想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1801#
發表於 11-9-28 17:07 |只看該作者
出面街又有jm排完期就流啡冇左喇...好驚驚呀...~


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


1802#
發表於 11-9-28 17:10 |只看該作者
回覆 edith_ricky 的帖子

平常心呀~~~~!!!~~


男爵府

積分: 6150


1803#
發表於 11-9-28 17:12 |只看該作者

引用:Quote:BabyLeung+發表於+11-9-28+14:59+Hi,

原帖由 iloveqoo 於 11-09-28 發表
歡迎呀~~~你CYCLE幾多?應該CHECK得棒棒喎
我非常唔準架,又而多囊問題,cycle閒閒地40~45日,早排直情2個月都唔黎




男爵府

積分: 6150


1804#
發表於 11-9-28 17:13 |只看該作者

引用:Quote:BabyLeung+發表於+11-9-28+14:59+Hi,

原帖由 樂遙BB 於 11-09-28 發表
HIHI..
你CYCLE好長架
都長架,又亂,40~45日,有時仲長呀,要食通經藥先得~~





男爵府

積分: 6150


1805#
發表於 11-9-28 17:16 |只看該作者

引用:Quote:BabyLeung+發表於+11-9-28+15:34+所

原帖由 edith_ricky 於 11-09-28 發表
嘿嘿,如果係你去邊間生呀~?
我首選廣華呀,但我奶奶想我係私家生,老公就話我鐘意就得,我想順產,但私家多數都開刀,所以15/16緊




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


1806#
發表於 11-9-28 17:18 |只看該作者
回覆 currymama 的帖子

我地自己搵自己洗~供樓就一半~所以都冇咩影響大家~~~!!!!


大宅

積分: 1027


1807#
發表於 11-9-28 17:20 |只看該作者
currymama 發表於 11-9-28 15:54
to未bingo的jm~

基礎體溫與排卵的關係參考

Thank you so much !!


禁止訪問

積分: 2483


1808#
發表於 11-9-28 17:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1809#
發表於 11-9-28 17:20 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-28 17:07
出面街又有jm排完期就流啡冇左喇...好驚驚呀...~
佢緊張到連野都唔食呀!我都有睇到,你情況好佢好多,唔使擔心!


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1810#
發表於 11-9-28 17:26 |只看該作者
BabyLeung 發表於 11-9-28 17:16
我首選廣華呀,但我奶奶想我係私家生,老公就話我鐘意就得,我想順產,但私家多數都開刀,所以15/16緊



...

c+重多big6呀,順產就不如去返kwh啦~
我會prefer留返d$$畀小朋友第時用好d~

點評

rabdotrab  give me five five~~~  發表於 11-9-28 22:41
currymama  give me five~  發表於 11-9-28 17:27


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1811#
發表於 11-9-28 17:27 |只看該作者
BabyLeung 發表於 11-9-28 17:16
我首選廣華呀,但我奶奶想我係私家生,老公就話我鐘意就得,我想順產,但私家多數都開刀,所以15/16緊



...
既然順產就咪去c+同big6迫啦!


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1812#
發表於 11-9-28 17:29 |只看該作者
aubmaki 發表於 11-9-28 17:18
回覆 currymama 的帖子

我地自己搵自己洗~供樓就一半~所以都冇咩影響大家~~~!!!!
咁你有能力養自己就更gd啦!你時間自由,返兩份part time就夠喇喎!他條過我地好多架!


禁止訪問

積分: 2483


1813#
發表於 11-9-28 17:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1814#
發表於 11-9-28 17:45 |只看該作者

引用:死啦...乞痴喉嚨通

原帖由 iloveqoo 於 11-09-28 發表
死啦...乞痴喉嚨通
飲多啲水




男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1815#
發表於 11-9-28 17:46 |只看該作者

引用:回覆+edith_ricky+的帖子 平常心呀~~~~!!!

原帖由 aubmaki 於 11-09-28 發表
回覆 edith_ricky 的帖子

平常心呀~~~~!!!~~
relax...relax...




男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1816#
發表於 11-9-28 17:48 |只看該作者
iloveqoo 發表於 11-9-28 17:45
我想問呢...我呢期都有用護jin, 成日都有d好淺好淺既啡色分秘...正唔正常架?
又唔係真係啡色,係好淺,少少色 ...
你check左bingo未?今日d幾?


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1817#
發表於 11-9-28 17:49 |只看該作者
iloveqoo 發表於 11-9-28 17:20
死啦...乞痴喉嚨通
飲康鈣c啦!我果日都係,飲一杯即刻禁得住d菌!


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1818#
發表於 11-9-28 17:50 |只看該作者

引用:我想問呢...我呢期都有用護jin,+成日都有d

原帖由 iloveqoo 於 11-09-28 發表
我想問呢...我呢期都有用護jin, 成日都有d好淺好淺既啡色分秘...正唔正常架?
又唔係真係啡色,係好淺,少少色 ...
我相反,驗倒bingo後,唔見晒d分泌!我咁多年嚟不嬲都要用咖,而家竟然唔使用!




男爵府

積分: 6150


1819#
發表於 11-9-28 17:52 |只看該作者

引用:Quote:BabyLeung+發表於+11-9-28+17:16+我

原帖由 edith_ricky 於 11-09-28 發表
c+重多big6呀,順產就不如去返kwh啦~
我會prefer留返d$$畀小朋友第時用好d~
...
我都係咁諗,唉....有左先再諗喇..............




大宅

積分: 3538


1820#
發表於 11-9-28 17:52 |只看該作者
我試左2個月就有左個囝,但想要第二個就試左成年多少少都無,幾個月之前睇左醫生,驗左血,掃描左子宮,加其他,老公都檢查左,都話無事,準備照輸卵管睇下有無失左,之後醫生話最後一樣就會幫幫我地,因為我好想快d有,所以試左約9個月就睇醫生,希望佢會幫到我地,好擔心如果真係失左??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo