親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8507


1801#
發表於 06-6-21 15:02 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

aiya,又有阻"製"啦 :-( ,啱啱settle咗酒店,e+輪到架車extend唔到,好可能要住多spp一日 .
[img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.5658369.16127.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.6133754.17923.jpg[/img] [img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067918.00228.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067921.91191.jpg[/img]


男爵府

積分: 8507


1802#
發表於 06-6-21 15:05 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

有無人可以俾tokoyo個website我呀?我d record晌晒第2部機呀 .
[img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.5658369.16127.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.6133754.17923.jpg[/img] [img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067918.00228.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067921.91191.jpg[/img]


大宅

積分: 1453


1803#
發表於 06-6-21 15:08 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Ivyl 寫道:
有無人可以俾tokoyo個website我呀?我d record晌晒第2部機呀 .


http://www.toyoko-inn.com/eng/
該用戶已被刪除

1804#
發表於 06-6-21 15:16 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1453


1805#
發表於 06-6-21 15:31 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

子健&媽媽 寫道:
請問有冇媽咪買左北海道自覽遊06呀?

可唔可以幫我睇下有冇登別海公園尼克斯的入場coupon呀, 因03年o個本有的, 若06年也有, 我想買返本呀!

Thanks!


有呀, page 137 呀!


大宅

積分: 4493


1806#
發表於 06-6-21 15:35 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

如在富良野-美瑛那幾日會租車, 乘搭lavender express 由札幌到富良野站, 是否只買這程JR票呢 (how much)? 定買富良野-美瑛四日pass好呢 ?

而家我地可能會


大宅

積分: 1453


1807#
發表於 06-6-21 15:39 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

tatacat,

如果只係搭 JR 札幌 <-> 富良野 (2,420 YEN/TRIP/PERSON) 係唔需要買 4 日 PASS 的!

最好儘快 BOOK 車啦, 因為我都係上星期五先 BOOK 到, 平個間已經無車比我啦, 要去 BOOK 間貴租車公司, 況且唔係好多租車公司選擇架, 因為富良野的租車公司唔多!
該用戶已被刪除

1808#
發表於 06-6-21 15:39 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1453


1809#
發表於 06-6-21 15:40 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

子健&媽媽 寫道:
hay03,

唔該晒妳呀!
麻煩再幫我睇睇減幾多入場費丫! Thanks!


優惠券 大人 2,000 YEN (ORG. 2,300 YEN)
該用戶已被刪除

1810#
發表於 06-6-21 15:44 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

1811#
發表於 06-6-21 15:46 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1453


1812#
發表於 06-6-21 15:54 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

我都唔係好明, 咁睇睇下, 好似係 4,170 YEN 喎!

4,170円(乗車券: 2,420円, 特急券等: 1,750円)
子健&媽媽 寫道:
hay03,

請問這個是否快車加指定席的價錢呢? 因我也有同樣的問題呀!
Thanks!

[quote]如果只係搭 JR 札幌 <-> 富良野 (2,420 YEN/TRIP/PERSON) 係唔需要買 4 日 PASS 的!


男爵府

積分: 8507


1813#
發表於 06-6-21 16:07 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

hay,

你係spp定furano租呀?如前者,係邊間?

hay03 寫道:
tatacat,

最好儘快 BOOK 車啦, 因為我都係上星期五先 BOOK 到, 平個間已經無車比我啦, 要去 BOOK 間貴租車公司, 況且唔係好多租車公司選擇架, 因為富良野的租車公司唔多!
[img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.5658369.16127.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.6133754.17923.jpg[/img] [img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067918.00228.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067921.91191.jpg[/img]
該用戶已被刪除

1814#
發表於 06-6-21 16:07 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1453


1815#
發表於 06-6-21 16:28 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Ivyl,

我係富良野駕車呀!

http://www.wing-rent.co.jp/hokkaido/parlor/index.html


男爵府

積分: 7420


1816#
發表於 06-6-21 21:59 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

All,

這website可以check 到2006年北海道(其實係日本)所有花火大會, 多數都在星期六日, 你地可以check 下邊日邊樹有得睇, 可以去趁下熱鬧啦

2006年北海道花火大會~~click here~~
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


男爵府

積分: 7257


1817#
發表於 06-6-21 22:59 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

好lucky呀, 我7月2日去余市可以看到了, 但要等到20:00. 之後再回札幌, 會比較晚了. 但都好啊!


別墅

積分: 629


1818#
發表於 06-6-22 09:44 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Smilesun,

唔該晒您的回覆! 因為我們好遲出發, 薰衣草就冇可能看到, 就算有都唔會好靚, 所以見到向日葵花田的照片就心思思想睇下, 否則夏天去完北海道旅行回來發現花田的相也冇幾張, 都好失望架 :cry:

這裏的媽咪都陸續出發啦, 祝大家都有個愉快的旅程,順順利利, 回來再告訴我有甚麼好玩好食的地方。
Smilesun 寫道:
rachaelmum
洞爺的向日葵花田,係我舊年由昭和新山去洞爺時經過,我地開車,所以唔知難唔難到...不過我記得轉過彎開兩三分鐘車就到洞爺湖畔的酒店區...仲可以望到少少湖...應該唔遠


大宅

積分: 1453


1819#
發表於 06-6-22 10:01 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行


呢到有小樽潮際的 TIME TABLE (28 - 30/7)!

http://www.city.otaru.hokkaido.jp/kanko/ushiomatsuri/ushiomaturi.htm


別墅

積分: 629


1820#
發表於 06-6-22 12:10 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Dear all,

請位各位訂CX PLAN的媽咪, 您們是否都預早請CX劃定機位? 坐位方面有甚麼意見?

平時出門自由行如果自己負責機場到市中心的車程, 我會坐前些方便早些過關, 但今次坐酒店SHUTTLE BUS早出來都是要等齊人才走得, 似乎坐甚麼位置都無所謂, 是嗎?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo