跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 25532


1821#
發表於 08-8-26 11:50 |只看該作者
原文章由 chunyatmama 於 08-8-26 11:44 發表


我係波c9 梗係講啦 早幾年係連x佛減價時,買手袋我都同c6一齊講價添

乜大公司都有價講的, 真的唔知喎
波C9 我想買羽X被呀, 邊度平靚正


珍珠宮

積分: 35196


1822#
發表於 08-8-26 12:03 |只看該作者
點解唔見ec呢個post..唔係你quote咗出嚟..都唔知發生咩事

原文章由 babycanny 於 08-8-25 10:22 發表


發生了什麼事? 為咗買樓件事?


珍珠宮

積分: 35196


1823#
發表於 08-8-26 12:09 |只看該作者
邊個話唔包無得報架

原文章由 babycanny 於 08-8-25 14:55 發表


你節哀順變, 如果包唔到, 唔知仲可唔可以報喎, 要check check呀!


珍珠宮

積分: 35196


1824#
發表於 08-8-26 12:10 |只看該作者
朗仔都未打喎

原文章由 醜樣豬 於 08-8-25 14:55 發表

咁遲先打嘅????YY無發燒喎.....


珍珠宮

積分: 35196


1825#
發表於 08-8-26 12:11 |只看該作者
有溫書

原文章由 高比 於 08-8-25 15:57 發表


可以呀, 你搵返上幾頁朗仔媽post果個website, 好似8月尾9月頭截止!


珍珠宮

積分: 35196


1826#
發表於 08-8-26 12:15 |只看該作者
點低法呀

原文章由 babycanny 於 08-8-25 23:17 發表



睇咗喇!喉嚨發炎低燒, 睇完醫生返屋企食咗小小粥剛飲完支奶即刻瞓咗 , 佢眼瞓到飲完支奶都冇叫收樽就瞓咗


子爵府

積分: 13105


1827#
發表於 08-8-26 12:16 |只看該作者
原文章由 Cammy3007 於 08-8-26 11:50 發表

乜大公司都有價講的, 真的唔知喎
波C9 我想買羽X被呀, 邊度平靚正


我冬天時,係sogo睇啱Casablenxx嘅羽x被,雖然sogo有discount, 但我覺得貴,冇買,事隔冇一个月Jusco又減價,嘩,減到好平,sogo一張被價錢我買咗2張,一大一小,細張小小嘅比工人姐姐 依家咁熱,我諗冇羽x被賣,你等冬天留意吓啦


珍珠宮

積分: 35196


1828#
發表於 08-8-26 12:16 |只看該作者
cy媽俾過我用..真係超掂

原文章由 小倩 於 08-8-26 11:11 發表
朋友介紹呢隻防蚊&止痕好掂...
http://lh6.ggpht.com/bk.0704c/SLNGceuNnhI/AAAAAAAAAVI/Q6pewP9jPS4/20080818445.jpg?imgmax=800

不過台灣平HK至少1/3 OR 一半, 如果識人去開台灣, 記住入貨... (响台灣7仔有得賣㗎 ...


子爵府

積分: 10105


1829#
發表於 08-8-26 12:17 |只看該作者


原文章由 小倩 於 08-8-26 11:11 發表


日日都掛住屬於你嘅永遠榮譽一號寶座


珍珠宮

積分: 35196


1830#
發表於 08-8-26 12:18 |只看該作者
唔係轉咗俾傻媽好耐啦咩

原文章由 小倩 於 08-8-26 11:11 發表


日日都掛住屬於你嘅永遠榮譽一號寶座


子爵府

積分: 10105


1831#
發表於 08-8-26 12:18 |只看該作者
咦~老師~打多咗個符號呀~

原文章由 小倩 於 08-8-26 11:28 發表


I mean台灣平HK好好好X多 mouth:


子爵府

積分: 13331

好媽媽勳章


1832#
發表於 08-8-26 12:19 |只看該作者
原文章由 朗仔媽 於 08-8-26 12:03 發表
點解唔見ec呢個post..唔係你quote咗出嚟..都唔知發生咩事


佢噚晚走鬼呀, 應該刪除咗喇!


珍珠宮

積分: 35196


1833#
發表於 08-8-26 12:19 |只看該作者
真係睇你唔出喎

原文章由 chunyatmama 於 08-8-26 11:44 發表


我係波c9 梗係講啦 早幾年係連x佛減價時,買手袋我都同c6一齊講價添


子爵府

積分: 13331

好媽媽勳章


1834#
發表於 08-8-26 12:20 |只看該作者
原文章由 朗仔媽 於 08-8-26 12:18 發表
唔係轉咗俾傻媽好耐啦咩


你有冇溫書架, 係水皮中文永遠榮譽第1號呀!唔係水皮中文一號呀!


子爵府

積分: 13331

好媽媽勳章


1835#
發表於 08-8-26 12:22 |只看該作者
原文章由 朗仔媽 於 08-8-26 12:15 發表
點低法呀


徘徊係100度至100.4度, 不過佢好精伶, 醫生叫好高唔過39度唔好比佢食退燒藥喎!


珍珠宮

積分: 35196


1836#
發表於 08-8-26 12:22 |只看該作者
咩事要走鬼
整咩鬼你哋個個出完post就去改咗,
如果唔係一路溫,睇到quote出嚟個post都唔知咩事

原文章由 babycanny 於 08-8-26 12:19 發表


佢噚晚走鬼呀, 應該刪除咗喇!


王國長老

積分: 51809

至尊種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 王國長老 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 魅力王子 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1837#
發表於 08-8-26 12:25 |只看該作者
原文章由 朗仔媽 於 08-8-26 12:22 發表
咩事要走鬼
整咩鬼你哋個個出完post就去改咗,
如果唔係一路溫,睇到quote出嚟個post都唔知咩事

...

有二五呀


子爵府

積分: 13331

好媽媽勳章


1838#
發表於 08-8-26 12:25 |只看該作者
原文章由 朗仔媽 於 08-8-26 12:22 發表
咩事要走鬼
整咩鬼你哋個個出完post就去改咗,
如果唔係一路溫,睇到quote出嚟個post都唔知咩事

...


抵死吖唔返學而家唔切啲功課喇!


珍珠宮

積分: 35196


1839#
發表於 08-8-26 12:26 |只看該作者


原文章由 babycanny 於 08-8-26 12:22 發表


徘徊係100度至100.4度, 不過佢好精伶, 醫生叫好高唔過39度唔好比佢食退燒藥喎!


珍珠宮

積分: 35196


1840#
發表於 08-8-26 12:26 |只看該作者
邊個

原文章由 醜樣豬 於 08-8-26 12:25 發表

有二五呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo