立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 23926
原文章由 JOEYCMY 於 08-12-12 11:08 發表 個肚圓定尖就真係要鑼咁大先睇到啦...行路好輕鬆,望佢後面都唔覺佢大肚個d就係生仔,如果論論盡盡,後面睇都知係大肚嘅就係生女...我17/12先去覆診呀,我真係好想快d見到乖小b呀,成半個月冇見啦 ...
大宅
積分: 1025
男爵府
積分: 6772
原文章由 sheetaada 於 08-12-12 11:42 發表 makfr:你濕身塗olive oil.意思是否指一沖完身都未抺ar,我就沖完抺身後即塗的,
等待驗證會員
積分: 240
原文章由 nono76 於 08-12-12 11:36 發表 睇鑼都得..haha真係唔知wo. 不過我都想生女ar
原文章由 sheetaada 於 08-12-12 12:17 發表 makfr :仲有我想問多句..你是用什麼搽的呢..因我買左d化妝棉,都要用好多..同埋一路搽,一路都有棉花黏在身
原文章由 sheetaada 於 08-12-12 12:22 發表 makfr:用水搽隻手米好油?
別墅
積分: 809
積分: 1065
原文章由 KT二少奶 於 08-12-10 16:32 發表 我月尾都要去飲,其實怕唔怕架?
複式洋房
積分: 115
見到好多人都話呢排個身會痕,等我分享下我嘅方法啦! 其實我一直都會冬天身痕架,不過今年就好好多了,我今年(由11月)開始就用sebamed嘅潔膚浴油沖涼,之後就好似其他人咁,用油搽身(濕身時),我自己用開
keri moisture rich oil,之後再用
olive oil搽肚大比同patpat,最後搽
lotion,咁就冇痕啦!
不過要搽好多野!
積分: 2701
原文章由 caca06 於 08-12-12 13:09 發表 見到好多人都話呢排個身會痕,等我分享下我嘅方法啦! 其實我一直都會冬天身痕架,不過今年就好好多了,我今年(由11月)開始就用sebamed嘅潔膚浴油沖涼,之後就好似其他人咁,用油搽身(濕身時),我自己用開keri moisture rich oil,之後再用olive oil搽肚大比同patpat,最後搽lotion,咁就 ...
子爵府
積分: 10025
積分: 14942
禁止訪問
積分: 1630
原文章由 dennis_yuki 於 08-12-12 13:43 發表 hello!各位!! 我新加入ga!!!我預產期係0907ar!! 我第二胞la!!!
原文章由 sheetaada 於 08-12-12 12:31 發表 makfr :thk!你 真是好了.就夠鐘吃飯
洋房
積分: 60
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy