跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3767


1821#
發表於 07-9-4 05:08 |只看該作者
原文章由 Baby承恩 於 07-9-3 16:23 發表
我都想去呀....


大師兄練功夫張相真係好有功架,好鬼cute:lol

去沙灘玩點解無露點既睇唔出大師兄係咁保守喎


男爵府

積分: 8920


1822#
發表於 07-9-4 09:03 |只看該作者
Wow.................. Jessica o尋晚做賊黎定o剌........抑或小遠子扭計呢??咁夜仲 on line.................




原文章由 jessica2004 於 07-9-4 05:08 發表


大師兄練功夫張相真係好有功架,好鬼cute:lol

去沙灘玩點解無露點既睇唔出大師兄係咁保守喎


男爵府

積分: 7640


1823#
發表於 07-9-4 09:15 |只看該作者
西蘭花 mud得你咁早呀

原文章由 pb12hk 於 07-9-4 09:03 發表
Wow.................. Jessica o尋晚做賊黎定o剌........抑或小遠子扭計呢??咁夜仲 on line.................


侯爵府

積分: 23339


1824#
發表於 07-9-4 09:24 |只看該作者
原文章由 shirleytong28 於 07-9-4 09:15 發表
西蘭花 mud得你咁早呀




禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


1825#
發表於 07-9-4 09:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7640


1826#
發表於 07-9-4 09:31 |只看該作者
凱喬媽 我係咪好有口齒呢

anabb 你係偷窺 細細格 定係光明正大 大大格呀

原文章由 anaBB 於 07-9-4 09:28 發表
骨骨骨~骨摩玲


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


1827#
發表於 07-9-4 09:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23339


1828#
發表於 07-9-4 09:38 |只看該作者
原文章由 shirleytong28 於 07-9-4 09:31 發表
凱喬媽 我係咪好有口齒呢

anabb 你係偷窺 細細格 定係光明正大 大大格呀


抵“錫”
我就開細細格睇咋,仲要“侯”住老細行出行入,去wc,講電話時睇咋(因為我背住老細房坐架:-( :-( ),不過又好鬼c刺激

[ 本文章最後由 esther_fong 於 07-9-4 09:40 編輯 ]


男爵府

積分: 8920


1829#
發表於 07-9-4 09:43 |只看該作者
你梗有...........你個鱷魚仔都有!!!


原文章由 shirleytong28 於 07-9-4 09:31 發表
凱喬媽 我係咪好有口齒呢

anabb 你係偷窺 細細格 定係光明正大 大大格呀


伯爵府

積分: 15132

畀面勳章


1830#
發表於 07-9-4 09:49 |只看該作者
be, 唔係呀, 生活印象好早已經無晒weekend quota, 我都約唔到响weekend影, 所以放棄o左...我係book mybabyface咋...其實我鍾意你地响mybabyface d 相多d...


原文章由 be 於 07-9-3 23:53 發表
蛋蛋媽,
你係咪去生活印象影相($380優惠)?22/23都有得影嗎?我約了13/9(四),都想改番六/日


男爵府

積分: 7640


1831#
發表於 07-9-4 09:54 |只看該作者
佢淨係email我話accept我參賽 我報名前要求係星期六22號 星期日要返學唔去 我今日email再問下啦

有個咁索既背心ee係度 學儒仔一定全力以赴 做到最好啦

點解唔同恐龍報名呀

原文章由 anaBB 於 07-9-4 09:37 發表
大鱷媽,
你幾時幾點去參加爬行大賽, 就到o既, 我帶瑞瑞去打氣


男爵府

積分: 7640


1832#
發表於 07-9-4 09:58 |只看該作者
嘩 你講到好似得我同鱷魚仔有口同齒 oh yes 西蘭花同一碌葛又點會有口同齒呢 多謝你既教誨 你真係一個大好人 咁樣解文字的表面意思 當左係真既

原文章由 pb12hk 於 07-9-4 09:43 發表
你梗有口同齒...........你個鱷魚仔都有!!!


伯爵府

積分: 15132

畀面勳章


1833#
發表於 07-9-4 09:58 |只看該作者
早呀! 各位靚媽媽!


大宅

積分: 1237


1834#
發表於 07-9-4 10:16 |只看該作者
蚊豬媽, 遠子媽,

多謝你哋呀 樂樂仔响呢幾星期識多咗好多嘢, 會自已响床瞓覺唔駛媽媽"暗"佢瞓, 會爬, 會自已企起身, 會試下行, 會玩僕呢呢, 會自已僕响媽媽膊頭瞓覺, 令我突然覺得 - 樂樂大個仔喇, 好開心佢識咁多嘢之餘又好唔捨得. 唔捨得樂樂唔駛媽媽抱, 唔捨得樂樂好快唔再係bb樣, 好快有自己既朋友唔再要媽媽 ......... 其實應該開心先係,不過真係唔捨得, 好矛盾 (查實邊有咁快唔要媽媽吖, 有排都未"nut"身呀, 諗吓諗吓諗遠咗d啫 )



小車老師,

你已經好叻嫁喇, 第日金毛一定會明白媽媽為佢好努力做咗好多嘢, 錫晒媽媽, 而且, 仲有我哋一班吹水媽支持你呀. 加油 加油



大鱷媽,

大鱷幾時爬行大賽, 如果樂樂唔駛返學, 我哋都想去同大鱷打氣呀 樂樂咬咗大鱷一啖, 佢見到樂樂一定9秒9爬過嚟報仇, 咁就sure win 啦
我叫樂樂呀, 我媽媽想我同個名一樣, 時時刻刻都咁快樂!!


大宅

積分: 1237


1835#
發表於 07-9-4 10:20 |只看該作者
be,

我約咗studio 123 11月3號影相呀 (好似都有排先係) 你約埋一齊吖

原文章由 蛋蛋媽 於 07-9-4 09:49 發表
be, 唔係呀, 生活印象好早已經無晒weekend quota, 我都約唔到响weekend影, 所以放棄o左...我係book mybabyface咋...其實我鍾意你地响mybabyface d 相多d...
我叫樂樂呀, 我媽媽想我同個名一樣, 時時刻刻都咁快樂!!


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


1836#
發表於 07-9-4 10:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


1837#
發表於 07-9-4 10:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7640


1838#
發表於 07-9-4 10:38 |只看該作者
我一confirm時間日子 就通知各位ee同學儒仔既兄弟姐妹黎打氣

樂樂果一啖 小灣鱷一定會磨利佢四隻牙...............



約埋你去咬其他野呀 (咬雪糕好過咬人啦)

我隻小灣鱷係sunday或者去街先會跟我 係屋企只要佢對眼見到autie 就會跟佢唔跟我 因為autie從來唔會大聲同佢講野

但我就會係佢曳曳既時候 大聲叫no 跟住佢就會喊 但一質個奶咀比佢 佢就會收聲 總之有野係只要有野係口 佢就好乖好好湊

見佢越黎越大 越懂事 就真係好懷念佢個bb樣


大宅

積分: 1237


1839#
發表於 07-9-4 10:44 |只看該作者
食雪糕都要磨利d牙, 咩雪糕嚟呀

原文章由 shirleytong28 於 07-9-4 10:38 發表
我一confirm時間日子 就通知各位ee同學儒仔既兄弟姐妹黎打氣

樂樂果一啖 小灣鱷一定會磨利佢四隻牙...............



約埋你去咬其他野呀 (咬雪糕好過咬人啦)

我隻小灣鱷係sunday或者去街先會跟我 係屋企 ...
我叫樂樂呀, 我媽媽想我同個名一樣, 時時刻刻都咁快樂!!


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


1840#
發表於 07-9-4 10:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo