興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   31


公爵府

積分: 26768

2023年兔年勳章 開心吸收勳章 夏天玩到顛 大廚勳章 趣教勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1801#
發表於 12-11-9 22:56 |只看該作者

引用:Quote:小荻媽咪+發表於+12-11-9+20:41+有冇

原帖由 chocolate9592 於 12-11-09 發表
好在無扭親, 只係擦傷咗.....
你呢排太攰喇 要認真休息吓 傷口有冇甩皮?


男爵府

積分: 8656

BK Milk勳章


1802#
發表於 12-11-9 23:49 |只看該作者

回覆:chocolate9592 的帖子

保重呀




珍珠宮

積分: 38155

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 hashtag影視迷勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


1803#
發表於 12-11-9 23:54 |只看該作者

引用:bb無啦啦發燒38.2-8岩岩俾退燒藥佢食,希望

原帖由 fanny3315 於 12-11-09 發表
bb無啦啦發燒38.2-8岩岩俾退燒藥佢食,希望之後冇事啦
發骨節?


珍珠宮

積分: 38155

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 hashtag影視迷勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


1804#
發表於 12-11-9 23:55 |只看該作者

引用:Quote:miffymiffy+發表於+12-11-9+17:59+你

原帖由 chocolate9592 於 12-11-09 發表
呢排真係有點黑仔......
保重啊!好了嗎?



瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1805#
發表於 12-11-10 05:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fanny3315+於+12-11-09+發表b

原帖由 Hangsin 於 12-11-09 發表
發骨節?
我有咁諗,不過問阿嫂佢話佢個女識行先有發骨節,咁細個應該唔係…

尋晚訓前都好好地,半夜又黎又俾佢食,依家又冇事


珍珠宮

積分: 40393

2025勳章蛇年勳章


1806#
發表於 12-11-10 08:58 |只看該作者
小荻媽咪 發表於 12-11-9 22:56
你呢排太攰喇 要認真休息吓 傷口有冇甩皮?
有呀 !! 所以要用黃藥水消毒, 但係就嗱到我飛起囉.....


珍珠宮

積分: 40393

2025勳章蛇年勳章


1807#
發表於 12-11-10 09:00 |只看該作者
Hangsin 發表於 12-11-9 23:55
保重啊!好了嗎?
黑仔情況未見改善, 可能要捱到過埋年先會有好轉.....


珍珠宮

積分: 38155

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 hashtag影視迷勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


1808#
發表於 12-11-10 11:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Hangsin+於+12-11-09+發表發

原帖由 fanny3315 於 12-11-10 發表
我有咁諗,不過問阿嫂佢話佢個女識行先有發骨節,咁細個應該唔係…

尋晚訓前都好好地,半夜又黎又俾佢食, ...
BB係會久唔久就發燒,好返就會強壯過之前!好正常,唔好咁擔心!


公爵府

積分: 26768

2023年兔年勳章 開心吸收勳章 夏天玩到顛 大廚勳章 趣教勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1809#
發表於 12-11-10 12:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Hangsin+於+12-11-09+發表發

原帖由 fanny3315 於 12-11-10 發表
我有咁諗,不過問阿嫂佢話佢個女識行先有發骨節,咁細個應該唔係…

尋晚訓前都好好地,半夜又黎又俾佢食, ...
唔係架 3,4個月開始都會 佢d骨會生長嘛
小魔怪3,4個月時試過發14日燒 但冇其他病 果陣我開頭兩,3日跑診所 105度又去醫院等左7個鐘先有得睇 一入醫生話留院觀察 我都費事睬佢 等咁耐乜都冇理先講觀察 佢食藥抹身浸暖水就會退 後來都冇事 果14日我死咁滯


公爵府

積分: 26768

2023年兔年勳章 開心吸收勳章 夏天玩到顛 大廚勳章 趣教勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1810#
發表於 12-11-10 13:00 |只看該作者

引用:Quote:小荻媽咪+發表於+12-11-9+22:56+你呢

原帖由 chocolate9592 於 12-11-10 發表
有呀 !! 所以要用黃藥水消毒, 但係就嗱到我飛起囉.....
最緊要冇發炎 痛要忍下 乸都要啦 買要張權油看門口丫 如果敷住一陣就冇咁痛又唔乸


珍珠宮

積分: 38155

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 hashtag影視迷勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


1811#
發表於 12-11-10 13:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chocolate9592+於+12-11-10+

原帖由 小荻媽咪 於 12-11-10 發表
最緊要冇發炎 痛要忍下 乸都要啦 買要張權油看門口丫 如果敷住一陣就冇咁痛又唔乸

...
好好架?有冇相?我都想買支看門口!


珍珠宮

積分: 38155

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 hashtag影視迷勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


1812#
發表於 12-11-10 13:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chocolate9592+於+12-11-10+

原帖由 小荻媽咪 於 12-11-10 發表
最緊要冇發炎 痛要忍下 乸都要啦 買要張權油看門口丫 如果敷住一陣就冇咁痛又唔乸

...
打漏咗,唔該你!


公爵府

積分: 26768

2023年兔年勳章 開心吸收勳章 夏天玩到顛 大廚勳章 趣教勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1813#
發表於 12-11-10 14:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+小荻媽咪+於+12-11-10+發表最

原帖由 Hangsin 於 12-11-10 發表
好好架?有冇相?我都想買支看門口!
我用左成20幾年 止血止痛 燙火刀傷好好 小朋友就去瘀去腫都掂 整親即打圈輕輕按摩好快散 我要返屋企先影到俾你


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1814#
發表於 12-11-10 15:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fanny3315+於+12-11-10+發表

原帖由 Hangsin 於 12-11-10 發表
BB係會久唔久就發燒,好返就會強壯過之前!好正常,唔好咁擔心!
好彩今日冇咩燒見佢冇其他野,我諗都唔係大事既,尋晚有用退熱貼


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1815#
發表於 12-11-10 15:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fanny3315+於+12-11-10+發表

原帖由 小荻媽咪 於 12-11-10 發表
唔係架 3,4個月開始都會 佢d骨會生長嘛
小魔怪3,4個月時試過發14日燒 但冇其他病 果陣我開頭兩,3日跑診所 ...
原來係咁,佢又真係冇咩野淨係得發燒,就係因為問過人話入醫都係得個等字,醫院唔會咁快同bb打針食藥所以我都係自己係屋企睇定d先再決定,而且我又唔覺太高燒所以冇理,最重要佢食左藥訓得散到熱


珍珠宮

積分: 38155

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 hashtag影視迷勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


1816#
發表於 12-11-10 17:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+小荻媽咪+於+12-11-10+發表唔

原帖由 fanny3315 於 12-11-10 發表
原來係咁,佢又真係冇咩野淨係得發燒,就係因為問過人話入醫都係得個等字,醫院唔會咁快同bb打針食藥所以我 ...
免得過我都唔會去醫院,因為醫院最多菌。


珍珠宮

積分: 38155

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 hashtag影視迷勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


1817#
發表於 12-11-10 17:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Hangsin+於+12-11-10+發表好

原帖由 小荻媽咪 於 12-11-10 發表
我用左成20幾年 止血止痛 燙火刀傷好好 小朋友就去瘀去腫都掂 整親即打圈輕輕按摩好快散 我要返屋企先影到 ...
唔該哂。


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1818#
發表於 12-11-10 18:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fanny3315+於+12-11-10+發表

原帖由 Hangsin 於 12-11-10 發表
免得過我都唔會去醫院,因為醫院最多菌。
但係半有時只可以去醫院rp,冇辦法


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1819#
發表於 12-11-10 18:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Hangsin+於+12-11-10+發表免

原帖由 fanny3315 於 12-11-10 發表
但係半有時只可以去醫院rp,冇辦法
但係半夜只可以去醫院呢,冇辦法


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1820#
發表於 12-11-10 18:57 |只看該作者

回覆:小荻媽咪 的帖子

可能真係好似你咁連續幾日原來2點幾食過一次,依家仲係一時時


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo