樂樂仔响呢幾星期識多咗好多嘢, 會自已响床瞓覺唔駛媽媽"暗"佢瞓, 會爬, 會自已企起身, 會試下行, 會玩僕呢呢, 會自已僕响媽媽膊頭瞓覺, 令我突然覺得 - 樂樂大個仔喇, 好開心佢識咁多嘢之餘又好唔捨得. 唔捨得樂樂唔駛媽媽抱, 唔捨得樂樂好快唔再係bb樣, 好快有自己既朋友唔再要媽媽 ......... 其實應該開心先係,不過真係唔捨得, 好矛盾
(查實邊有咁快唔要媽媽吖, 有排都未"nut"身呀, 諗吓諗吓諗遠咗d啫
)
加油 
樂樂咬咗大鱷一啖, 佢見到樂樂一定9秒9爬過嚟報仇, 咁就sure win 啦