影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   4


珍珠宮

積分: 40438


1801#
發表於 13-4-2 20:13 |只看該作者

引用:啱啱返到屋企,要埋枱dinner,+未上得去睇li

原帖由 popocat 於 13-04-02 發表
啱啱返到屋企,要埋枱dinner, 未上得去睇link. 唱咁多歌,Chris 大發
今次D歌都熟,翻唱又熱,相信會好投入,會叫個friend帶定白x油,我聽完有天四首solo,見到有天咁型仔咁靚仔,必暈,醒後,再有fallen leaves,be my girl,emptytytyty,再暈過!


子爵府

積分: 14701


1802#
發表於 13-4-2 20:13 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥天屋韓舍~PART 10 ♥ ♥ ♥

本帖最後由 YeungSiuB 於 13-4-2 20:22 編輯

演唱會Rundown
myphoto.jpg
漏左最尾尾Fallen leave/Be my girl remix/Empty





點評

MagDog    發表於 13-4-2 20:24
ChrisWong  Well Done, SiuB...  發表於 13-4-2 20:21
Waiting for YU


翡翠宮

積分: 93980


1803#
發表於 13-4-2 20:14 |只看該作者
本帖最後由 MagDog 於 13-4-2 20:14 編輯


TO CHRIS, YSIUB, 唔知路人錯腳入來天屋, 見我們一時POST歌名ONLY, 一時又POST矇矓圖, 但又好鬼HIGH, 成日JYJ FIGHTING, GOOD SHOW..會不會太嚇人呢? WELL, 這是我們天屋呀!!!


點評

YeungSiuB  咁先似直播麻。  發表於 13-4-2 20:25
YeungSiuB  原諒我今日high high地,一聽見音樂響起,便情不自禁 :p  發表於 13-4-2 20:24
ChrisWong    發表於 13-4-2 20:20


翡翠宮

積分: 91052

2025勳章蛇年勳章


1804#
發表於 13-4-2 20:18 |只看該作者
MagDog發表於 13-4-2 20:04
忍住眼淚嗎? 有飯說有天和俊秀都哭了. ENCORE前.
見到有天哭,我都哭了


珍珠宮

積分: 40438


1805#
發表於 13-4-2 20:20 |只看該作者
YeungSiuB 發表於 13-4-2 20:09
聽日同後日都繼續有直播架。要聽的快download個apps.

Thanks SiuB & MagMag,會試明天黄昏係當地聽直播,希望周圍有wifi...


大宅

積分: 1170

醒目開學勳章


1806#
發表於 13-4-2 20:21 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥天屋韓舍~PART 10 ♥ ♥ ♥

今晚好正!多謝天屋姐姐分享!


翡翠宮

積分: 93980


1807#
發表於 13-4-2 20:23 |只看該作者
ChrisWong 發表於 13-4-2 20:13
今次D歌都熟,翻唱又熱,相信會好投入,會叫個friend帶定白x油,我聽完有天四首solo,見到有天咁型仔咁靚仔 ...
尾場變淚海, 現在聽緊有天最愛..這首歌我一聽就哭..不是因為有天唱, 是看這套福山雅治的"神探伽利略, 非常嫌疑犯X" 個故事很好看, ENDING我哭到飄淚...


子爵府

積分: 14701


1808#
發表於 13-4-2 20:27 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥天屋韓舍~PART 10 ♥ ♥ ♥

直播到此為止,我都要開功溫書,否則明天阿女肥佬,我便大鑊了。mouth:



Waiting for YU


珍珠宮

積分: 40438


1809#
發表於 13-4-2 20:29 |只看該作者

引用:Quote:ChrisWong+發表於+13-4-2+20:13+今次

原帖由 MagDog 於 13-04-02 發表
尾場變淚海, 現在聽緊有天最愛..這首歌我一聽就哭..不是因為有天唱, 是看這套福山雅治的"神探伽利略, 非常 ...
今日JYJ第一場con,天屋係由1666#開始的,好多頁呀(當然有些是哥哥的),勁呀!


