心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 28961


1801#
發表於 06-6-28 22:05 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>

柯茄~柯茄!

小路 寫道:
原來係拱解!下次你再講我就豬啦! [quote]
好B 寫道:
即係形容人鐘意四圍去, 我成日都係咁話我呀媽!
[/quote]


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1802#
發表於 06-6-28 22:05 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>

有人包實!拱要實多D啦!
WINNIEYIP 寫道:
咩野Jak~~~禾唸住跟阿花去實豬嘛~~佢包禾實嘛


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1803#
發表於 06-6-28 22:06 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>

亞婆去沖個涼先!


公爵府

積分: 28961


1804#
發表於 06-6-28 22:07 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>

咁我去實埋幾個山竹先!

小路 寫道:
亞婆去沖個涼先!


公爵府

積分: 29725


1805#
發表於 06-6-28 22:15 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>

巧橙呀 :-( :-( :-( 郭少芸 :-( :-(


公爵府

積分: 29725


1806#
發表於 06-6-28 22:18 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>

兒兒,你幾時拎弱高同爽身粉呀


公爵府

積分: 28961


1807#
發表於 06-6-28 22:25 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>

BK又C


公爵府

積分: 29725


1808#
發表於 06-6-28 22:26 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>

13婆,禾巧中意呢張相呀[img align=left]http://img8.picsplace.to/img8/17/thumbs/DSC02576.JPG[/img]


公爵府

積分: 28961


1809#
發表於 06-6-28 22:26 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>

兒椅雷咗咩?

WINNIEYIP 寫道:
兒兒,你幾時拎弱高同爽身粉呀


公爵府

積分: 28961


1810#
發表於 06-6-28 22:28 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>

係咪董輝&比堤呀?
抑或係斑尼&慧瑪?

WINNIEYIP 寫道:
13婆,禾巧中意呢張相呀[img align=left]http://img8.picsplace.to/img8/17/thumbs/DSC02576.JPG[/img]


公爵府

積分: 28961


1811#
發表於 06-6-28 22:29 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>

阿婆個秘梅又痛 :cry:


公爵府

積分: 29725


1812#
發表於 06-6-28 22:30 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>

械東尼同雲尼至真 [quote]
好B 寫道:
係咪董輝&比堤呀?
抑或係斑尼&慧瑪?

[quote]


公爵府

積分: 29725


1813#
發表於 06-6-28 22:31 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>

咩叫秘梅呀
好B 寫道:
阿婆個秘梅又痛 :cry:


公爵府

積分: 28961


1814#
發表於 06-6-28 22:32 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>

係洞泥同運泥!

WINNIEYIP 寫道:
械東尼同雲尼至真 [quote]
好B 寫道:
係咪董輝&比堤呀?
抑或係斑尼&慧瑪?

[quote]


公爵府

積分: 28961


1815#
發表於 06-6-28 22:32 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>

你唔豬咩叫秘梅咩?

WINNIEYIP 寫道:
咩叫秘梅呀 [quote]
好B 寫道:
阿婆個秘梅又痛 :cry:
[/quote]


男爵府

積分: 9848


1816#
發表於 06-6-28 22:33 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>

我反來喇


公爵府

積分: 29725


1817#
發表於 06-6-28 22:34 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>

臂梅唸唔到 [quote]
好B 寫道:
你唔豬咩叫秘梅咩?

[quote]


男爵府

積分: 9848


1818#
發表於 06-6-28 22:35 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>

係咪舊患呀,成日都痛既 [quote]
好B 寫道:
你唔豬咩叫秘梅咩?


公爵府

積分: 28961


1819#
發表於 06-6-28 22:38 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>

即係背脊囉!

WINNIEYIP 寫道:
臂梅唸唔到 [quote]
好B 寫道:
你唔豬咩叫秘梅咩?

[quote]


公爵府

積分: 29725


1820#
發表於 06-6-28 22:43 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>

典解唔叫臂隻呀
[img align=left]http://img7.picsplace.to/img7/23/thumbs/DSC02587.JPG[/img]

艾豬雞摩淫雷喇

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo