


我見到佢就好嬲

喝左好多酒!我知道我係大男人又識表達自己
又唔識點愛錫你!我會慢慢改
你比d時間我啦

你而家一講就話要分開下!
所以我想比d空間大家,等我地有掛住對方嘅心
而且我又想比個機會自己




我返到公司,契媽(福頭經理)打電話問我做咩事要玩分開下!幾日前仲好地地!我話你地第三者唔明我!佢話叫我諗清楚,福頭係一個好男仔黎嫁
我會諗清楚
吹吹下水個福頭打黎話係樓下等我
我唔想見佢
佢話等到我見佢為止
我只好去見佢
又鬧又冧我,但我刀係覺得分開下好d
福頭就黎比我激死
返到公司亞迪就打電話黎
(佢知我同福頭見面,我話左見完福頭就打比佢)
禁你咪會返去佢身邊(亞迪只知我有亞福唔知我同居)
我已經等左成晩
我刀想C
我要見你
我個心刀比你偷左!我要同佢鬥過!
真係


唉
而家先送花黎遲唔遲d呀
以前叫佢送個福頭又話佢唔鐘意送又浪費
又打電話黎叫我比次機會佢
唉!我刀想福頭你比次㙨會我呀
約左亞迪向中央公園等
我地只係講左對方著咩衫,到時相認
待續


