在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1972


1821#
發表於 08-12-16 10:49 |只看該作者
你好勁丫...身體一定好好

坦白講,我係個超懶既人,一向都唔中意做家務,有左仲唔借d耳咩...而且屋企又有工人...又多個excuse

果時陀第一個果時辭左工,悶到爆丫...原來返工有d細藝無甘悶同埋有d同事傾下講下會開心好多

但係99成日都想我唔做留係屋企 (好似佢甘lor)...真係同佢溝通唔到...所以次次佢一講到呢d sensitive topic我都係度傻笑


原文章由 貓姐 於 08-12-16 10:43 發表
我係冇坐月既, 我入院開刀, 係自己去e院登記, 開完刀第3日出院返屋企就即刻拖地, 日日都抱埋貓仔去街市買餸煮飯等老公返嚟食, 哈哈


禁止訪問

積分: 33575


1822#
發表於 08-12-16 10:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17810


1823#
發表於 08-12-16 10:56 |只看該作者
原文章由 貓姐 於 08-12-16 10:43 發表
我係冇坐月既, 我入院開刀, 係自己去e院登記, 開完刀第3日出院返屋企就即刻拖地, 日日都抱埋貓仔去街市買餸煮飯等老公返嚟食, 哈哈, 我工人係貓仔2歲幾既時候先嚟, hehe
...


你好似以前個d家嫂....生完第日落田咁


伯爵府

積分: 17810


1824#
發表於 08-12-16 10:58 |只看該作者
原文章由 貓姐 於 08-12-16 10:53 發表
我係一隻牛, 唔停得, 唔訓得多, 有時陪貓仔午睡2個鍾, 我果晚就會成晚眼光光, 有時都覺得自己煩



講得衰d..真係辛苦命啊 (吾好介意,真係講下笑咋)
但有時咁諗,做得幾多就幾多,頂得順既都冇所謂...


禁止訪問

積分: 33575


1825#
發表於 08-12-16 10:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1972


1826#
發表於 08-12-16 10:59 |只看該作者
甘出年咪係你既年lor
但係女人真係要好好保養丫,我媽咪就係果時做到隻牛甘,而家至腰骨有事...果時屋企窮同埋無人幫手,屋企兩姐妹就係佢一手一腳湊大...
不過體質呢樣野真係因人而異,99都係湊大三個但係佢而家仲鬼甘healthy,日日行樓梯,我媽咪行兩步都痛丫

原文章由 貓姐 於 08-12-16 10:53 發表
我係一隻牛, 唔停得, 唔訓得多, 有時陪貓仔午睡2個鍾, 我果晚就會成晚眼光光, 有時都覺得自己煩


禁止訪問

積分: 33575


1827#
發表於 08-12-16 11:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 33575


1828#
發表於 08-12-16 11:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1972


1829#
發表於 08-12-16 11:05 |只看該作者
果時我就點個陪月做清潔lor..佢仲好似好唔like甘...餵仔食奶都成個中,我真係唔抵得過佢,咪自己湊返,叫佢煲野做家務lor...買野打斧頭都預左,人工又貴,又大食懶 仲勞氣過對住外傭

終於知道點解外傭甘多人請lor...真係抵食夾大件

原文章由 貓姐 於 08-12-16 10:59 發表
我頂唔順c6 4日冇拖地, 我屋企又貓又狗, 貓仔又剛出世, 返到屋企, 火都起埋, 又唔想出聲嘈, 一手比左貓仔個c6抱住, 咪自己拖囉.


別墅

積分: 732


1830#
發表於 08-12-16 11:24 |只看該作者
貓姐,你好勁啊!真系好佩服你,俾我一定會覺得自己好慘(那時的我,現在已經習慣曬了)。我當時都係冇陪月,我99又講明唔會幫湊,佢當時仲要係同我住。佢甘多個仔女淨係幫佢個大女湊大三個仔女,其他的全部都唔湊,鬼叫佢大女有錢咩!
當時如果唔系我媽咪幫我,我一定日喊住做人。所以我成日講媽咪係最好的,因爲我媽咪由我個仔出世果日湊到佢三歲。99最多係起我唔得閑果陣免爲其難幫你湊一陣。







原文章由 貓姐 於 08-12-16 10:59 發表
我頂唔順c6 4日冇拖地, 我屋企又貓又狗, 貓仔又剛出世, 返到屋企, 火都起埋, 又唔想出聲嘈, 一手比左貓仔個c6抱住, 咪自己拖囉.


別墅

積分: 732


1831#
發表於 08-12-16 11:37 |只看該作者
有D野想請教下各位,我個仔今年K2,出年就要揀小學了,想請問下你地對於揀小學有咩心得?你地知架啦,我地日日都要返工邊有咁多時間去參觀啊。


男爵府

積分: 7268


1832#
發表於 08-12-16 11:53 |只看該作者
各位媽咪,早晨呀! 好多日冇上黎傾計, 大家又傾左好多啦!
呢幾日,我真係做到人都癲,簡直冇停過之餘,星期六日仲要返工,平日就日日都好似打仗,太多突發既野要做,兼且要受埋個EQ好低既上司氣,直情想死呀!


伯爵府

積分: 17810


1833#
發表於 08-12-16 11:54 |只看該作者
原文章由 貓姐 於 08-12-16 11:02 發表
出年牛年呀, 我連今年係咩年都唔知呀, 哈哈


我只知今年係鼠年....


伯爵府

積分: 17810


1834#
發表於 08-12-16 11:55 |只看該作者
原文章由 KimB 於 08-12-16 11:53 發表
各位媽咪,早晨呀! 好多日冇上黎傾計, 大家又傾左好多啦!
呢幾日,我真係做到人都癲,簡直冇停過之餘,星期六日仲要返工,平日就日日都好似打仗,太多突發既野要做,兼且要受埋個EQ好低既上司氣,直情想死呀! ...


都係一係冇野做,一係做到廁所吾得閒去


伯爵府

積分: 17810


1835#
發表於 08-12-16 11:56 |只看該作者
原文章由 ookiinome 於 08-12-16 11:05 發表
果時我就點個陪月做清潔lor..佢仲好似好唔like甘...餵仔食奶都成個中,我真係唔抵得過佢,咪自己湊返,叫佢煲野做家務lor...買野打斧頭都預左,人工又貴,又大食懶 仲勞氣過對住外傭

終於知道點解外傭甘多人請l ...


講來講去,呀媽就最好 !
我呀媽由我生呀女個日...幫到我以家


男爵府

積分: 7268


1836#
發表於 08-12-16 12:07 |只看該作者
我估可能仲有一排忙,但呢種忙唔係我地平常做開野既忙,而係一d突發性事故既忙,所以做到我地個個都好辛苦。我希望快d到聖誕,因為我放假呀!


原文章由 Snoopywy 於 08-12-16 11:55 發表


都係一係冇野做,一係做到廁所吾得閒去


大宅

積分: 1972


1837#
發表於 08-12-16 12:13 |只看該作者
無法啦...媽咪身體唔好

原文章由 Snoopywy 於 08-12-16 11:56 發表


講來講去,呀媽就最好 !
我呀媽由我生呀女個日...幫到我以家


禁止訪問

積分: 33575


1838#
發表於 08-12-16 12:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 33575


1839#
發表於 08-12-16 12:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 732


1840#
發表於 08-12-16 14:16 |只看該作者
食飽曬,你地各位食飽未啊?
我公司冇食飯時間的,每日都系叫外賣返公司食,冇得出去行下,有時都幾辛苦。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo