[img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.5658369.16127.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.6133754.17923.jpg[/img]
[img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067918.00228.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067921.91191.jpg[/img]
[img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.5658369.16127.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.6133754.17923.jpg[/img]
[img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067918.00228.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067921.91191.jpg[/img]hay03 寫道:
tatacat,
最好儘快 BOOK 車啦, 因為我都係上星期五先 BOOK 到, 平個間已經無車比我啦, 要去 BOOK 間貴租車公司, 況且唔係好多租車公司選擇架, 因為富良野的租車公司唔多!
[img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.5658369.16127.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.6133754.17923.jpg[/img]
[img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067918.00228.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067921.91191.jpg[/img]
Smilesun 寫道:
rachaelmum
洞爺的向日葵花田,係我舊年由昭和新山去洞爺時經過,我地開車,所以唔知難唔難到...不過我記得轉過彎開兩三分鐘車就到洞爺湖畔的酒店區...仲可以望到少少湖...應該唔遠