翡翠宮

積分: 93980


1810#
發表於 13-4-2 20:29 |只看該作者
MY JUNSU SOLO 5首, (4首自己, 1首是日本女歌手的歌)
MY JEAJOONG SOLO 5首, (4首自己, 1首是中島美嘉的)
WULI YUCHUN SOLO 4首, (1首自己, 3首別人的歌)


珍珠宮

積分: 40438


1811#
發表於 13-4-2 20:31 |只看該作者

引用:直播到此為止,我都要開功溫書,否則明天阿

原帖由 YeungSiuB 於 13-04-02 發表
直播到此為止,我都要開功溫書,否則明天阿女肥佬,我便大鑊了。



...
我都要執行李,稍後再見!


翡翠宮

積分: 93980


1812#
發表於 13-4-2 20:32 |只看該作者
YeungSiuB 發表於 13-4-2 20:27
直播到此為止,我都要開功溫書,否則明天阿女肥佬,我便大鑊了。



...
YSIUB,
THX A LOT...明晚有時間你ON DUTY好嗎? 我明天很忙, 我也怕肥佬, 明晚上學去, 未做功課...希望明天有HD PHOTOS啦. 唔得唔緊要.


子爵府

積分: 11452


1813#
發表於 13-4-2 20:36 |只看該作者

引用:直播到此為止,我都要開功溫書,否則明天阿

原帖由 YeungSiuB 於 13-04-02 發表
直播到此為止,我都要開功溫書,否則明天阿女肥佬,我便大鑊了。



...
Thanks siub,好精彩嘅現場報導




子爵府

積分: 14701


1814#
發表於 13-4-2 20:37 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥天屋韓舍~PART 10 ♥ ♥ ♥

Fallen leaves 音頻

http://t.cn/zT2VYaf


Rainy blue
http://t.cn/zT2cMOp



Waiting for YU


子爵府

積分: 14701


1815#
發表於 13-4-2 20:40 |只看該作者

引用:Quote:YeungSiuB+發表於+13-4-2+20:27+直播

原帖由 MagDog 於 13-04-02 發表
YSIUB,
THX A LOT...明晚有時間你ON DUTY好嗎? 我明天很忙, 我也怕肥佬, 明晚上學去, 未做功課...希望明天 ...
Okok, 你都俾心機溫書呀



Waiting for YU


翡翠宮

積分: 93980


1816#
發表於 13-4-2 20:43 |只看該作者
幾鬼帥氣..今天JYJ 我們見不到他們. 但實力真是不容置疑...有天"和她在春天漫步"超好聽...要ROCK有ROCK, 要DANCE有DANCE, 要BALLAD有BALLAD. 日, 英, 韓通呀..



點評

popocat  呢幅相成個文藝青年咁  發表於 13-4-3 01:52


子爵府

積分: 14701


1817#
發表於 13-4-2 20:54 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥天屋韓舍~PART 10 ♥ ♥ ♥

今晚俊秀部份的翻譯
Cr. as tagged
myphoto.jpg



點評

miu~miu   俊秀 fighting!!!!!!!  發表於 13-4-3 09:17
MagDog  MY JUNSU, YOU'RE THE BEST.  發表於 13-4-2 20:56
Waiting for YU


翡翠宮

積分: 93980


1818#
發表於 13-4-2 20:55 |只看該作者
中山裝帥哥..笑口常開, 再一次米飯神速...CR. TO 棉襖小姐.

緊係笑啦, 無端端WEIBO有第二位(第一位是海濤不過有小小負面因為有個學生拍攝他還是什麼, 海濤撞了他.) 綜合榜是第9位.



子爵府

積分: 14701


1819#
發表於 13-4-2 21:02 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥天屋韓舍~PART 10 ♥ ♥ ♥

和有天漫步春天

好靚呀
myphoto.jpg



Waiting for YU


子爵府

積分: 14701


1820#
發表於 13-4-2 21:03 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥天屋韓舍~PART 10 ♥ ♥ ♥

In heaven
http://t.cn/zT2MTf7



Waiting for YU

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo