心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1801#
發表於 06-9-1 21:38 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

係咪下星期做民初架啦?
JAY媽 寫道:
睇蛇屍慢蘿!!!家下睇王喜~~~


公爵府

積分: 28065


1802#
發表於 06-9-1 21:48 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

我返o黎喇


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1803#
發表於 06-9-1 21:58 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

歡淫歡淫
Ivy124 寫道:
我返o黎喇


公爵府

積分: 28065


1804#
發表於 06-9-1 22:02 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

今晚咁小人...得你同我咋

[quote]
小路 寫道:
歡淫歡淫 [quote]


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1805#
發表於 06-9-1 22:03 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

係啦!唔知運泥幾殊返!我都就訓啦! :lol: :lol:


公爵府

積分: 28065


1806#
發表於 06-9-1 22:07 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

我都差唔多....今日好


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1807#
發表於 06-9-1 22:08 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

你覺唔覺天氣仲好囈焗呀?


公爵府

積分: 28065


1808#
發表於 06-9-1 22:14 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

直頭啦....今日去接太子....等左10分鐘校巴已經成身大汗喇

小路 寫道:
你覺唔覺天氣仲好囈焗呀?


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1809#
發表於 06-9-1 22:15 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

我都係呀!由地鐵站返屋企都係5分零鐘,但返到屋企個背脊十晒!!!
Ivy124 寫道:
直頭啦....今日去接太子....等左10分鐘校巴已經成身大汗喇


公爵府

積分: 28065


1810#
發表於 06-9-1 22:17 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

雖然我唔鍾意熱....但我更加唔鍾意凍喎...因為我好怕要著幾廿件衫...好煩

[quote]
小路 寫道:
我都係呀!由地鐵站返屋企都係5分零鐘,但返到屋企個背脊十晒!!! [quote]


男爵府

積分: 5993


1811#
發表於 06-9-1 22:17 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

係呀...我諗佢係一星期一個單元囉!
小路 寫道:
係咪下星期做民初架啦?[quote]
JAY媽 寫道:
睇蛇屍慢蘿!!!家下睇王喜~~~
[/quote]
老公VOICEMAIL 1 2 3 愛是恆久忍耐又有恩慈,愛是不嫉妒不自誇不張狂,不作害羞的事,不求自己益處,不輕易發怒,不計算人的惡,不喜歡不義,只喜歡真理,凡事包容,凡事相信,凡事盼望,凡事忍耐,愛是永不止息


男爵府

積分: 5993


1812#
發表於 06-9-1 22:19 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

睇怕今晚或者聽日都會落雨...因為我對腳今日都痛!
Ivy124 寫道:
直頭啦....今日去接太子....等左10分鐘校巴已經成身大汗喇

[quote]
小路 寫道:
你覺唔覺天氣仲好囈焗呀?
[/quote]
老公VOICEMAIL 1 2 3 愛是恆久忍耐又有恩慈,愛是不嫉妒不自誇不張狂,不作害羞的事,不求自己益處,不輕易發怒,不計算人的惡,不喜歡不義,只喜歡真理,凡事包容,凡事相信,凡事盼望,凡事忍耐,愛是永不止息


公爵府

積分: 28065


1813#
發表於 06-9-1 22:19 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

你睇完電視喇 你覺唔覺得王喜好難頂呀

[quote]
JAY媽 寫道:
係呀...我諗佢係一星期一個單元囉![quote]


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1814#
發表於 06-9-1 22:20 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

咁我都好怕凍架!兩者一樣咁慘!冬天沖涼好辛苦架!!
Ivy124 寫道:
雖然我唔鍾意熱....但我更加唔鍾意凍喎...因為我好怕要著幾廿件衫...好煩


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1815#
發表於 06-9-1 22:20 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

乜你有風失既咩?
JAY媽 寫道:
睇怕今晚或者聽日都會落雨...因為我對腳今日都痛!


男爵府

積分: 5993


1816#
發表於 06-9-1 22:21 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

但係佢呢個角色好好笑喎!婆媽到死...!我好鐘意睇邵美琪同伍姑娘勾心鬥角响個窗互啤時個樣&劇情!佢地兩個好鬼型!!! 不過家下伍姑娘個角色似乎越黎越奸同吾討好噃...
Ivy124 寫道:
你睇完電視喇 你覺唔覺得王喜好難頂呀

[quote]
JAY媽 寫道:
係呀...我諗佢係一星期一個單元囉![quote]
老公VOICEMAIL 1 2 3 愛是恆久忍耐又有恩慈,愛是不嫉妒不自誇不張狂,不作害羞的事,不求自己益處,不輕易發怒,不計算人的惡,不喜歡不義,只喜歡真理,凡事包容,凡事相信,凡事盼望,凡事忍耐,愛是永不止息


男爵府

積分: 5993


1817#
發表於 06-9-1 22:23 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

基本上我四肢都咬過哂柴~!尤其對腳...所以翻風落乳時,我對甲甴腳仲準過天文台呀!!!
小路 寫道:
乜你有風失既咩?[quote]
JAY媽 寫道:
睇怕今晚或者聽日都會落雨...因為我對腳今日都痛!
[/quote]
老公VOICEMAIL 1 2 3 愛是恆久忍耐又有恩慈,愛是不嫉妒不自誇不張狂,不作害羞的事,不求自己益處,不輕易發怒,不計算人的惡,不喜歡不義,只喜歡真理,凡事包容,凡事相信,凡事盼望,凡事忍耐,愛是永不止息


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1818#
發表於 06-9-1 22:24 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

你做咩雷呀?點解會周身傷既?
JAY媽 寫道:
基本上我四肢都咬過哂柴~!尤其對腳...所以翻風落乳時,我對甲甴腳仲準過天文台呀!!!


公爵府

積分: 28065


1819#
發表於 06-9-1 22:24 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

我直頭覺得冬天好慢長呀

[quote]
小路 寫道:
咁我都好怕凍架!兩者一樣咁慘!冬天沖涼好辛苦架!! [quote]


公爵府

積分: 28065


1820#
發表於 06-9-1 22:26 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

係架咩...我好小睇哩套呀
我而家追緊"惡作劇之吻"o尋日又買左"愛情合約"

[quote]
JAY媽 寫道:
但係佢呢個角色好好笑喎!婆媽到死...!我好鐘意睇邵美琪同伍姑娘勾心鬥角

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo