懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23926

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 親子王國15週年勳章


1821#
發表於 08-12-12 11:36 |只看該作者
原文章由 JOEYCMY 於 08-12-12 11:08 發表


個肚圓定尖就真係要鑼咁大先睇到啦...行路好輕鬆,望佢後面都唔覺佢大肚個d就係生仔,如果論論盡盡,後面睇都知係大肚嘅就係生女...我17/12先去覆診呀,我真係好想快d見到乖小b呀,成半個月冇見啦 ...


睇鑼都得..haha真係唔知wo.
不過我都想生女ar


大宅

積分: 1025


1822#
發表於 08-12-12 11:42 |只看該作者
makfr:你濕身塗olive oil.意思是否指一沖完身都未抺ar,我就沖完抺身後即塗的,


男爵府

積分: 6772

好媽媽勳章 畀面勳章


1823#
發表於 08-12-12 11:51 |只看該作者
我係沖完身都未抺就搽...搽完身上水份己不多,然後再用毛巾輕印走多餘的水份.

You can try both ways to see which one is better.
原文章由 sheetaada 於 08-12-12 11:42 發表
makfr:你濕身塗olive oil.意思是否指一沖完身都未抺ar,我就沖完抺身後即塗的,
    


等待驗證會員

積分: 240


1824#
發表於 08-12-12 12:06 |只看該作者
原文章由 nono76 於 08-12-12 11:36 發表


睇鑼都得..haha真係唔知wo.
不過我都想生女ar


係好大個時睇佢圓定尖,個時好中意估人地仔家女,真係幾準架,不過勁就係有一個印度同事有左,睇後面真係睇唔出佢係大肚,結果佢都係生仔....
而加都好多人中意女,而我一早就知我老公中意仔,我仲要成日諗D女仔名話佢知,攪到佢冇聲出,HAHAHA~~~


大宅

積分: 1025


1825#
發表於 08-12-12 12:17 |只看該作者
makfr :仲有我想問多句..你是用什麼搽的呢..因我買左d化妝棉,都要用好多..同埋一路搽,一路都有棉花黏在身


男爵府

積分: 6772

好媽媽勳章 畀面勳章


1826#
發表於 08-12-12 12:20 |只看該作者
5使用化妝棉gar, 就咁倒落手度,當lotion咁然後直接搽身就得!
原文章由 sheetaada 於 08-12-12 12:17 發表
makfr :仲有我想問多句..你是用什麼搽的呢..因我買左d化妝棉,都要用好多..同埋一路搽,一路都有棉花黏在身
    


大宅

積分: 1025


1827#
發表於 08-12-12 12:22 |只看該作者
makfr:用水搽隻手米好油?


男爵府

積分: 6772

好媽媽勳章 畀面勳章


1828#
發表於 08-12-12 12:27 |只看該作者
5會好油gar...皮膚好快吸收...用baby oil就好油la! 你今晚try就知!
原文章由 sheetaada 於 08-12-12 12:22 發表
makfr:用水搽隻手米好油?
    


別墅

積分: 809


1829#
發表於 08-12-12 12:30 |只看該作者
原文章由 JOEYCMY 於 08-12-12 11:08 發表


個肚圓定尖就真係要鑼咁大先睇到啦...行路好輕鬆,望佢後面都唔覺佢大肚個d就係生仔,如果論論盡盡,後面睇都知係大肚嘅就係生女...我17/12先去覆診呀,我真係好想快d見到乖小b呀,成半個月冇見啦 ...



我依家都係好想快 d 再照 u/s.. 睇下 bb 呀..

小仙, welcome!!!


大宅

積分: 1025


1830#
發表於 08-12-12 12:31 |只看該作者
makfr :thk!你
真是好了.就夠鐘吃飯

[ 本文章最後由 sheetaada 於 08-12-12 12:32 編輯 ]


大宅

積分: 1065


1831#
發表於 08-12-12 12:31 |只看該作者
我星期日都會去飲, 早小小走唔好攪到太夜應該ok

原文章由 KT二少奶 於 08-12-10 16:32 發表


我月尾都要去飲,其實怕唔怕架?


複式洋房

積分: 115


1832#
發表於 08-12-12 13:09 |只看該作者

見到好多人都話呢排個身會痕,等我分享下我嘅方法啦!

其實我一直都會冬天身痕架,不過今年就好好多了,我今年(由11月)開始就用sebamed嘅潔膚浴油沖涼,之後就好似其他人咁,用油搽身(濕身時),我自己用開

keri moisture rich oil,之後再用

olive oil搽肚大比同patpat,最後搽

lotion,咁就冇痕啦!




不過要搽好多野!


大宅

積分: 2701


1833#
發表於 08-12-12 13:25 |只看該作者
原文章由 caca06 於 08-12-12 13:09 發表
見到好多人都話呢排個身會痕,等我分享下我嘅方法啦!

其實我一直都會冬天身痕架,不過今年就好好多了,我今年(由11月)開始就用sebamed嘅潔膚浴油沖涼,之後就好似其他人咁,用油搽身(濕身時),我自己用開keri moisture rich oil,之後再用olive oil搽肚大比同patpat,最後搽lotion,咁就 ...


Hi ,

may I know...where I can buy those oil ar??

thx


子爵府

積分: 10025


1834#
發表於 08-12-12 13:34 |只看該作者
鬆左口氣喇, 我頭先覆診見到bb心跳喇, 因為到琴晚都有流啡. 不過醫生叫我都要小心到12周先會隱定, 叫我盡量都係要多d 休息.

我預產期係7月30日.
奇蹟只會發生在永不放棄的人身上~~ 8-)


子爵府

積分: 14942

開心吸收勳章 玩具勳章 趣教勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


1835#
發表於 08-12-12 13:35 |只看該作者
我今日去睇醫生照到BB心跳啦..佢有1.9cm, 醫生話我的產期應該係21/7/09, 不過我應該會開刀生咁, 產期的意義不太大...
ToBy GiNNy VinCent


禁止訪問

積分: 1630


1836#
發表於 08-12-12 13:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6772

好媽媽勳章 畀面勳章


1837#
發表於 08-12-12 13:49 |只看該作者
dennis_yuki,

Welcome!

Vincentboy & 小艾比: 恭喜哂, remember to take a good care.
原文章由 dennis_yuki 於 08-12-12 13:43 發表
hello!各位!!
我新加入ga!!!我預產期係0907ar!!
我第二胞la!!!
    


男爵府

積分: 6772

好媽媽勳章 畀面勳章


1838#
發表於 08-12-12 13:51 |只看該作者
唔使客氣,大家分享吓啫! .... I just back from lunch.
原文章由 sheetaada 於 08-12-12 12:31 發表
makfr :thk!你
真是好了.就夠鐘吃飯
    


洋房

積分: 60


1839#
發表於 08-12-12 13:57 |只看該作者
我發覺我呢排d 情緒好唔穩定,成日都覺得d人好衰,好多嘢都睇唔過眼,所以忍唔住要駁咀,雖然我之前都係火爆人,但冇咁誇張架,發完脾氣之後,我又覺得自己d 情緒會影響到bb,所以之後又好內疚。

唔知你地有冇同樣的情況 呢?


禁止訪問

積分: 1630


1840#
發表於 08-12-12 14:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo