自由講場

跳至

首頁

尾頁
   188


水晶宮

積分: 62147

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


1821#
發表於 24-10-22 09:55 |只看該作者
cattz288 發表於 24-10-22 09:06
本身食物就係順豐禁運,比人退左,商家就唔做喇

其實往時,小小得


伯爵府

積分: 19057


1822#
發表於 24-10-22 10:25 |只看該作者
pdd新手,買左一單8kg免運費。尋日開始見d“包郵到港”貨,撳“拼單”。。。順豐自提已經唔係$0,係要運費$6起。


子爵府

積分: 10788


1823#
發表於 24-10-22 10:27 |只看該作者
天貓 發表於 24-10-22 09:54
真係怕怕,唔係講笑,佢真係蝕得好緊要

雲閃付$50-5, 都冇得再拿了,大家休息一下啦


伯爵府

積分: 18792

HiPP勳章(2)


1824#
發表於 24-10-22 10:30 |只看該作者
melomame 發表於 24-10-22 09:20
已證實分開單係唔會有事

只不過jm買米, 一包好彩收咗一包唔好彩冇收,所以就做成一半半

係,我買48件吸濕包,分4單送。今朝已簽收。好彩唔拒簽,如果唔係都幾煩。


男爵府

積分: 5863


1825#
發表於 24-10-22 10:31 |只看該作者
chinfongfong 發表於 24-10-22 10:27
雲閃付$50-5, 都冇得再拿了,大家休息一下啦

好像是一個戶口只可拎3次


子爵府

積分: 10788


1826#
發表於 24-10-22 10:40 |只看該作者
天貓 發表於 24-10-22 09:54
真係怕怕,唔係講笑,佢真係蝕得好緊要

是我哋班香港女人太顛,如果件貨平加又重,其實他們商家,拼多多,順豐,真係冇乜錢賺,可能最早果10幾日做下,長做一定死


子爵府

積分: 10788


1827#
發表於 24-10-22 10:40 |只看該作者
koeyu 發表於 24-10-22 10:31
好像是一個戶口只可拎3次

我哋拿了不止3次,


男爵府

積分: 5863


1828#
發表於 24-10-22 10:46 |只看該作者
chinfongfong 發表於 24-10-22 10:40
我哋拿了不止3次,

是喔 我現在仲拎到,是第四次


侯爵府

積分: 24800


1829#
發表於 24-10-22 10:47 |只看該作者
chinfongfong 發表於 24-10-22 10:27
雲閃付$50-5, 都冇得再拿了,大家休息一下啦

我仲有,我用過一次咋!
我綁左兩張卡,一個銀聯,一個payme


水晶宮

積分: 62147

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


1830#
發表於 24-10-22 10:49 |只看該作者
chinfongfong 發表於 24-10-22 10:40
是我哋班香港女人太顛,如果件貨平加又重,其實他們商家,拼多多,順豐,真係冇乜錢賺,可能最早果10幾日 ...

蝕硬tim呀!

我哋買得好開心


子爵府

積分: 10788


1831#
發表於 24-10-22 10:50 |只看該作者
ASUS_JT 發表於 24-10-22 10:25
pdd新手,買左一單8kg免運費。尋日開始見d“包郵到港”貨,撳“拼單”。。。順豐自提已經唔係$0,係要運費$ ...

你買的貨如果是價錢平又重,是不再包運費了,


子爵府

積分: 10788


1832#
發表於 24-10-22 10:52 |只看該作者
koeyu 發表於 24-10-22 10:46
是喔 我現在仲拎到,是第四次

咁我好似不止4次,


大宅

積分: 2150


1833#
發表於 24-10-22 11:04 |只看該作者
koeyu 發表於 24-10-22 10:31
好像是一個戶口只可拎3次

我攞咗7次


子爵府

積分: 10788


1834#
發表於 24-10-22 11:18 |只看該作者
天貓 發表於 24-10-22 09:55
其實往時,小小得

我現在連家附近果個自提點都已經爆了,又要我等位,等了二日


水晶宮

積分: 62147

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


1835#
發表於 24-10-22 11:20 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 天貓 於 24-10-22 11:31 編輯

我問咗順豐集運,佢話而家仲係包郵,只要係自提櫃自提點,我問埋佢點解會寫有收費,佢話仲係包郵時段,我剛剛佢又發咗條訊息話少部份用戶冇咗呢個免郵


attach1_sign/tmp/php8KYT9a
attach2/tmp/phpy8Uisx


水晶宮

積分: 62147

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


1836#
發表於 24-10-22 11:21 |只看該作者
chinfongfong 發表於 24-10-22 11:18
我現在連家附近果個自提點都已經爆了,又要我等位,等了二日

Omg, 一定爆啦


寶石宮

積分: 257497

馬年勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 王國教室勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 Poo得好勳章


1837#
發表於 24-10-22 11:52 |只看該作者
天貓 發表於 24-10-22 11:20
我問咗順豐集運,佢話而家仲係包郵,只要係自提櫃自提點,我問埋佢點解會寫有收費,佢話仲係包郵時段,我剛 ...

佢意思係唔係全部用戶都有紫bar包郵到港活動
放下自在


公爵府

積分: 29347

馬年勳章 2024年龍年勳章


1838#
發表於 24-10-22 11:57 |只看該作者
chinfongfong 發表於 24-10-22 07:50
現在好多野已經不包郵了,特別是重的東西,我想再買年糕都不行了,

順豐網站或拼多多包郵活動有冇寫明 那些不包郵 ?其實佢寫明唔包郵都好好過去到拒收


公爵府

積分: 29347

馬年勳章 2024年龍年勳章


1839#
發表於 24-10-22 12:02 |只看該作者
chinfongfong 發表於 24-10-22 10:27
雲閃付$50-5, 都冇得再拿了,大家休息一下啦

剛試了 攞到呀
我前後計埋今日共攞了8次


水晶宮

積分: 62147

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


1840#
發表於 24-10-22 12:02 |只看該作者
本帖最後由 天貓 於 24-10-22 12:04 編輯
cattz288 發表於 24-10-22 11:52
佢意思係唔係全部用戶都有紫bar包郵到港活動

佢初初答我都話有包郵,突然之間話部份客戶冇得包郵…


attach1/tmp/phpHr3YoQ

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo