烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   38


男爵府

積分: 8605


1801#
發表於 12-7-31 23:34 |只看該作者

引用:Quote:NoelB+發表於+12-7-31+22:57+可能都

原帖由 柒子 於 12-07-31 發表
快D加入銻模鋁模大家庭..

一齊由黐模開始...哈..
我都已經好多模喇,450g,250g,4吋戚風x6,蟲蟲x4,米奇,維尼,仲有jennie幫淘緊個6連扮咚甩,又有個車輪模未試。前排買了6的2吋甩底蛋糕模,同2個4吋甩底蛋糕模。仲有以前嘅蛋糕模…唔係認真數,我都不知原來多得很




男爵府

積分: 8605


1802#
發表於 12-7-31 23:36 |只看該作者

引用:Quote:NoelB+發表於+12-7-31+22:54+杯位內

原帖由 hinhin_ma 於 12-07-31 發表
你個焗爐係咪有D 壞?? 有時見你D 包面係黑, 放晌吐司模都會黑......但唔焗夠時間, 包包又唔熟....你有無 ...
我有爐一向都有鬼,無計




男爵府

積分: 8605


1803#
發表於 12-7-31 23:39 |只看該作者

回覆:柏翠麵包機,揮手區PART 4 之 學無前後,買死罷就軍團!

講下支棍,試了兩次,輕,排氣時「吱吱」聲都幾搞笑。但未習慣,覺得好輕,但真係一點都不痴果然無介紹錯



點評

KBIB2008  我初用時都係因為太輕唔慣,好快就覺得好好用了!  發表於 12-8-1 09:28


水晶宮

積分: 56409


1804#
發表於 12-7-31 23:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+柒子+於+12-07-31+發表快D加

原帖由 NoelB 於 12-07-31 發表
我都已經好多模喇,450g,250g,4吋戚風x6,蟲蟲x4,米奇,維尼,仲有jennie幫淘緊個6連扮咚甩,又有個車輪 ...
嘩,原來我唔係好多野咋喎




我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


水晶宮

積分: 56409


1805#
發表於 12-7-31 23:41 |只看該作者

引用:講下支棍,試了兩次,輕,排氣時「吱吱」聲

原帖由 NoelB 於 12-07-31 發表
講下支棍,試了兩次,輕,排氣時「吱吱」聲都幾搞笑。但未習慣,覺得好輕,但真係一點都不痴果然無介 ...
期待



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


水晶宮

積分: 56409


1806#
發表於 12-7-31 23:45 |只看該作者

回覆:柏翠麵包機,揮手區PART 4 之 學無前後,買死罷就軍團!

行烘焙店幾次都冇買既入爐杯,今日係啲夜冷店失手了!最上係$9,$7,$5!好抵!仲有好多呢啲盆,係我呢隻既放大,好靚架,應唔係好貴,但因趕住同亞仔睇跌打,睇唔哂呀。係天樂里南洋酒店隔離呀。
myphoto.jpg



點評

是因    發表於 12-8-1 00:46
我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


子爵府

積分: 11813


1807#
發表於 12-8-1 00:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+是因+於+12-07-28+發表今日整

原帖由 NoelB 於 12-07-31 發表
呢個布甸係咪超正?我嗰日想加可可粉整thomas樣可惜失敗了。
你送走6個,那你又要去許留山再買布甸了:happy ...
朋友激讚,好香牛奶味又唔太甜。
仲叫我比食譜佢自己整。

但原來唔係我同 c6 杯茶,我地覺奶味太重同甜左 d, c6 飲開 dry 啡

所以遲 d 試下改食譜或用其他奶試。

我 d 朋友仔仲話有樽仔留比我,唔洗再幫襯許留山喎






子爵府

積分: 11813


1808#
發表於 12-8-1 00:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+是因+於+12-07-28+發表bk+又

原帖由 NoelB 於 12-07-31 發表
加好多嗎?
都有包友撩我走粉。家裡又有好多存貨,1kg散金像,2盒金像,4kg昭和同4包韓仔,痴咗 ...
24 加到 40左右




子爵府

積分: 11813


1809#
發表於 12-8-1 00:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+柒子+於+12-07-28+發表做包真

原帖由 NoelB 於 12-07-31 發表
見到你個肉鬆先想起屋企有煲湯豬肉留起了,但我忘記了做,又不知姐姐放喺邊。
不過,我和家人都不 ...
朋友個仔本身唔食肉鬆,但我整土司時卷左一層好薄既入去,佢又食喎




子爵府

積分: 11813


1810#
發表於 12-8-1 00:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+柒子+於+12-07-28+發表買個日

原帖由 NoelB 於 12-07-31 發表
正方形吐司模,好吸引,四四方方一個包包,好正。

是恩,如果你不買這個四方吐司模,可以考慮250g ...
相睇下都冇壞,不過都要諗下收埋喺邊先,如收得到,都心思思想買,想學人整熊貓




子爵府

積分: 11813


1811#
發表於 12-8-1 00:23 |只看該作者
NoelB 發表於 12-7-31 08:51
你學佢話唔中意嘛。
等下啦,年尾好多公司annual dinner,話係某某公司大抽獎抽到無用,所以拎俾你。一樣記 ...
呢 d cq 佢大把
所以對佢冇用, 而且我都唔想用呀


子爵府

積分: 11813


1812#
發表於 12-8-1 00:25 |只看該作者
NoelB 發表於 12-7-31 08:58
我覺得昭和吸水過韓粉,但我都不肯定我感覺是否正確

等我試試先, 有成包比我玩, 應ok 呱

係呢, 佢好似冇寫exp, 可放几耐呢??


子爵府

積分: 11813


1813#
發表於 12-8-1 00:27 |只看該作者
NoelB 發表於 12-7-31 09:10
我媽我爸又係話我浪費時間,叫我不如俾多點時間教仔,或者瞓下喎,頂,無哂人生樂趣,好悶啫。:igiv ...

me 2,
c 6 成日話我用晒 d 時間整包, 訓多 d 啦, 又話冇奶


子爵府

積分: 11813


1814#
發表於 12-8-1 00:33 |只看該作者
KBIB2008 發表於 12-7-31 09:59
我都係用辣椒仔那個,A搓10mins,用酸奶mode 發了2.5hrs,+B 搓10mins,放在爐內擺杯熱水三發,落街接仔, ...

會唔會時間太長, 發過龍呀??
咁 +c 呢??
我今日整搓完熄機關蓋都ok , 最後三發時先開酸奶 mode,

點評

KBIB2008  應該都係過發!  發表於 12-8-1 09:14


子爵府

積分: 11813


1815#
發表於 12-8-1 00:36 |只看該作者
KBIB2008 發表於 12-7-31 15:50
ABC包的變奏
可以再試!

我都要試下呢個先

點評

KBIB2008  唔落cream,無咁肥!  發表於 12-8-1 09:15


子爵府

積分: 11813


1816#
發表於 12-8-1 00:46 |只看該作者
NoelB 發表於 12-7-31 23:34
我都已經好多模喇,450g,250g,4吋戚風x6,蟲蟲x4,米奇,維尼,仲有jennie幫淘緊個6連扮咚甩,又有個車輪 ...

呢個就係我買焗爐既憂慮


子爵府

積分: 11813


1817#
發表於 12-8-1 00:52 |只看該作者
今日試左個魔鬼 abc 喇,
高糖, cream , 奶, 爆肥呀

幸好我唔太好果隻奶味, 唔係就大鑊了
我比左 d 朋友, 佢好鐘意,

好軟, 唔太痴手, 重奶味,
應該會試下改良下變天使 abc, 睇下做唔做到, 三低, 走 cream, 走奶先,

相在手機, 陣間加相


水晶宮

積分: 56409


1818#
發表於 12-8-1 01:11 |只看該作者

引用:今日試左個魔鬼+abc+喇,+高糖,+cream+,+奶,

原帖由 是因 於 12-08-01 發表
今日試左個魔鬼 abc 喇,
高糖, cream , 奶, 爆肥呀
昨日都整左個冇忌廉(壞左),唔夠奶既ABC ,即痴,又濕(後加左好多粉),同冇咁軟。



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


子爵府

積分: 11813


1819#
發表於 12-8-1 01:15 |只看該作者

回覆:柏翠麵包機,揮手區PART 4 之 學無前後,買死罷就軍團!

好高,發到八成桶開始焗,
好軟,個底壓成咁。
有起絲但冇影相,只影用刀切相

魔鬼 abc, 肥爆版冇乜野應唔試了。
係好好味,但唔係我杯茶加上要努力減肥。。。呀妹介奶先諗
1343754950948.jpg




子爵府

積分: 11813


1820#
發表於 12-8-1 01:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+是因+於+12-08-01+發表今日試

原帖由 jenniecatcat 於 12-08-01 發表
昨日都整左個冇忌廉(壞左),唔夠奶既ABC ,即痴,又濕(後加左好多粉),同冇咁軟。



...
可能會用自己用開食譜嚟試下 abc,
但要熟左昭和先,因未用過,同家中得返 1kg 金像了,韓粉今日整埋呢個 abc 又得返兩包,整唔夠我試

我之前試過整高水份中種都好軟, 試過軟到好似呢個咁軟到個底凹左,係會痴手,但用油排又 ok




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo