懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2361


1821#
發表於 08-11-12 16:08 |只看該作者
原文章由 nic_bb 於 08-11-12 14:49 發表
各位,
我預產期係6月20日,
一直都諗住喺荃灣港安開刀,
前幾日俾咗3千蚊deposit,
但其實一直以嚟身邊有好多人都叫我自己生,
咁後生又唔係有乜病痛,點解要俾人割一刀...
攪到我又諗試唔試吓自己生,
妳哋話如果自己生, ...

八掛想問下,點解你一開始想開刀既? 因為好怕痛?
但係開刀後傷口埋口時仲辛苦呀! 所以好多媽媽而家都係自己生到就生...到時真係唔得,先開刀生.
私家定政府生,睇下你budget,同對服務要求啫...有d媽媽係私家生,都會係政府登記埋,穩陣d!


複式洋房

積分: 275


1822#
發表於 08-11-12 16:10 |只看該作者
大家好,我都是09年6月預產的媽媽(26/06),今次係第二胎,我個大女現在只有11個月大,仲未識行.....
不知什麼原因,她最近變得很扭計....只許我一個抱她....我c6想抱都唔得.....好辛苦,加上我最近又作小產,我想抱都唔得,有時睇到佢喊到傻,我個心都痛...請問大家有冇方法可以幫我呀??


大宅

積分: 2361


1823#
發表於 08-11-12 16:11 |只看該作者
菜菜子媽媽:
唔好話我叻,冇得揀要一齊住既話,就好好努力相處啦!

[ 本文章最後由 flytolittlemoon 於 08-11-12 17:21 編輯 ]


男爵府

積分: 5061


1824#
發表於 08-11-12 16:55 |只看該作者
其實食物都有相生相克, 好似話煮涼少少嘅菜(如紹菜, 白菜), 加舊薑會冇咁涼, 紅蘿蔔湯加粟子又可以中和紅蘿蔔嘅涼, 波菜唔好同豆付一齊煮等......道理係一樣。

我諗通常D人話唔好食燕窩係因為佢蛋白質太高, 本來係好嘅, 但太多就會變成唔好, 所以我諗間中食下OK, 但好似我第一次懷孕時日日食嘅話, 我諗我再有BB都唔會日日食, 我醫生同我講過, 香港人唔怕營養夠, 均衝就最好。

原文章由 麥兜MaMa 於 08-11-12 15:34 發表


咁橋我鐘意食栗子, 響d紅蘿蔔菜湯加左栗子wok. 栗子咁好家.
我開頭都想日日食1 sp燕窩, 比人叫我唔好食住, 停左. 其實係咩問題


男爵府

積分: 5524


1825#
發表於 08-11-12 17:12 |只看該作者
原文章由 Norley 於 08-11-12 16:01 發表
各位0906MAMA, 您哋好!

我係090614MAMA,今次係第一胎,現在已9WK, 係超高O產婦, 希望今次事事順利啦!  多多指教!

看了個WEB成個月,呢度真係好熱鬧及好多資訊。你哋話看春宮圖便知仔定女?其實在邊度看及怎樣看, 可否講我知呀!

另外, 你地 ...


Welcome , Me too超高O+第一胎 多多指教!
我響媽媽世界買左d bra, 試身, 個sale 提議size.


大宅

積分: 1527

陪月勳章


1826#
發表於 08-11-12 17:20 |只看該作者
原文章由 keio 於 08-11-12 14:26 發表
尋晚11點就上床訓, 不過唔知係唔係因為晚飯時飲左一碗湯同食左好多菜, 攪到成晚起身去廁所4次:12點半一次, 3點一次, 4點一次, 6點幾一次...好慘! 

呢幾日個胃冇咁頂,lunch and dinner 都食到大半碗飯...不過咁樣反而叫 ...



我呢幾日既胃口都好左好多,又食到飯+湯!
不過....同你一樣呀! 我反而仲疑神疑鬼呀! ....oD人話有喜反應好嘛!係咪真?? E家無反胃無嘔反而仲亂諗野!!
過2星期先再check up!希望bb乖乖!

請問呢度有無媽媽係睇余啟文醫架??


大宅

積分: 1575


1827#
發表於 08-11-12 17:32 |只看該作者
原文章由 kvi 於 08-11-12 17:20 發表



我呢幾日既胃口都好左好多,又食到飯+湯!
不過....同你一樣呀! 我反而仲疑神疑鬼呀! ....oD人話有喜反應好嘛!係咪真?? E家無反胃無嘔反而仲亂諗野!!
過2星期先再check up!希望bb乖乖!

請問呢度有無媽媽係睇余啟 ...


我上一胎都冇作嘔, 我哥哥(佢係中医)話冇嘔冇暈代表個孕婦身子好。唔好亂諗, 食到就食, 有營養俾亞B嘛!



男爵府

積分: 6973


1828#
發表於 08-11-12 17:37 |只看該作者
睿睿豬,

原來你一早知la, 我都係費時比咁多人知,因為之前小產過ma, 今次都有d擔心, 我今次勁嘔ar, 食咩嘔咩,都幾唔舒服,又瞓得唔好,呢兩日好dd la, 我都好驚糖尿,因上一胎有, 但又唔知呢排仲咩wor,成日想食甜野, 都係要節制下先得,原來紅蘿蔔可以煲栗子,我都煲黎飲下先,你個時仲煲咩湯ar? 等我參考下,仲有個時點止嘔?

原文章由 睿睿豬 於 08-11-12 14:48 發表
yuiyui730,

我都想係呀! 我係之前路過見到你, 但太早怕你唔鐘意, 所以冇現身囉, 不過又好想同你分亨我的經驗呀! 而家你好d未? 我個陣真係好慘, 嘔到生之前一日, 有苦自己知, 但做媽媽, 只要見到佢健康快 ...


大宅

積分: 1575


1829#
發表於 08-11-12 17:40 |只看該作者
原文章由 新手MAMA 於 08-11-12 16:10 發表
大家好,我都是09年6月預產的媽媽(26/06),今次係第二胎,我個大女現在只有11個月大,仲未識行.....
不知什麼原因,她最近變得很扭計....只許我一個抱她....我c6想抱都唔得.....好辛苦,加上我最近又作小產,我想抱都唔得, ...


有冇第二d人(e.g. 工人或親人)可以幫手? 或者, 揾d玩具分散佢注意力, 推車仔去行街街, 千祈唔好心軟, 抱開就要你抱ga la。



男爵府

積分: 5524


1830#
發表於 08-11-12 17:43 |只看該作者
我c6都話我叫幾好, 食到野, 呢2,3 wk食完先反胃&嘔少少.
呢2日個肚好似有d脹, 赤赤地, 唔知係咪又脹大中


大宅

積分: 1527

陪月勳章


1831#
發表於 08-11-12 17:43 |只看該作者
原文章由 Maria 於 08-11-12 17:32 發表


我上一胎都冇作嘔, 我哥哥(佢係中医)話冇嘔冇暈代表個孕婦身子好。唔好亂諗, 食到就食, 有營養俾亞B嘛!



係呀! 岩呀! E家真係食到就食! 有多oD營養比BB!
我之前都一路食開中藥ga...但前幾個星期飲完就嘔,所以停左.....E家唔知好無再飲返呢 ?? 仲有幾劑藥呀 !
中藥係咪飲到12weeks架咋 ?


複式洋房

積分: 259


1832#
發表於 08-11-12 21:51 |只看該作者
終於睇完哩幾日d post啦! 星期日先响北京番嚟, 好掛住阿b,但要下星期六先book到e生,要等成十日...


大宅

積分: 2519


1833#
發表於 08-11-12 22:34 |只看該作者
頭先上去6299屋企食,繼之前嘅"驚喜",今日又有"驚喜"啦!mouth: 又係木瓜雪耳!!我一見倒,又即刻話我唔飲啦,我之前飲咗好多嘢成肚水啦,我裝飯食先……

跟住62又話,你成日食咁少嘢嘅,食多d嘢先得架,你越來越瘦呀……………好煩,已經唔係第一次講,成日一日到刻叫人食嘢,成日都好似俾人monitor著有冇夾哩碟餸,有冇夾嗰碟餸,冇夾過又問你做乜唔食,食得幾舊又話你淨係食幾舊咋,再夾多d啦!………超煩……人地唔攞生果又話做咩唔攞生果,天呀!我咁大個人你唔好理我咁多啦,我鐘意食就會食,唔鐘意食唔好迫我食囉!次次撞倒我阿媽又同我阿媽講你個女咁瘦唔得架……又話叫佢快d生個孫啦……又驚死我阿媽會同佢爭住照顧bb……我心諗,我生咗都唔俾你take care啦!肯定縱到勁壞!
佢成日話我面青口唇白,又話我瘦,其實佢係驚死我瘦唔夠營養陀bb啫!九成關心bb,一成關心我。如果真係關心我,咁驚我貧血,佢平時焗紅棗水俾佢自己個女飲又唔見俾我飲,佢見佢個女面青就日日焗定紅棗水俾佢飲,咁關心我就焗埋俾我啦,我唔係話都想飲要佢焗埋俾我,我都可以叫我阿媽整,但係從哩件事就俾我睇倒佢真正關心嘅係我幾時會有bb囉,又話擔心我瘦、冇營養、低血壓……都唔知食嘢少關低血壓咩事……。

我到e+都未同佢地講,佢今日又話我,好煩,如果同咗佢地講,肯定勁迫我食嘢!到時分分鐘會發mang zeng!頭先我已經有d唔高興咁回應,62,我一向都係食咁少架!冇瘦到呀!

[ 本文章最後由 koyuki 於 08-11-12 22:48 編輯 ]


大宅

積分: 2273


1834#
發表於 08-11-13 00:14 |只看該作者
flytolittlemoon,
我係極怕痛架,之前照輸卵管都照到喊...
但宜家諗諗吓又想試吓自己生...好掙扎^^
人哋話廣華婦產科都好出名,
所以我都BOOK咗...
多謝妳既意見!


男爵府

積分: 6052


1835#
發表於 08-11-13 00:43 |只看該作者
我陀盈盈個時真係試過忍唔住, 一飲完即嘔, 我6299塊面黑個鑊lo!

原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-12 14:26 發表
你即場嘔比佢地睇lor~~~


男爵府

積分: 6052


1836#
發表於 08-11-13 00:48 |只看該作者
有人話燕窩雌激素喎, 不過我照食, 都係每日1sp, 係耐唔耐我媽咪先會"鄧"一碗俾我, 我陀盈盈個時都係咁樣食, 都無乜事丫!

原文章由 麥兜MaMa 於 08-11-12 15:34 發表


咁橋我鐘意食栗子, 響d紅蘿蔔菜湯加左栗子wok. 栗子咁好家.
我開頭都想日日食1 sp燕窩, 比人叫我唔好食住, 停左. 其實係咩問題


男爵府

積分: 6052


1837#
發表於 08-11-13 00:51 |只看該作者
你女女除左你之外, 有無邊個肯跟下呀??
或者你係床到抱下佢陪下佢啦, 佢地好似識野, 感應到媽咪有第二個, 呷醋爭寵, 我早排流啡要訓床休息, 我都有抱下女女(兩歲), 我6299都係唔俾架, 不過我無理照係床到抱佢, 叫女女上床玩我係隔離陪下佢咁羅!

原文章由 新手MAMA 於 08-11-12 16:10 發表
大家好,我都是09年6月預產的媽媽(26/06),今次係第二胎,我個大女現在只有11個月大,仲未識行.....
不知什麼原因,她最近變得很扭計....只許我一個抱她....我c6想抱都唔得.....好辛苦,加上我最近又作小產,我想抱都唔得, ...


男爵府

積分: 5524


1838#
發表於 08-11-13 09:08 |只看該作者
原文章由 koyuki 於 08-11-12 22:34 發表
頭先上去6299屋企食,繼之前嘅"驚喜",今日又有"驚喜"啦!mouth: 又係木瓜雪耳!!我一見倒,又即刻話我唔飲啦,我之前飲咗好多嘢成肚水啦,我裝飯食先……

跟住62又話,你成日食咁少嘢嘅,食多d嘢先得架,你越來越瘦呀……………好煩,已 ...


唔好話6299, 我d家人都係咁家. 返去緊有好多野叫你食,叫你拎.
個同事,男仔,搬左出黎, 番親屋企, 佢媽咪都準備好一大堆零食比佢拎.咁佢就會拎d返公司益我地.
我屋企人又成日問我幾時有B,問我細佬几時拍拖結婚 .
c6未同我怕拖(之前散左),佢daddy差d捉佢介紹女朋友比佢識.

天下既老人家都係咁.


男爵府

積分: 5524


1839#
發表於 08-11-13 09:10 |只看該作者
"木瓜雪耳"本來都幾潤下, 但E+唔好飲住. 醫生叫介木瓜, 會官縮.


男爵府

積分: 5524


1840#
發表於 08-11-13 09:15 |只看該作者
好心急, 明天又同小兜見面.
c6好可憐, 公司爆鑊, 壓力大, 睡唔好, 仲要生日比老細照肺. 而家血壓好高. 想捉佢睇中醫, 佢又唔肯....有d咩野可降壓

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo