立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 5940
alice0410 發表於 11-10-13 14:19 有用M後喝一至二星期每曰一支
積分: 5346
cc_ivy 發表於 11-10-13 14:32 下, 佢食到落到肚架...好快就ko一塊~ healthy times個隻出名硬, 佢都ko到~
cc_ivy 發表於 11-10-13 14:33 你try左幾多個cycle??而家bingo左?
qwbear 發表於 11-10-13 14:45 勁呀, 我個仔個時都係食半支就收手.
cc_ivy 發表於 11-10-13 14:48 佢好中意自己拎住d野咬... 有時灼條芥蘭比佢, 都可以食到渣到無
qwbear 發表於 11-10-13 14:52 我就未試過俾阿仔佢自己用手拎起條菜食, 屋企人怕佢整到周圍dirty. 仲有食到三文魚的話, 一星期俾一次佢食 ...
cc_ivy 發表於 11-10-13 15:28 食菜莖可以訓練咀嚼力,對學講野有幫助~~ 而家挪威三文魚受污染, 我唔敢買比阿仔食~~
qwbear 發表於 11-10-13 15:30 有隻唔係挪威出, 沒有問題.
大宅
積分: 4051
cc_ivy 發表於 11-10-13 15:44 係邊度出?
qwbear 發表於 11-10-13 16:04 要睇番再話你知. 今日得我同你係到講, 其他人呢?
cc_ivy 發表於 11-10-13 16:29 丁丁岩岩出現~~
Ding's 發表於 11-10-13 16:31 哈哈..我以為無人..岩岩想閃TIM...
cc_ivy 發表於 11-10-13 16:32 今日係冷清左d~~ 我得閒個日就係咁冷清
Ding's 發表於 11-10-13 16:33 係咩...?BB豬無上黎呀?
cc_ivy 發表於 11-10-13 16:34 無呀, 我以為你地去晒apps~
Ding's 發表於 11-10-13 16:34 唔係呀...我岩岩起身咋... 今日無APP呀..你一唔一齊APP呀
cc_ivy 發表於 11-10-13 16:36 apps 呀....不過肯定好快無電..... 睇少陣都幾十個msg..
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy