立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1817
原文章由 yvonne200793 於 08-1-25 16:12 發表 原來大家都有寫blog,我都有呀,我都係yahoo呀
原文章由 phoebie 於 08-1-25 16:29 發表 唔係結構照兔唇咩@@? 咁4d即係無咩用架啦wo
子爵府
積分: 10800
積分: 3104
積分: 3124
原文章由 phoebie 於 08-1-25 16:01 發表 我都不幸過 唔好成日記住啦你 今次我唔岩 我提起 咁...會唔會係年齡問題呢 我今年至26喳
積分: 2026
原文章由 開心叮噹 於 08-1-25 16:32 發表 你又係呀...不過我最近已經無咩點update,我諗住玩完返黎先公開喜訊同埋寫返blog,到時一齊share下呀!:D
原文章由 08Baby08 於 08-1-25 16:49 發表 我都有寫blog既習慣架, 自從有左bb之後, 我就開左個新blog寫大肚期間既一點一滴, 不過就未release出街
男爵府
積分: 5578
原文章由 nochoice83 於 08-1-25 15:42 發表 原來如此,即係唔係間間政府醫院都有得照「結構超聲波」, 我知威院有喎,我朋友話唔洗$添,但我唔知係個個有,定要响威院生才有...
積分: 5810
原文章由 applesimon 於 08-1-25 16:55 發表 hihi 我係8月14號預產期 我而家晚晚失眠,點算好
原文章由 phoebie 於 08-1-25 16:59 發表 我地呢度真係好多人訓得唔好
原文章由 nochoice83 於 08-1-25 17:00 發表 08BABY08,我响08媽媽會問咗d媽媽 話結構性超聲波會大概在20週左右去照。 係check下bb身體既結構係咪全部正常,可以照到bb既手指, 腳趾齊唔齊, 有冇兔唇, 心, 肝, 脾, 肺, 腎正唔正常, 血管... 仲可以睇到血液流入/出 ...
原文章由 phoebie 於 08-1-25 17:06 發表 我夜晚已經矛去咁多次厠所啦 但硬係訓得唔lum 訓下醒下 起身好似矛訓過咁 老公鬧鐘一響(6點) 我就會用好精神(矛訓過)既聲叫佢起身啦...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy