立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 62147
cattz288 發表於 24-10-22 09:06 本身食物就係順豐禁運,比人退左,商家就唔做喇
伯爵府
積分: 19057
子爵府
積分: 10788
天貓 發表於 24-10-22 09:54 真係怕怕,唔係講笑,佢真係蝕得好緊要
積分: 18792
melomame 發表於 24-10-22 09:20 已證實分開單係唔會有事 只不過jm買米, 一包好彩收咗一包唔好彩冇收,所以就做成一半半
男爵府
積分: 5863
chinfongfong 發表於 24-10-22 10:27 雲閃付$50-5, 都冇得再拿了,大家休息一下啦
koeyu 發表於 24-10-22 10:31 好像是一個戶口只可拎3次
chinfongfong 發表於 24-10-22 10:40 我哋拿了不止3次,
侯爵府
積分: 24800
chinfongfong 發表於 24-10-22 10:40 是我哋班香港女人太顛,如果件貨平加又重,其實他們商家,拼多多,順豐,真係冇乜錢賺,可能最早果10幾日 ...
ASUS_JT 發表於 24-10-22 10:25 pdd新手,買左一單8kg免運費。尋日開始見d“包郵到港”貨,撳“拼單”。。。順豐自提已經唔係$0,係要運費$ ...
koeyu 發表於 24-10-22 10:46 是喔 我現在仲拎到,是第四次
大宅
積分: 2150
天貓 發表於 24-10-22 09:55 其實往時,小小得
chinfongfong 發表於 24-10-22 11:18 我現在連家附近果個自提點都已經爆了,又要我等位,等了二日
寶石宮
積分: 257497
天貓 發表於 24-10-22 11:20 我問咗順豐集運,佢話而家仲係包郵,只要係自提櫃自提點,我問埋佢點解會寫有收費,佢話仲係包郵時段,我剛 ...
公爵府
積分: 29347
chinfongfong 發表於 24-10-22 07:50 現在好多野已經不包郵了,特別是重的東西,我想再買年糕都不行了,
cattz288 發表於 24-10-22 11:52 佢意思係唔係全部用戶都有紫bar包郵到港活動
發表回覆 回帖後跳轉到最後一頁
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy