-6-22 10:41


伯爵府

積分: 16992


1805#
發表於 11-6-22 02:35 |只看該作者
joycec9 發表於 11-6-22 02:31
有個POST好似叫啲媽媽出來講嘢,大意係話政府之前話唔起居屋,依家畀人鬧兩嘢又起,之類啦。
跟住你個FRIEN ...

邊個"有人"咁夠膽? 通常好多人會不斷拍手講支持企, 好野, "餐"佢之類.


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


1806#
發表於 11-6-22 02:37 |只看該作者
本帖最後由 joycec9 於 11-6-22 02:42 編輯
yk0108 發表於 11-6-22 02:35
邊個"有人"咁夠膽? 通常好多人會不斷拍手講支持企, 好野, "餐"佢之類.

所以有句話我冇講出口,我成日覺得佢有XXX。(你睇完要打X喇。)


伯爵府

積分: 16992


1807#
發表於 11-6-22 02:43 |只看該作者
本帖最後由 yk0108 於 11-6-22 02:43 編輯
joycec9 發表於 11-6-22 02:37
所以有句話我冇講出口,我成日覺得佢有 妄想症。

咁又未至於有XXXX? 我想有種人好鍾意做老大, 必需要有人認同佢/服從佢. 咁你可以想像有個咁既阿媽, 一係個小朋友睬佢都傻, 一係就裙腳仔. 但又會好嬲個裙腳仔咁無出色, 威唔到人睇. 所以唯有上網做老大掛. 另外, 我諗有種人的思維係極端D, 或好着重對錯, 好少灰色地帶, 所以形成咁掛.


話时話, 你點睇最低工資?


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


1808#
發表於 11-6-22 02:47 |只看該作者
yk0108 發表於 11-6-22 02:43
咁又未至於有XXXX? 我想有種人好鍾意做老大, 必需要有人認同佢/服從佢. 咁你可以想像有個咁既阿媽, 一係個 ...
最低工資當然有其壞處,睇下英國就知...

但我唔明點解啲人鬧李卓人,但唔去鬧嗰啲畀十幾蚊時薪你,自己就拿幾億盈利嘅無良僱主?

香港人,金錢掛帥,欺善怕惡。




伯爵府

積分: 16992


1809#
發表於 11-6-22 02:52 |只看該作者
joycec9 發表於 11-6-22 02:47
最低工資當然有其壞處,睇下英國就知...

但我唔明點解啲人鬧李卓人,但唔去鬧嗰啲畀十幾蚊時薪你,自己就 ...

唔好意思, 英國點壞法?

我估這裏有些老闆仔, 所以咪鬧李生. 我覺得要憎就憎地產商, 大半生都係奉獻給他們.


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


1810#
發表於 11-6-22 02:58 |只看該作者
yk0108 發表於 11-6-22 02:52
唔好意思, 英國點壞法?

我估這裏有些老闆仔, 所以咪鬧李生. 我覺得要憎就憎地產商, 大半生都係奉獻給他們 ...
英國工人受好多保障,工作態度其差,效率其低。工會勢力好大,動不動就罷工。尤其公共事業例如郵政服務,真係好恐怖。


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


1811#
發表於 11-6-22 02:59 |只看該作者
本帖最後由 joycec9 於 11-6-22 03:12 編輯
yk0108 發表於 11-6-22 02:52
唔好意思, 英國點壞法?

我估這裏有些老闆仔, 所以咪鬧李生. 我覺得要憎就憎地產商, 大半生都係奉獻給他們 ...

在地產界混嗰班人,表面西裝打呔,內裡都係無賴同小混混。


伯爵府

積分: 16992


1812#
發表於 11-6-22 03:01 |只看該作者
joycec9 發表於 11-6-22 02:58
英國工人受好多保障,工作態度其差,效率其低。工會勢力好大,動不動就罷工。尤其公共事業例如郵政服務,真 ...

咁香港工人唔係受好多保障, 只係要求最低工資, 係咪唔會咁壞?


伯爵府

積分: 16992


1813#
發表於 11-6-22 03:03 |只看該作者
joycec9 發表於 11-6-22 02:59
你知我以前做邊範。在地產界混嗰班人,表面西裝打呔,內裡都係無賴同小混混。 ...

唔只地產, 金融果班都係咁. 有次成班好似黑社會來公司找我老細, 嚇C我.


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


1814#
發表於 11-6-22 03:05 |只看該作者
yk0108 發表於 11-6-22 03:01
咁香港工人唔係受好多保障, 只係要求最低工資, 係咪唔會咁壞?
啱。同英國拍馬都追唔上。

香港工人卑微到不得之了。我係李卓人,我都會搞最低工資立法。


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


1815#
發表於 11-6-22 03:07 |只看該作者
yk0108 發表於 11-6-22 03:03
唔只地產, 金融果班都係咁. 有次成班好似黑社會來公司找我老細, 嚇C我.
認同!!!斯文敗類!!!

最好笑呢啲人仲話要入功能組別,到時立會真係可以開拍古惑仔系列。

斯文敗類VS黑社會VS監躉..


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


1816#
發表於 11-6-22 03:10 |只看該作者
yk0108 發表於 11-6-22 03:01
咁香港工人唔係受好多保障, 只係要求最低工資, 係咪唔會咁壞?
我成日諗,社會福利走到某個地步,必然係會養懶人。但所謂自由市場又何嘗唔係偏坦財主佬?

任何一個極端都屎,但依家香港真係財團大晒。


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


1817#
發表於 11-6-22 03:11 |只看該作者
yk0108 發表於 11-6-22 03:03
唔只地產, 金融果班都係咁. 有次成班好似黑社會來公司找我老細, 嚇C我.
你以前做邊行?


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


1818#
發表於 11-6-22 03:14 |只看該作者
本帖最後由 joycec9 於 11-6-22 03:14 編輯
yk0108 發表於 11-6-22 02:43
咁又未至於有XXXX? 我想有種人好鍾意做老大, 必需要有人認同佢/服從佢. 咁你可以想像有個咁既阿媽, 一係個 ...

都話佢係你老友,你睇你幾了解佢...


不如你講下點睇最低工資。


伯爵府

積分: 16992


1819#
發表於 11-6-22 03:14 |只看該作者
joycec9 發表於 11-6-22 03:07
認同!!!斯文敗類!!!

最好笑呢啲人仲話要入功能組別,到時立會真係可以開拍古惑仔系列。
我想所謂的政治/上流社會都係衰衰格格, 賤賤格格咁.


伯爵府

積分: 16992


1820#
發表於 11-6-22 03:16 |只看該作者
joycec9 發表於 11-6-22 03:10
我成日諗,社會福利走到某個地步,必然係會養懶人。但所謂自由市場又何嘗唔係偏坦財主佬?

任何一個極端都 ...

所以我近排好努力看傻福的書, 覺得有些不可思議.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo