立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 18481
HIN_bb 寫道: HinMa 早晨呀,oscar 6號學校無假放呀!
水晶宮
積分: 51182
珍珠宮
積分: 37478
HIN_bb 寫道: 今日未見tszhin媽咪既
HinMa 寫道: HIN_bb, hinhin&綽綽都放星期五呀,佢地重以為hinpa有假期,琴晚重問hinpa同佢地去邊度玩. [quote] HIN_bb 寫道: HinMa 早晨呀,oscar 6號學校無假放呀!
funbabyhk 寫道: 佢忙緊....忙緊 [quote] HIN_bb 寫道: 今日未見tszhin媽咪既
HIN_bb 寫道: HinMa 咁佢地知道爸爸無假放咪唔開心! 你帶佢地去邊度玩呀?
HinMa 寫道: HIN_bb, 佢地未知hinpa無假放,因為琴晚我都以為fri係public holiday :mrgreen: . 我諗會同小朋友去揾hinpa食lunch. [quote] HIN_bb 寫道: HinMa 咁佢地知道爸爸無假放咪唔開心! 你帶佢地去邊度玩呀?
funbabyhk 寫道: 佢時不時會出現在上環區... [quote] HIN_bb 寫道: 係呀,忙咩呀 :mrgreen: 你都見過tszhin媽咪?
男爵府
積分: 5403
HIN_bb 寫道: 你要加油溫習呀! [quote] homacarol 寫道: 係呀, 我又再近d 考試lor :-( [quote] HIN_bb 寫道: homacarol 早晨呀,返多兩日又放假啦 [quote] homacarol 寫道: 早晨呀 Hin_bb
funbabyhk 寫道: yes, 上年十一月搬左去上環返工. [quote] HIN_bb 寫道: 係呀 你搬左上環做野呀?你以前官塘返工架?
homacarol 寫道: Hin_bb:你好勁呀, 咁好記性 [quote] funbabyhk 寫道: yes, 上年十一月搬左去上環返工. [quote] HIN_bb 寫道: 係呀 你搬左上環做野呀?你以前官塘返工架?
HIN_bb 寫道: 因為我同funbabyhk見過一次,所以會記得 :mrgreen: [quote] homacarol 寫道: Hin_bb:你好勁呀, 咁好記性 [quote] funbabyhk 寫道: yes, 上年十一月搬左去上環返工. [quote] HIN_bb 寫道: 係呀 你搬左上環做野呀?你以前官塘返工架?
HIN_bb 寫道: homacarol 你今日lunch食咩呀?
homacarol 寫道: 我今日帶左飯 ^^ 鮮茄朱扒飯 + 菜 你呢? [quote] HIN_bb 寫道: homacarol 你今日lunch食咩呀?
積分: 35220
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy