跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18746


1821#
發表於 04-12-8 22:47 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)


男爵府

積分: 7065


1822#
發表於 04-12-8 22:47 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

芝媽,

甘要睇下個你個尺度先, 有無妙計?
MM :pint: 24/11/04-3.77kg(無衫) 23/12/04 - 5kg (有衫) 11/1/05 - 5.18kg (無衫) 9/4/05 - 7.41kg ( 單衫無片) 23/4/05 7.64kg, 頭仔:44cm, 身長: 68cm 28/5/05 8.18 kg 1/7know 爬地, 2/7去游水, 3/7understand鍚鍚 & 拍拍心口, 22/7 wave bye bye


珍珠宮

積分: 33190


1823#
發表於 04-12-8 22:56 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---新地頭!

kyleung 寫道:
Car Man:
我係倦過龍,訓唔到!!
 
今日亞仔再玩野,我又會再打佢pet pet...
係真打!雖然佢都未知咩事,不過總叫做少少教訓佢...

我都有打elise pet pet, 我仲會鬧佢添.
佢好鬼馬, 佢發脾氣時, 我鬧佢, 佢真係識停架...
有1次佢想啜手指, 我叫佢唔準食, 唔係打打, 佢竟然識慢慢, 慢慢移隻手高d, 高d, 一個唔覺意就放左隻手指入口 :wink:


珍珠宮

積分: 33190


1824#
發表於 04-12-8 22:59 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

kyleung 寫道:
[quote]
ck1656 寫道:
我見囡囡面仔有紅點時, 都係搽'俄羅納英膏'架.


俄羅納英膏對BB皮膚會唔會笠呀?
其實我都想試!因為老牌子![/quote]
小小立啦! 不過bb仔唔驚既, 唔好搽太多就得.
真係work架. 所以我一日一日咁唔記得買金銀花囉


伯爵府

積分: 18746


1825#
發表於 04-12-8 23:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---新地頭!

我要溫書先,唔知你地講緊咩呀 ?-( ?-(


珍珠宮

積分: 33190


1826#
發表於 04-12-8 23:01 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

monster_mummy 寫道:
話是話, 頭泥d家野你地有無心得。 我今晚睇唔過眼用左baby oil 加bb梳 梳佢個hair, 頭頂.... 好多一粒粒好似頭skin的東西梳到出lai, 好鬼恐怖。 我大囡無甘架野出過.... law命。

我會係沖完涼, 待個頭濕濕地, 就用毛巾抹佢, 都會甩架. 又唔駛用baby oil咁油.
該用戶已被刪除

1827#
發表於 04-12-8 23:06 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 33190


1828#
發表於 04-12-8 23:12 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

哎呀~~~~

我唔記得左琴日係結婚週年添......
(老公都唔記得)

白白無左日做大小奶添 :cry: :cry:


男爵府

積分: 5167


1829#
發表於 04-12-9 09:25 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

各位,
我的囡囡係冇頭泥架.
其實我陀住佢都有曳曳架喎.
pekkle女 寫道:
[quote]
monster_mummy 寫道:
話是話, 頭泥d家野你地有無心得。 我今晚睇唔過眼用左baby oil 加bb梳 梳佢個hair, 頭頂.... 好多一粒粒好似頭skin的東西梳到出lai, 好鬼恐怖。 我大囡無甘架野出過.... law命。

我會係沖完涼, 待個頭濕濕地, 就用毛巾抹佢, 都會甩架. 又唔駛用baby oil咁油.[/quote]
我的曳豬囡囡在浸會順產出世架 ! 3.05kg-Oct 04; 4.9kg-Nov 04; 6.1kg-Dec 04; 6.8kg-Jan 05; 10.3kg-Dec 05; 12.0kg-Jul 06; 14.0kg-Jan 07; 14.6kg-Jun 07; 16.2kg-Jan 08; 17.6kg-Jun 08; 19.0kg-Jan 09;  19.8kg-Jun 09; 22.4kg-Jan 10; 22.6kg-Jun 10


伯爵府

積分: 18746


1830#
發表於 04-12-9 11:12 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

ck1656 寫道:
各位,
我的囡囡係冇頭泥架.
其實我陀住佢都有曳曳架喎.
[quote]
pekkle女 寫道:
[quote]
monster_mummy 寫道:
話是話, 頭泥d家野你地有無心得。 我今晚睇唔過眼用左baby oil 加bb梳 梳佢個hair, 頭頂.... 好多一粒粒好似頭skin的東西梳到出lai, 好鬼恐怖。 我大囡無甘架野出過.... law命。

我會係沖完涼, 待個頭濕濕地, 就用毛巾抹佢, 都會甩架. 又唔駛用baby oil咁油.[/quote][/quote]


侯爵府

積分: 23951


1831#
發表於 04-12-9 11:49 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

Good morning, all


豬ma, TW, Car 仔 and MM,
收 mail la.


侯爵府

積分: 23951


1832#
發表於 04-12-9 11:52 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

我兩個都係冇頭泥, but 我冇曳曳架喎.
ck1656 寫道:
各位,
我的囡囡係冇頭泥架.
其實我陀住佢都有曳曳架喎.
[quote]
pekkle女 寫道:
[quote]
monster_mummy 寫道:
話是話, 頭泥d家野你地有無心得。 我今晚睇唔過眼用左baby oil 加bb梳 梳佢個hair, 頭頂.... 好多一粒粒好似頭skin的東西梳到出lai, 好鬼恐怖。 我大囡無甘架野出過.... law命。

我會係沖完涼, 待個頭濕濕地, 就用毛巾抹佢, 都會甩架. 又唔駛用baby oil咁油.[/quote][/quote]


侯爵府

積分: 24274


1833#
發表於 04-12-9 11:54 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

Angel :
你好衰呢!!
不過頭泥呢家野,我都係睇今期媽媽寶寶教用Olive Oil / Baby Oil 搓完頭仔梳走佢再洗頭,otherwise都唔知點清.
我都冇乜曳曳架,不過佢都有頭泥


侯爵府

積分: 24274


1834#
發表於 04-12-9 11:56 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

莫先生:
我隻蘆薈Gel 係弟婦用過話好用
佢個女塊面豬搽左好好多
牌子係 Herbalife!


侯爵府

積分: 23951


1835#
發表於 04-12-9 11:57 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

MM,
你唔好開心住, 惡露可能抖一抖, 明天又來過. :mrgreen: :mrgreen:

Joe,
係惠氏S26- $151.2 一 can

TW,
我 mami 都係話要40日先可以食茸, therefore, she will cook for me on Satuday, 你都係等等好喎 :wink: :wink:


侯爵府

積分: 24274


1836#
發表於 04-12-9 12:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Dear all Mami~
(1) 其實你地惡露同 M 到易唔易分呀?
(2) 你地隻B訓覺時嘈唔嘈呀?唔係鼻塞傷風那種嘈,係佢自己e e unk unk 咁叫.
我隻仔一伸懶腰就好大聲叫,成日都比佢嘈醒!


侯爵府

積分: 23951


1837#
發表於 04-12-9 12:03 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

Carol,
你可以試下買双妹嘜雪花膏比BB, a lot of people recommend and 我覺得都幾好用, 起禡個仔用完又白又滑


侯爵府

積分: 23951


1838#
發表於 04-12-9 12:05 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Carol,
我個女又係嘈到飛起?-( ?-(
kyleung 寫道:
Dear all Mami~
(2) 你地隻B訓覺時嘈唔嘈呀?唔係鼻塞傷風那種嘈,係佢自己e e unk unk 咁叫.
我隻仔一伸懶腰就好大聲叫,成日都比佢嘈醒!


侯爵府

積分: 24274


1839#
發表於 04-12-9 12:07 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Happy-mother:
女都咁嘈呀?
我以為係仔先會嘈d添!
咁嶸嶸有冇妹妹咁嘈呀?


珍珠宮

積分: 48885


1840#
發表於 04-12-9 12:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

carol

我覺得惡露有種special 味
of cos not 香
怪怪帶點難聞味

if 月經就唔同味
sorry
我咁講好肉酸
我鼻好靈
所以乜味我都聞到


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo