潮流時尚

跳至

首頁

尾頁
   154


侯爵府

積分: 23362


1821#
發表於 17-10-17 19:03 |只看該作者
cici2015 發表於 17-10-17 16:02
求三毛店名. Thanks thanks

毛毛毛肥唇英文字痴埋


侯爵府

積分: 23362


1822#
發表於 17-10-17 19:04 |只看該作者
Love_JVs 發表於 17-10-17 16:57
我係星星地8月尾訂,到而家仲未收到貨

你咁忍得?還鐘意果件衫嗎?


男爵府

積分: 9362


1823#
發表於 17-10-17 19:08 |只看該作者
心心 發表於 17-10-17 19:04
你咁忍得?還鐘意果件衫嗎?

佢9月中覆我話飛韓國時幫我追,到9 月尾話韓國漏單,之後又中秋,上星期四話出貨,到而家都未有。

今朝再問,佢仲未覆


侯爵府

積分: 23362


1824#
發表於 17-10-17 19:10 |只看該作者
Love_JVs 發表於 17-10-17 19:08
佢9月中覆我話飛韓國時幫我追,到9 月尾話韓國漏單,之後又中秋,上星期四話出貨,到而家都未有。

今朝再 ...

邊件衫 黎到會不會天氣已涼


男爵府

積分: 9362


1825#
發表於 17-10-17 19:14 |只看該作者
心心 發表於 17-10-17 19:10
邊件衫 黎到會不會天氣已涼

雪紡長䄂衫,再涼少少就可著


侯爵府

積分: 23362


1826#
發表於 17-10-17 19:47 |只看該作者
Love_JVs 發表於 17-10-17 19:14
雪紡長䄂衫,再涼少少就可著

平都等得過,雪紡料不會過時


大宅

積分: 4609

親子王國15週年勳章


1827#
發表於 17-10-17 20:53 |只看該作者
想問下有無人喺 18時裝(店名轉返英文) 買過衫?
望過d衫款ok, 但望到最近期d留言話無人覆/比左錢又收唔到野


侯爵府

積分: 23362


1828#
發表於 17-10-17 22:04 |只看該作者
水君 發表於 17-10-17 20:53
想問下有無人喺 18時裝(店名轉返英文) 買過衫?
望過d衫款ok, 但望到最近期d留言話無人覆/比左錢又收唔到野: ...

呢間40000個likes應該好忙,而且都幾平


大宅

積分: 1973


1829#
發表於 17-10-17 22:09 |只看該作者
水君 發表於 17-10-17 20:53
想問下有無人喺 18時裝(店名轉返英文) 買過衫?
望過d衫款ok, 但望到最近期d留言話無人覆/比左錢又收唔到野: ...

幫襯過,Ok喎,幾nice又快手

點評

pbxmas25    發表於 17-10-18 14:01


伯爵府

積分: 17668


1830#
發表於 17-10-17 22:45 |只看該作者
Love_JVs 發表於 17-10-17 16:57
我係星星地8月尾訂,到而家仲未收到貨
邊間星星?


侯爵府

積分: 23362


1831#
發表於 17-10-17 23:26 |只看該作者
叮噹2000 發表於 17-10-17 22:45
邊間星星?

Twinkle地


侯爵府

積分: 23362


1832#
發表於 17-10-17 23:30 |只看該作者

回覆樓主

呢件格仔$5xx好似幾靚
myimage.jpg

點評

Cheuk2012    發表於 17-12-8 22:16


別墅

積分: 570


1833#
發表於 17-10-17 23:39 |只看該作者

回覆樓主:

各位 JM,邊件好睇呀? 可以俾啲意見嗎?
17-10-17-23-35-53-083_deco.JPEG
17-10-17-23-37-20-301_deco.JPEG

點評

Cheuk2012    發表於 17-12-8 22:16


大宅

積分: 4609

親子王國15週年勳章


1834#
發表於 17-10-18 00:05 |只看該作者
心心 發表於 17-10-17 22:04
呢間40000個likes應該好忙,而且都幾平
可能係啦見個店主著得幾好睇同價錢都合理


大宅

積分: 4609

親子王國15週年勳章


1835#
發表於 17-10-18 00:06 |只看該作者
黃花魚 發表於 17-10-17 22:09
幫襯過,Ok喎,幾nice又快手
thank you襯未cut揀下衫


伯爵府

積分: 17668


1836#
發表於 17-10-18 00:28 |只看該作者
心心 發表於 17-10-17 23:30
呢件格仔$5xx好似幾靚
邊間?入面白色雪紡幾靚


大宅

積分: 4655


1837#
發表於 17-10-18 02:18 |只看該作者
maimeicc 發表於 17-10-15 16:54
本帖最後由 maimeicc 於 17-10-15 17:04 編輯

我俾老公睇佢都話幾靚平時佢好少可話靚我 ...

JM你上左去摸未岩岩見3毛都有Po,吾知一吾一樣呢
myimage.jpg

點評

Cheuk2012    發表於 17-12-8 22:16


大宅

積分: 3506


1838#
發表於 17-10-18 08:33 |只看該作者

回覆樓主:

呢件大家有冇見過呀?想買tim...
17-10-18-08-31-39-060_deco.JPEG

點評

Cheuk2012    發表於 17-12-8 22:16


大宅

積分: 3506


1839#
發表於 17-10-18 08:35 |只看該作者
kaka80 發表於 17-10-17 13:38
咁耐...邊件呀

佢覆左,原有有兩件到左,仲差一套top set, 佢話寄左個兩件比我先


大宅

積分: 2641

2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1840#
發表於 17-10-18 08:39 |只看該作者

回覆樓主

有冇jm見過其他店有愛姐件褸好靚呀
myimage.jpg

點評

Cheuk2012    發表於 17-12-8 22:17
Cheuk2012    發表於 17-12-8 22:16

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo