影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


1821#
發表於 16-10-15 16:06 |只看該作者

引用:Quote:amychoi+發表於+16-10-15+15:25+點解

原帖由 janjan28 於 16-10-15 發表
Soso fans唔好鬧我

首先我唔覺得男主做得好,然後我感受唔到佢同女主既愛情,最後女主既決定更令 ...


母子情感動,但男女主角愛情令人無言




珍珠宮

積分: 43024

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1822#
發表於 16-10-15 16:23 |只看該作者
靚寶 發表於 16-10-15 15:00
對不起我愛你有突破,主君又係另一個突破,希望佢有第三個同埋早日改左d黑面唔奈耐fans個樣:igiv ...
可能我識得佢遲 (2014年),嗰時已係咁,所以我唔覺得佢變咗,有D artist係咁,如王菲,黎明,黎天王仲鬧fans添


禁止發言

積分: 70805


1823#
發表於 16-10-15 16:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 68589

親子王國15週年勳章


1824#
發表於 16-10-15 16:37 |只看該作者
janjan28 發表於 16-10-15 15:28
Soso fans唔好鬧我

首先我唔覺得男主做得好,然後我感受唔到佢同女主既愛情,最後女主既決定更令 ...

我怕太sad。

[


禁止發言

積分: 70805


1825#
發表於 16-10-15 16:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 43024

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1826#
發表於 16-10-15 16:45 |只看該作者
janjan28 發表於 16-10-15 15:28
Soso fans唔好鬧我

首先我唔覺得男主做得好,然後我感受唔到佢同女主既愛情,最後女主既決定更令 ...
呢套劇我有好多感觸,唔認同男主未查清楚就去報復,男主係愛女主應該去外國醫病,但佢選擇自己了斷,電單車嗰幕直情抄劉華套戲,女主一年後嘅決定係煽情,講演技,蘇蘇呢套未係最好,但就好感動到我,睇時情緒完全被佢牽動,當然ost亦記一功


禁止發言

積分: 70805


1827#
發表於 16-10-15 16:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


1828#
發表於 16-10-15 16:59 |只看該作者

引用:Quote:janjan28+發表於+16-10-15+15:28+Sos

原帖由 Heymanma 於 16-10-15 發表
呢套劇我有好多感觸,唔認同男主未查清楚就去報復,男主係愛女主應該去外國醫病,但佢選擇自己了斷,電單車 ...
武赫放棄醫病係想捐xx俾小允,等佢阿媽唔傷心,佢窗外跪拜阿媽都好催淚

如果女主冇一年後嘅決定我會覺得好好多




珍珠宮

積分: 43024

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1829#
發表於 16-10-15 17:10 |只看該作者
felixthemom 發表於 16-10-15 16:59
武赫放棄醫病係想捐xx俾小允,等佢阿媽唔傷心,佢窗外跪拜阿媽都好催淚

如果女主冇一年後嘅決 ...

武赫放棄醫病係想捐xx俾小允,等佢阿媽唔傷心 ==> 第一次睇時係咁諗,後尾返睇呢段,覺得佢內疚多D




佢窗外跪拜阿媽都好催淚 ==> 呢到係我至愛


珍珠宮

積分: 43024

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1830#
發表於 16-10-15 17:22 |只看該作者
janjan28 發表於 16-10-15 16:47
呢套我上年先睇,完全感動唔到我女主死度我直情覺得不合邏輯

睇完我除左忟之外無其他感 ...
所以睇劇每個人感覺都唔同,我對淒美故事特別偏愛,主君如果做到佢靈魂出竅去同太陽講"我愛你"就大結局就一流,而家K2我都想係 sad ending


禁止發言

積分: 70805


1831#
發表於 16-10-15 17:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 63751


1832#
發表於 16-10-15 17:46 |只看該作者
janjan28 發表於 16-10-15 16:05
所以你唔客觀

我認


水晶宮

積分: 63751


1833#
發表於 16-10-15 17:47 |只看該作者
Heymanma 發表於 16-10-15 16:23
可能我識得佢遲 (2014年),嗰時已係咁,所以我唔覺得佢變咗,有D artist係咁,如王菲,黎明,黎天王仲鬧f ...

王菲我從來唔知點解咁多人like


水晶宮

積分: 63751


1834#
發表於 16-10-15 17:49 |只看該作者
janjan28 發表於 16-10-15 16:47
呢套我上年先睇,完全感動唔到我女主死度我直情覺得不合邏輯

睇完我除左忟之外無其他感 ...

呢套只有兩極,一係中毒,一係鬧爆


水晶宮

積分: 63751


1835#
發表於 16-10-15 17:50 |只看該作者
felixthemom 發表於 16-10-15 16:59
武赫放棄醫病係想捐xx俾小允,等佢阿媽唔傷心,佢窗外跪拜阿媽都好催淚

如果女主冇一年後嘅決 ...

一年後應該有野,不過剪左無交待,你們覺得唔合理,我就覺得凄美, 武赫終於唔孤獨


水晶宮

積分: 63751


1836#
發表於 16-10-15 17:51 |只看該作者
Heymanma 發表於 16-10-15 17:22
所以睇劇每個人感覺都唔同,我對淒美故事特別偏愛,主君如果做到佢靈魂出竅去同太陽講"我愛你"就大結局就一 ...

下,sad呀


水晶宮

積分: 63751


1837#
發表於 16-10-15 17:52 |只看該作者
Heymanma 發表於 16-10-15 16:45
呢套劇我有好多感觸,唔認同男主未查清楚就去報復,男主係愛女主應該去外國醫病,但佢選擇自己了斷,電單車 ...

首主題曲我係到宜家聽到會鼻酸酸,好心痛的感覺


水晶宮

積分: 63751


1838#
發表於 16-10-15 17:53 |只看該作者
Heymanma 發表於 16-10-15 17:10
武赫放棄醫病係想捐xx俾小允,等佢阿媽唔傷心 ==> 第一次睇時係咁諗,後尾返睇呢段,覺得佢內疚多D

成套劇冇唔愛, 連武赫死都愛,女主一路在小允身邊都唔會幸福好多


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1839#
發表於 16-10-15 21:31 |只看該作者
Heymanma 發表於 16-10-15 16:45
呢套劇我有好多感觸,唔認同男主未查清楚就去報復,男主係愛女主應該去外國醫病,但佢選擇自己了斷,電單車 ...

唔認同男主未查清楚就去報復<<我諗起吳海英

男主係愛女主應該去外國醫病,但佢選擇自己了斷<<武赫想跟ex去外國醫不過等唔到嘛!有人講結局本來係武赫自殺式放棄自己來捐心俾小允,好彩最後冇用呢個結局!


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1840#
發表於 16-10-15 21:34 |只看該作者
felixthemom 發表於 16-10-15 16:59
武赫放棄醫病係想捐xx俾小允,等佢阿媽唔傷心,佢窗外跪拜阿媽都好催淚

如果女主冇一年後嘅決 ...

女主一年後先自殺係證明非一時衝動,佢要安頓好父母及小允先!

其實如果女主同武赫多d經歷證明到果份深刻既愛,成件事合理好多

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo