懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1817


1821#
發表於 08-1-25 16:32 |只看該作者
原文章由 yvonne200793 於 08-1-25 16:12 發表
原來大家都有寫blog,我都有呀,我都係yahoo呀


你又係呀...不過我最近已經無咩點update,我諗住玩完返黎先公開喜訊同埋寫返blog,到時一齊share下呀!:D


大宅

積分: 1817


1822#
發表於 08-1-25 16:36 |只看該作者
原文章由 phoebie 於 08-1-25 16:29 發表
唔係結構照兔唇咩@@?
咁4d即係無咩用架啦wo


原來你咁細個炸,人o地話後生生bb會快復完架! 所以你唔好worry難修身.:D
好多媽咪都話照4d都係for fun & 留念only,覺得無必要都可以唔做架!


子爵府

積分: 10800

育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1823#
發表於 08-1-25 16:38 |只看該作者
原文章由 phoebie 於 08-1-25 16:29 發表
唔係結構照兔唇咩@@?
咁4d即係無咩用架啦wo


唔係呀!照結構係好似平時照咁呀!平面呀
4d係立體呀!好多人話照4d個樣,同bb出世個樣有八成似


大宅

積分: 3104


1824#
發表於 08-1-25 16:39 |只看該作者

回覆 #1822 開心叮噹 的文章

話大唔大啦
我03年結婚架
有bb係一路都有計劃既
我d中學既同學仔...
有幾個都係2子之母黎

mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


大宅

積分: 3104


1825#
發表於 08-1-25 16:41 |只看該作者

回覆 #1823 yvonne200793 的文章

如果無必要
我諗我唔會去照
寧願用d錢買件衫比阿b:lol
等多幾個月就有得見
唔洗特登照下佢 say個hi卦
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


大宅

積分: 3124


1826#
發表於 08-1-25 16:46 |只看該作者
原文章由 phoebie 於 08-1-25 16:01 發表
我都不幸過
唔好成日記住啦你
今次我唔岩 我提起
咁...會唔會係年齡問題呢
我今年至26喳


我老過你啊。。今年27啦:;pppp:


大宅

積分: 2026


1827#
發表於 08-1-25 16:49 |只看該作者
原文章由 開心叮噹 於 08-1-25 16:32 發表


你又係呀...不過我最近已經無咩點update,我諗住玩完返黎先公開喜訊同埋寫返blog,到時一齊share下呀!:D


我都有寫blog既習慣架, 自從有左bb之後, 我就開左個新blog寫大肚期間既一點一滴, 不過就未release出街


大宅

積分: 3104


1828#
發表於 08-1-25 16:50 |只看該作者

回覆 #1826 babywahaha 的文章

係度chat既
大家都係後生女啦~
邊有話老唔老丫
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


大宅

積分: 1817


1829#
發表於 08-1-25 16:53 |只看該作者
原文章由 08Baby08 於 08-1-25 16:49 發表


我都有寫blog既習慣架, 自從有左bb之後, 我就開左個新blog寫大肚期間既一點一滴, 不過就未release出街


好主意喎,到時可以公開既時候咪release出街law,多謝你既提醒!


男爵府

積分: 5578


1830#
發表於 08-1-25 16:55 |只看該作者
hihi 我係8月14號預產期 我而家晚晚失眠,點算好


大宅

積分: 2026


1831#
發表於 08-1-25 16:57 |只看該作者
原文章由 nochoice83 於 08-1-25 15:42 發表
原來如此,即係唔係間間政府醫院都有得照「結構超聲波」,
我知威院有喎,我朋友話唔洗$添,但我唔知係個個有,定要响威院生才有...

呢個「結構超聲波」係咪一定要照架? 今日去健康院做第一次產檢時d醫生同護士冇講既, 上星期睇私家又冇講喎, 第幾個week要做架? 我宜家第11個wk, 係咪要約期做架喇?


大宅

積分: 3104


1832#
發表於 08-1-25 16:59 |只看該作者

回覆 #1830 applesimon 的文章

我地呢度真係好多人訓得唔好
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


男爵府

積分: 5810


1833#
發表於 08-1-25 17:00 |只看該作者
08BABY08,我响08媽媽會問咗d媽媽
話結構性超聲波會大概在20週左右去照。
係check下bb身體既結構係咪全部正常,可以照到bb既手指, 腳趾齊唔齊, 有冇兔唇, 心, 肝, 脾, 肺, 腎正唔正常, 血管...
仲可以睇到血液流入/出個心既方向有冇錯, 所以要花時間去照, 比平時產檢照ultrasound 會詳細好多


大宅

積分: 2026


1834#
發表於 08-1-25 17:00 |只看該作者
原文章由 applesimon 於 08-1-25 16:55 發表
hihi 我係8月14號預產期 我而家晚晚失眠,點算好


hello, 我都係8月14號預產期架, 你試下瞓前飮杯熱奶吖, work架


子爵府

積分: 10800

育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1835#
發表於 08-1-25 17:02 |只看該作者
原文章由 phoebie 於 08-1-25 16:59 發表
我地呢度真係好多人訓得唔好



係呀!我好夜先瞓到,,瞓瞓下要去厠所,去完又瞓唔返,,,,,,,,,,,,,,,,唉


大宅

積分: 2026


1836#
發表於 08-1-25 17:03 |只看該作者
原文章由 nochoice83 於 08-1-25 17:00 發表
08BABY08,我响08媽媽會問咗d媽媽
話結構性超聲波會大概在20週左右去照。
係check下bb身體既結構係咪全部正常,可以照到bb既手指, 腳趾齊唔齊, 有冇兔唇, 心, 肝, 脾, 肺, 腎正唔正常, 血管...
仲可以睇到血液流入/出 ...


Thanks!等我下次覆診問下醫生有冇得做先


大宅

積分: 3104


1837#
發表於 08-1-25 17:06 |只看該作者

回覆 #1835 yvonne200793 的文章

我夜晚已經矛去咁多次厠所啦
但硬係訓得唔lum
訓下醒下
起身好似矛訓過咁
老公鬧鐘一響(6點)
我就會用好精神(矛訓過)既聲叫佢起身啦...
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


男爵府

積分: 5810


1838#
發表於 08-1-25 17:15 |只看該作者
日日如是,都好可憐喎...不過好彩你可以下午休息吓

原文章由 phoebie 於 08-1-25 17:06 發表
我夜晚已經矛去咁多次厠所啦
但硬係訓得唔lum
訓下醒下
起身好似矛訓過咁
老公鬧鐘一響(6點)
我就會用好精神(矛訓過)既聲叫佢起身啦...


大宅

積分: 3124


1839#
發表於 08-1-25 17:29 |只看該作者
原文章由 applesimon 於 08-1-25 16:55 發表
hihi 我係8月14號預產期 我而家晚晚失眠,點算好


我之前都訓得唔好﹐最近呢幾晚﹐我試下早D休息﹐11點就上床試下訓﹐我覺得真系睡眠質量好左好多。我睇電視講﹐其實孕婦最理想的上床時間系10點半-11點。或者你試下早少少訓。其實都系冇辦法中的辦法﹐以量取勝(即系儘量休息多D時間 )


男爵府

積分: 5578


1840#
發表於 08-1-25 17:29 |只看該作者
我成晚都瞓唔到,明明食飽左,到半夜又想食嘢,跟住又瞓唔到

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo