想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5940


1801#
發表於 11-10-13 14:33 |只看該作者
alice0410 發表於 11-10-13 14:19
有用M後喝一至二星期每曰一支
你try左幾多個cycle??而家bingo左?


男爵府

積分: 5346


1802#
發表於 11-10-13 14:45 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-10-13 14:32
下, 佢食到落到肚架...好快就ko一塊~
healthy times個隻出名硬, 佢都ko到~

勁呀, 我個仔個時都係食半支就收手.


男爵府

積分: 5346


1803#
發表於 11-10-13 14:46 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-10-13 14:33
你try左幾多個cycle??而家bingo左?

我都想知.
連飲14天真係好熱氣.


男爵府

積分: 5940


1804#
發表於 11-10-13 14:48 |只看該作者
qwbear 發表於 11-10-13 14:45
勁呀, 我個仔個時都係食半支就收手.
佢好中意自己拎住d野咬...
有時灼條芥蘭比佢, 都可以食到渣到無



男爵府

積分: 5346


1805#
發表於 11-10-13 14:52 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-10-13 14:48
佢好中意自己拎住d野咬...
有時灼條芥蘭比佢, 都可以食到渣到無

我就未試過俾阿仔佢自己用手拎起條菜食, 屋企人怕佢整到周圍dirty.
仲有食到三文魚的話, 一星期俾一次佢食, 對個腦好有幫助. 我通常去百佳超市買一 pack pack的三文魚, 仲要係魚尾, 一定沒有骨, 全魚肉, 你煲好飯或粥都可以加入去. 我個仔已經食了幾年.


男爵府

積分: 5346


1806#
發表於 11-10-13 15:20 |只看該作者
飲緊第二杯檸檬水, 好似唔多見效.
點解唔見樓主o既?


男爵府

積分: 5940


1807#
發表於 11-10-13 15:28 |只看該作者
qwbear 發表於 11-10-13 14:52
我就未試過俾阿仔佢自己用手拎起條菜食, 屋企人怕佢整到周圍dirty.
仲有食到三文魚的話, 一星期俾一次佢食 ...
食菜莖可以訓練咀嚼力,對學講野有幫助~~
而家挪威三文魚受污染, 我唔敢買比阿仔食~~

樓主好似出左去玩, 幾日無出現


男爵府

積分: 5346


1808#
發表於 11-10-13 15:30 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-10-13 15:28
食菜莖可以訓練咀嚼力,對學講野有幫助~~
而家挪威三文魚受污染, 我唔敢買比阿仔食~~

有隻唔係挪威出, 沒有問題.


男爵府

積分: 5940


1809#
發表於 11-10-13 15:44 |只看該作者
qwbear 發表於 11-10-13 15:30
有隻唔係挪威出, 沒有問題.
係邊度出?


大宅

積分: 4051


1810#
發表於 11-10-13 16:01 |只看該作者
HIHI....


男爵府

積分: 5346


1811#
發表於 11-10-13 16:04 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-10-13 15:44
係邊度出?

要睇番再話你知.

今日得我同你係到講, 其他人呢?


大宅

積分: 4051


1812#
發表於 11-10-13 16:28 |只看該作者
無人係度既...閃


男爵府

積分: 5940


1813#
發表於 11-10-13 16:29 |只看該作者
qwbear 發表於 11-10-13 16:04
要睇番再話你知.

今日得我同你係到講, 其他人呢?
丁丁岩岩出現~~


大宅

積分: 4051


1814#
發表於 11-10-13 16:31 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-10-13 16:29
丁丁岩岩出現~~

哈哈..我以為無人..岩岩想閃TIM...


男爵府

積分: 5940


1815#
發表於 11-10-13 16:32 |只看該作者
Ding's 發表於 11-10-13 16:31
哈哈..我以為無人..岩岩想閃TIM...
今日係冷清左d~~
我得閒個日就係咁冷清


大宅

積分: 4051


1816#
發表於 11-10-13 16:33 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-10-13 16:32
今日係冷清左d~~
我得閒個日就係咁冷清

係咩...?BB豬無上黎呀?


男爵府

積分: 5940


1817#
發表於 11-10-13 16:34 |只看該作者
Ding's 發表於 11-10-13 16:33
係咩...?BB豬無上黎呀?
無呀, 我以為你地去晒apps~


大宅

積分: 4051


1818#
發表於 11-10-13 16:34 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-10-13 16:34
無呀, 我以為你地去晒apps~

唔係呀...我岩岩起身咋...
今日無APP呀..你一唔一齊APP呀


男爵府

積分: 5940


1819#
發表於 11-10-13 16:36 |只看該作者
Ding's 發表於 11-10-13 16:34
唔係呀...我岩岩起身咋...
今日無APP呀..你一唔一齊APP呀
apps 呀....不過肯定好快無電.....
睇少陣都幾十個msg..

pm你


大宅

積分: 4051


1820#
發表於 11-10-13 16:36 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-10-13 16:36
apps 呀....不過肯定好快無電.....
睇少陣都幾十個msg..

好呀...哈哈...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo