跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 7361


18321#
發表於 05-7-18 10:36 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

C, Sams,

我頭先問過老公, 佢已一口reject左我了
:-( :-( :-( :-( :-(
佢話好"阻"地方, 我地屋企又細, 佢話真係熱, 咪開air-con law, 佢話開涼風機, 如果真係熱, 都無咩用, 除非你唔走開, 我地買涼風機都係俾毛毛用, 你叫佢唔move, 好難啦 :tongue:


大宅

積分: 4504


18322#
發表於 05-7-18 10:36 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

snow,

我覺得兩間差唔多掛! 不過我估去學多個至知邊間好d!
9月你會去學咩cake呀, 到時預埋我呀, 如果時間arm嘅話一齊吖?


大宅

積分: 1327


18323#
發表於 05-7-18 10:36 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

all morning~~


男爵府

積分: 6495


18324#
發表於 05-7-18 10:36 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

各位靚女b的媽咪

我諗下次搶千要搵d 俾b女用的野黎倣搶千禮, 等d靚女b MUMMY 都開心下先


大宅

積分: 1327


18325#
發表於 05-7-18 10:38 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

eva
未知想學乜CAKE,,到時候你有時間一齊啦.你知我一個去學傻傻咁.又怕怕醜醜哦


男爵府

積分: 7361


18326#
發表於 05-7-18 10:39 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Carmen,

同老公商量過, 諗住照醫生咁講, 等佢升小學時割, 因為醫生話佢暫時唔會有咩問題架!

Minanotabo 寫道:
alice,

咁細個D做好D喎, 佢唔識得搞, 傷口又細D, 你打算幾時割呀!


男爵府

積分: 6495


18327#
發表於 05-7-18 10:40 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

EVA,

你學左幾奈呀? 不如試試明愛果D啦, 我充得大約$100.00 OR $100多D 1堂啦.


男爵府

積分: 5300


18328#
發表於 05-7-18 10:41 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Carmen,

We didn't go to swim, so don't know. But the water level become higher so we leave around 6:00. But the bathing facilities is not good and we wait long time to wash.


大宅

積分: 4504


18329#
發表於 05-7-18 10:42 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

carmen,

尋日好唔好玩呀?
我尋日去深水灣玩開頭都ok(8點零鐘果陣)! 但奈左就越黎越多垃圾, d水仲幾dirty tim呀! 不過都好多人!


子爵府

積分: 10015


18330#
發表於 05-7-18 10:42 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

astor,
你真係細心啦!
不過星期六我唔去搶千,
其實唔係獎品唔吸引,
而是我要出街,
所以才參加唔到呀!
duke1208 寫道:
各位靚女b的媽咪

我諗下次搶千要搵d 俾b女用的野黎倣搶千禮, 等d靚女b MUMMY 都開心下先


男爵府

積分: 7361


18331#
發表於 05-7-18 10:43 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Wendy,

小朋友趺撞真係一定有, 就算有幾多隻眼都睇唔住, 真係呀Q D講句, 希望佢地趺到, 下次自己識小心D, 好似佢地識"琴"sofa咁, 佢地自己上, 我地唯有教佢自己落, 因為叫佢地唔上, 都是晒氣!


大宅

積分: 4504


18332#
發表於 05-7-18 10:43 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

astor,

明愛好似唔係到到都有bor!
上網有無得睇呀?


大宅

積分: 1327


18333#
發表於 05-7-18 10:44 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

ASOTR
我99同老公都叫我去明愛學(屋企附近有一間)但唔知好唔呢


男爵府

積分: 7361


18334#
發表於 05-7-18 10:46 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

snow,

明愛係平D, 但係好多人一班, 不是一人一份同埋自己攪晒, 你要SHARE的, 不過是我之前聽朋友講, 依家係點我就唔知啦!


男爵府

積分: 6495


18335#
發表於 05-7-18 10:46 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

ALICE,

我都問過E生割唔割的問題, 但當時GA+6個月大, 已經割唔到了, 佢話通常係1 出世有理無理割左先, 如果唔係就等3歲之後先睇醫生, 睇下有焦須知割. 我有幾位朋友的仔都仔AROUND3歲幾到4歲幾的時間割.


男爵府

積分: 6495


18336#
發表於 05-7-18 10:53 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

eva, snow

我學個明愛的西餐班, 都唔錯架, 我諗其實係要睇師傅係咪教開, 同埋佢的"菜譜"得唔得, 不過E兩樣都係要去學過凡先G得唔得, 唔好意思, 講咁多費話TIM.

EVA, 旺角好似有, 我一陣搵個WEB SITE俾你.]


大宅

積分: 1327


18337#
發表於 05-7-18 10:56 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

ALICE
我估多數都喺,而且我喜歡人少少(無咁驚).我都覺的一人一份同埋自己搞晒好D....其實最好揾你教下我就更加好


大宅

積分: 4504


18338#
發表於 05-7-18 10:59 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

all,

有無發覺我地阿b真係大左好多呀?
近排, 當我向廁所整緊面果陣, 栢瑜走入黎會問"做咩呀?"
問佢做緊咩, 佢會講"無野呀!"
雖然講得未係好正, 但都知佢係講咩!
我覺得佢已經開始唔係bb啦!


大宅

積分: 1327


18339#
發表於 05-7-18 11:02 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

EVA
栢瑜識講"無嘢呀!"好叻呀..妍妍到依家都仲未識的叫媽媽爸爸 :-(


男爵府

積分: 6495


18340#
發表於 05-7-18 11:14 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

EVA,

栢瑜好勁呀, GA+到而家都只係識 "E個, 果個, GA+, DAD DAD "

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo