烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   25


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


1801#
發表於 12-7-2 01:57 |只看該作者
worldrecord 發表於 12-7-2 01:55
希望有咁的一日啦!
今晚講多左了, 唔想講呢D了
瞓啦,tomorrow is another day !


珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


1802#
發表於 12-7-2 01:59 |只看該作者

引用:Quote:Cayee+發表於+12-7-2+01:04+做得你愛

原帖由 hinhin_ma 於 12-07-02 發表
唔係倒米就得啦...




        


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


1803#
發表於 12-7-2 01:59 |只看該作者
worldrecord 發表於 12-7-2 01:53
我相信個D咩扮聽唔到, 願諒呀, 體諒呀都一定做過晒!
(睇呢到D人咁互助就知)
但係對方未必放過你呢
唔係對方唔放過你,係你唔放過自己
有無睇劉華套和尚戲呀

未睇,買隻 DVD 睇下


珍珠宮

積分: 37201


1804#
發表於 12-7-2 02:01 |只看該作者

引用:Quote:worldrecord+發表於+12-7-2+01:53+我

原帖由 tp168 於 12-07-02 發表
唔係對方唔放過你,係你唔放過自己
有無睇劉華套和尚戲呀
我比柏芝個頭嚇死





男爵府

積分: 9883


1805#
發表於 12-7-2 02:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hinhin_ma+於+12-07-02+發表

原帖由 吉蒂小豬 於 12-07-02 發表
呢啲咪我要睇開的地方之一,講過無數次,來之前通知聲,不過有進步,之前試過按門鐘先知到咗,後來係樓下咁 ...
上左年紀既有自己處事一套,要說服甚至改變佢地唔容易




珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


1806#
發表於 12-7-2 02:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+So肥+於+12-07-02+發表咁夜仲

原帖由 吉蒂小豬 於 12-07-02 發表
咁夜仲唔瞓?等睇波?
係呀!得出包比c6睇波,佢瞓緊,一陣叫醒佢我就瞓



        


侯爵府

積分: 20309


1807#
發表於 12-7-2 02:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+worldrecord+於+12-07-01+發

原帖由 So肥 於 12-07-01 發表
佢係架,身子弱財多呀
敗家王




大宅

積分: 4342


1808#
發表於 12-7-2 02:28 |只看該作者
吉蒂小豬 發表於 12-7-2 02:01
我比柏芝個頭嚇死
我都係怕左個頭,唔敢睇!道理我明,未能做到啫!等啦!


珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


1809#
發表於 12-7-2 02:56 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 22]

熱狗包個殼出爐喇今次用155g粉,92/93g奶,麵團冇再似鬼口水喇
myphoto.jpg



        


子爵府

積分: 13105


1810#
發表於 12-7-2 03:10 |只看該作者

引用:熱狗包個殼出爐喇今次用155g粉,92/93g奶

原帖由 So肥 於 12-07-02 發表
熱狗包個殼出爐喇今次用155g粉,92/93g奶,麵團冇再似鬼口水喇




...
嘩!好正!




珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


1811#
發表於 12-7-2 03:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+So肥+於+12-07-02+發表熱狗包

原帖由 happylamily 於 12-07-02 發表
嘩!好正!
咁睇埋呢個會唔會再正d?c6話個包好脆面喎
你仲乜咁夜都未瞓呀!快d瞓啦,聽日仲要去玩呀
myphoto.jpg



        


侯爵府

積分: 23056


1812#
發表於 12-7-2 05:36 |只看該作者
happylamily 發表於 12-7-1 21:50
吾洗睇啦,妳決定成點呀?
決定左9成~ 104走唔甩, 但而家先要睇熟說明書(已download XD), 再氹掂阿媽就攪掂~ XDDD 佢都好擔心日文我會攪唔掂, 又覺得都已經有一部, 點解要買, 仲要咁遠寄番黎, 同埋要一個咁大o既火牛... 比少少時間我, 應該好也快氹掂佢~


侯爵府

積分: 23056


1813#
發表於 12-7-2 05:37 |只看該作者
So肥 發表於 12-7-2 03:41
咁睇埋呢個會唔會再正d?c6話個包好脆面喎
你仲乜咁夜都未瞓呀!快d瞓啦,聽日仲要去玩呀:kis ...
救命, 流晒口水...


大宅

積分: 2365


1814#
發表於 12-7-2 06:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+媽媽妹+於+12-07-01+發表7.1

原帖由 emryhk 於 12-07-02 發表
好高大靚仔睇怕我都係買返個切片器好d,妳呢個幾多cm架 ?
你刀工咁勁駛乜切片器呀,講笑咩
我尼個係叔婆矮果隻......




子爵府

積分: 13105


1815#
發表於 12-7-2 08:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+happylamily+於+12-07-02+發

原帖由 So肥 於 12-07-02 發表
咁睇埋呢個會唔會再正d?c6話個包好脆面喎
你仲乜咁夜都未瞓呀!快d瞓啦,聽日仲要去玩呀:kis ...
嘩,一入黎就見到咁正嘅包好肚餓呀!妳老公好幸福呀!

(因為亞Sir起身睇波嘈醒左我




男爵府

積分: 6499

熱血金章


1816#
發表於 12-7-2 08:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+anna2308+於+12-07-02+發表算

原帖由 吉蒂小豬 於 12-07-02 發表
結婚前,99話佢樓上放盤叫我哋買,我堅決反對(當然唔比佢哋知),結婚條件一定不同住,好彩冇,我而家同99 ...
我以前咪一樣,佢有我家條key,因為佢以前返夜班pt嘅,習慣夜晚活動,所以我有時半夜瞓瞓下,都聽到開門聲,我咪扮聽唔到囉




子爵府

積分: 13105


1817#
發表於 12-7-2 08:16 |只看該作者

引用:Quote:happylamily+發表於+12-7-1+21:50+吾

原帖由 stephenietam 於 12-07-02 發表
決定左9成~ 104走唔甩, 但而家先要睇熟說明書(已download XD), 再氹掂阿媽就攪掂~ XDDD 佢都好擔心日文我會 ...


用行動證明比媽咪,選擇P仔無錯的! 食過之後,佢一定吾會再肯食K仔整嘅麵包!




子爵府

積分: 13105


1818#
發表於 12-7-2 08:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+吉蒂小豬+於+12-07-02+發表結

原帖由 anna2308 於 12-07-02 發表
我以前咪一樣,佢有我家條key,因為佢以前返夜班pt嘅,習慣夜晚活動,所以我有時半夜瞓瞓下,都聽到開門聲 ...
嘩,好驚啫,午夜黎




男爵府

積分: 6499

熱血金章


1819#
發表於 12-7-2 08:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+anna2308+於+12-07-02+發表算

原帖由 吉蒂小豬 於 12-07-02 發表
結婚前,99話佢樓上放盤叫我哋買,我堅決反對(當然唔比佢哋知),結婚條件一定不同住,好彩冇,我而家同99 ...
但佢係我奶奶,我一定盡力去孝順佢,啱聽嗰d咪聽,唔啱聽嗰d,我會盡快忘記佢,唔好比d無謂嘢,影響我心情




男爵府

積分: 6499

熱血金章


1820#
發表於 12-7-2 08:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+happylamily+於+12-07-02+發

原帖由 So肥 於 12-07-02 發表
咁睇埋呢個會唔會再正d?c6話個包好脆面喎
你仲乜咁夜都未瞓呀!快d瞓啦,聽日仲要去玩呀:kis ...
睇見都想食




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo