母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   21


伯爵府

積分: 15258

陪月勳章


1801#
發表於 12-11-28 12:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggie625+於+12-11-27+發表

原帖由 liyk1217 於 12-11-28 發表
我就係見 bk 媽媽咁講先食咁多咋,嘥哂!
我尋日食足三餐蠔豉粥。 今早都仲谷緊呀我個仔好似吽牙。 成日食食下咬我。 鬧佢情願吾食tim....


伯爵府

積分: 15258

陪月勳章


1802#
發表於 12-11-28 12:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+twmg+於+12-11-28+發表我嗰個

原帖由 scmtse 於 12-11-28 發表
我個B反而三個月個猛長期冇六個禮拜個咁恐怖,可能慣左第一次猛長期真係嚇到我,差d叫c6買奶粉, ...
我隻仔都係六周果次好勁。 食十幾餐同換十幾次片 。 反而一心諗住三個月會好勁 點知完全吾覺佢有咩需索。 平靜過度


子爵府

積分: 10840

陪月勳章


1803#
發表於 12-11-28 13:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+12-11-28+發表希望

原帖由 twmg 於 12-11-28 發表
我嗰個響3個月時,有段時間真係食極都唔夠,差不多2個鐘就要食,好彩放大假咋,如果唔係,追唔切 ...
唉, 我都諗緊點追, 盡量係返工時間泵4次,今日試黑豆黑芝麻粉




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


1804#
發表於 12-11-28 13:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+twmg+於+12-11-28+發表我嗰個

原帖由 scmtse 於 12-11-28 發表
我個B反而三個月個猛長期冇六個禮拜個咁恐怖,可能慣左第一次猛長期真係嚇到我,差d叫c6買奶粉, ...
我都係手, 3星期果陣超驚,食極都唔夠咁,差少少都想補奶粉,最尾都捱過左。





子爵府

積分: 10840

陪月勳章


1805#
發表於 12-11-28 13:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+12-11-27+發表佢地

原帖由 scmtse 於 12-11-28 發表
仲有傢俬唔啱,可以6299買埋。
佢真係咁"講"架 不過有幾堅就唔知道




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


1806#
發表於 12-11-28 13:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+12-11-28+發表我個

原帖由 maggie625 於 12-11-28 發表
我隻仔都係六周果次好勁。 食十幾餐同換十幾次片 。 反而一心諗住三個月會好勁 點知完全吾覺佢有咩需索。 ...
我估女女又開始哩個暴食期, 今朝5點食, 9點零又食, 食完又唔訓, 12點零又食, 可能要出動冰格d存貨




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


1807#
發表於 12-11-28 14:15 |只看該作者
scmtse 發表於 12-11-28 12:24
不過亞女九點三食最後一餐,第二朝七點幾起身玩。c6幫手餵泵奶。
如果我女女可以訓到咁耐就好喇... 今朝又係4:30醒.. 哩幾日都無試過要叫佢起身食奶.. 日日都係佢叫我起身


男爵府

積分: 9224


1808#
發表於 12-11-28 14:19 |只看該作者

引用:Quote:scmtse+發表於+12-11-28+12:24+不過

原帖由 pikupi 於 12-11-28 發表
如果我女女可以訓到咁耐就好喇... 今朝又係4:30醒.. 哩幾日都無試過要叫佢起身食奶.. 日日都係佢 ...
我女女四個幾月仲厭緊奶,依家唔叫唔食,比佢食又玩,浪費唒d泵奶,有時仲心痛。




男爵府

積分: 9224


1809#
發表於 12-11-28 14:21 |只看該作者

引用:Quote:scmtse+發表於+12-11-28+12:24+不過

原帖由 pikupi 於 12-11-28 發表
如果我女女可以訓到咁耐就好喇... 今朝又係4:30醒.. 哩幾日都無試過要叫佢起身食奶.. 日日都係佢 ...
不過我個女都係突然一朝八點起身,之前五個鍾食一次,之後就日日都係咁,可能你個B都會呢。




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


1810#
發表於 12-11-28 15:56 |只看該作者
scmtse 發表於 12-11-28 14:19
我女女四個幾月仲厭緊奶,依家唔叫唔食,比佢食又玩,浪費唒d泵奶,有時仲心痛。



...
佢會食唔晒? 你通常俾幾多安俾佢呀?


男爵府

積分: 9224


1811#
發表於 12-11-28 16:37 |只看該作者

引用:Quote:scmtse+發表於+12-11-28+14:19+我女

原帖由 pikupi 於 12-11-28 發表
佢會食唔晒? 你通常俾幾多安俾佢呀?
我每䬸大約七安士,厭奶勁個輪,淨過四安士,依家好d,有時淨一安士咁上下。不過以前十分鐘ko,依家可以食成半個鍾。食食下會笑,會頂返個樽,會講野,\"meet\" 你手指,找你件衫。唔比佢食又喊....




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


1812#
發表於 12-11-28 18:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+12-11-28+發表佢會

原帖由 scmtse 於 12-11-28 發表
我每䬸大約七安士,厭奶勁個輪,淨過四安士,依家好d,有時淨一安士咁上下。不過以前十分鐘ko,依家可以食 ...
嘩, 勁厭奶果輪你咪好驚?食少左成一半有多~ 雖然而家食得慢,但見佢d 咁得既小動作又嬲佢唔落




伯爵府

積分: 15258

陪月勳章


1813#
發表於 12-11-28 21:50 |只看該作者

回覆:半夜泵奶揮手區

吾知點解呢兩晚阿仔成晚喊吾訓 要搵野啜住訓


別墅

積分: 689


1814#
發表於 12-11-28 22:13 |只看該作者

引用:吾知點解呢兩晚阿仔成晚喊吾訓++要搵野啜住

原帖由 maggie625 於 12-11-28 發表
吾知點解呢兩晚阿仔成晚喊吾訓 要搵野啜住訓
你個仔幾大?




伯爵府

積分: 15258

陪月勳章


1815#
發表於 12-11-28 22:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggie625+於+12-11-28+發表

原帖由 twmg 於 12-11-28 發表
你個仔幾大?
四個半月。 我有懷疑吽牙。 平時佢九點自己就訓


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1816#
發表於 12-11-28 22:56 |只看該作者

引用:吾知點解呢兩晚阿仔成晚喊吾訓++要搵野啜住

原帖由 maggie625 於 12-11-28 發表
吾知點解呢兩晚阿仔成晚喊吾訓 要搵野啜住訓
我個仔都係,連續兩晚零晨1-2am先訓

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


別墅

積分: 689


1817#
發表於 12-11-28 23:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+twmg+於+12-11-28+發表你個仔

原帖由 maggie625 於 12-11-28 發表
四個半月。 我有懷疑吽牙。 平時佢九點自己就訓
我都覺得係吽牙,流口水




別墅

積分: 689


1818#
發表於 12-11-28 23:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+twmg+於+12-11-28+發表你個仔

原帖由 maggie625 於 12-11-28 發表
四個半月。 我有懷疑吽牙。 平時佢九點自己就訓
多流口水嗎?




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


1819#
發表於 12-11-28 23:56 |只看該作者

回覆:半夜泵奶揮手區

我女女都一樣,連續3晚都係眼光光,碌到成1點先肯訓, 朝朝4、5點就起身, 搞到我日日都好眼訓,晏晝3點泵奶一路泵一路中眼訓




男爵府

積分: 5696


1820#
發表於 12-11-29 00:13 |只看該作者

回覆:半夜泵奶揮手區

如我兩边共泵了20 分鐘,見冇乜奶再出,可否停手還是点都要30分鐘好zzzz呀!尋晚提早咗泵,有覺好瞓


首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo