懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9674


1821#
發表於 09-7-31 14:47 |只看該作者
係呀,baby gap啲衫超得意
同埋唔貴
上年我同我老公去日本睇到嘩嘩聲,幾乎唔想離開間鋪頭,咭咭~~
原帖由 yenyenBB 於 09-7-31 14:25 發表
唔係ar.. 日本gap baby d 衫好cute ar... 我上網睇人o地話o向日本gap baby賣....好卡華依..

不過, 都唔知係男 / 女, 都唔知點買呢.....

我都係....成日四肢酸軟....都唔可以行好耐....
o米話shopping...咩野都想唔 ...


大宅

積分: 2978


1822#
發表於 09-7-31 14:49 |只看該作者
我9點呀
不過是在北翼. . . hehe

原帖由 yenyenBB 於 09-7-31 14:33 發表
嘩!! 我都係o個日ar...我o向十點...
妳幾點ar??


大宅

積分: 1876


1823#
發表於 09-7-31 14:52 |只看該作者
原帖由 pudding71 於 09-7-31 14:26 發表
我今日都走去BOOK左廣華了.仲排第一個tim,因為我年紀大既關係, 排左9月22日要去見醫生,年紀大,自己檢整既野就會比後生既人多,不過我都預左. 而家只係提醒自己吾好甘勞碌,休息多D,HAHA. 終於有好覺訓了. . . HAHAHA
...


我都係9月22日呀,咁arm嘅...


大宅

積分: 1876


1824#
發表於 09-7-31 14:55 |只看該作者
原帖由 pudding71 於 09-7-31 14:49 發表
我9點呀
不過是在北翼. . . hehe



我都係9am呀,我係徐展堂4樓呀


大宅

積分: 1740


1825#
發表於 09-7-31 14:58 |只看該作者
我e+都等緊下次見董醫生,先可以攞到醫生信.
到時有信都會去廣華排吖!
c+,政府兩邊一齊睇
我都係預咗好多檢查要做, 小心為上做齊最好.
一齊努力, 多d休息

原帖由 pudding71 於 09-7-31 14:26 發表
我今日都走去BOOK左廣華了.仲排第一個tim,因為我年紀大既關係, 排左9月22日要去見醫生,年紀大,自己檢整既野就會比後生既人多,不過我都預左. 而家只係提醒自己吾好甘勞碌,休息多D,HAHA. 終於有好覺訓了. . . HAHAHA
...


別墅

積分: 1909


1826#
發表於 09-7-31 15:01 |只看該作者
係啦! 都未知男定女!
我覺得自己越黎越似大食懶啊!
原帖由 yenyenBB 於 09-7-31 14:25 發表
唔係ar.. 日本gap baby d 衫好cute ar... 我上網睇人o地話o向日本gap baby賣....好卡華依..

不過, 都唔知係男 / 女, 都唔知點買呢.....

我都係....成日四肢酸軟....都唔可以行好耐....
o米話shopping...咩野都想唔 ...


大宅

積分: 2978


1827#
發表於 09-7-31 15:02 |只看該作者
甘多人在922架, 好邪呀

原帖由 bbcat3 於 09-7-31 14:52 發表


我都係9月22日呀,咁arm嘅...


大宅

積分: 2978


1828#
發表於 09-7-31 15:06 |只看該作者
我係高齡,so一開始應該不是在四樓.
加油呀.(同自己打氣先)
就算結局是怎樣, 就當是一個人生的寶貴經驗.
anyway, 我今次真係好感恩呀.

原帖由 bbcat3 於 09-7-31 14:55 發表


我都係9am呀,我係徐展堂4樓呀


大宅

積分: 2291


1829#
發表於 09-7-31 15:07 |只看該作者
哈哈...係咪好似妳張相ar...

俾條link妳去睇下開心下......真係好"青見"ar..見到都心動....可惜...一來唔會去日本...二來好似有d貴la...

http://gap.co.jp/index.html#BABY/Babys_Gift



原帖由 pandabobo 於 09-7-31 15:01 發表
係啦! 都未知男定女!
我覺得自己越黎越似大食懶啊!


大宅

積分: 2023


1830#
發表於 09-7-31 15:07 |只看該作者
係呀,我99話會周不時感到頭暈,佢話要袋住支白花油喎!要做婆仔喇~!


原帖由 chBB 於 09-7-31 11:43 發表


mrmrsyipbb
我都係12/3預產期吖, 都想係廣華做產前檢查, 但我仲未去book, 因之前有流啡, e生叫我稳定d先去book, 唔知過兩天去book會唔會太遅呢?

前兩天在公司突然暈咗幾秒,係無知覺個只, 吓死我! 即刻去睇e生, ...


複式洋房

積分: 439


1831#
發表於 09-7-31 15:09 |只看該作者
我有食葉酸, 但冇食維他命, 仲等梗下星期四去睇馮建剛, 問下佢有冇維他命&鈣片, 因為我係屋企最細既細女, 所以媽咪留俾我既鈣唔夠, 成日咬爆牙, 連牙e都話我唔夠鈣.........


原帖由 vicky19846619 於 09-7-31 00:14 發表

我糸今日先叫正常番d乍...起碼食完覺得個胃識消化甘..
競然食哂d餸...
前果幾日真糸食小小都5掂...見到d炸野就最想嘔..
你袋定d糖糸身丫,,我都糸架一口啖就粒糖,,會好好多架,.
真糸食唔到就算la..5好逼自己,,食d ...


大宅

積分: 2978


1832#
發表於 09-7-31 15:10 |只看該作者
szetoszeto, 我只係拎左尋日普通診所confirm我懷孕已經可以排期wor
你會吾會試下?

因為我聽我親戚講, 廣華如果到你預產期一FULL左, 就吾收症的了.你幾時見醫生呀?

我吾記得, 你是否都係高齡呀?

話時話, 呢度有無人大住個肚去做facial?(8掛問下)

原帖由 szetoszeto 於 09-7-31 14:58 發表
我e+都等緊下次見董醫生,先可以攞到醫生信.
到時有信都會去廣華排吖!
c+,政府兩邊一齊睇
我都係預咗好多檢查要做, 小心為上做齊最好.
一齊努力, 多d休息

...


大宅

積分: 2291


1833#
發表於 09-7-31 15:15 |只看該作者
係啦...我都係徐展堂4樓, 不過係10點.

bbcat...我想問好耐, 妳張相中的主角係咩黎架..我睇極都睇唔明....


原帖由 bbcat3 於 09-7-31 14:55 發表


我都係9am呀,我係徐展堂4樓呀


大宅

積分: 2023


1834#
發表於 09-7-31 15:15 |只看該作者
多謝多謝,現在都安心好多~~
我仲不斷咁摸對胸點解唔痛點解唔痛!卡卡

原帖由 bbcat3 於 09-7-31 13:17 發表


冇事架放心啦,我之前又係咁,咩徵兆都冇晒,跟住去照都冇野,醫生話一DD人反應唔同,唔關事架


大宅

積分: 1876


1835#
發表於 09-7-31 15:15 |只看該作者
原帖由 pudding71 於 09-7-31 15:06 發表
我係高齡,so一開始應該不是在四樓.
加油呀.(同自己打氣先)
就算結局是怎樣, 就當是一個人生的寶貴經驗.
anyway, 我今次真係好感恩呀.



我都係高齡呀,35,仲係第一胎tim,你係咪都係第一胎呀?


大宅

積分: 2023


1836#
發表於 09-7-31 15:16 |只看該作者
我個friend 的friend 又係有"妊娠毒血症",佢地真係差點冇命呀!所以生bb 真係好大風險!

原帖由 PARROTMUM 於 09-7-31 13:33 發表


因當晚急性妊娠毒血症發要立即開刀, 佢得33週3日咋, 佢2lbs係因e個病會令d營養去唔到bb到, 所以特別輕


大宅

積分: 2978


1837#
發表於 09-7-31 15:18 |只看該作者
D BB衫又好"令" wor, hoho
我都有排無得玩, 好掛自我既沙包呀. . . >_<

原帖由 yenyenBB 於 09-7-31 15:07 發表
哈哈...係咪好似妳張相ar...

俾條link妳去睇下開心下......真係好"青見"ar..見到都心動....可惜...一來唔會去日本...二來好似有d貴la...

http://gap.co.jp/index.html#BABY/Babys_Gift



...


大宅

積分: 2023


1838#
發表於 09-7-31 15:18 |只看該作者
真係多謝呢度的sis 打救~~~ 唔係我仲有5日擔心呢~~
係係係,我要放鬆放鬆

原帖由 chBB 於 09-7-31 13:35 發表


我個胸都無痛成個幾星期la...., 上星期去過睇e生, e生話話個bb無事, 所以你都唔洗太擔心, 個胸痛唔痛和個胎的生長無直接關係架, 放鬆d, bb會生長得好d架~~~~ ...


公爵府

積分: 27239

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 親子王國15週年勳章


1839#
發表於 09-7-31 15:19 |只看該作者
Hi, PM 左你, pls check la !

原帖由 circlef 於 09-7-31 12:43 發表
你好,

你話張醫生係照oscar 嗎?可以比details 嗎?just in case 我book 唔到威院,因為我要下星期三先去睇c+ 到時先有期!
tks


大宅

積分: 2978


1840#
發表於 09-7-31 15:19 |只看該作者
我又吾知是否係第一胎wor,對上那次我要終止懷孕,都有成差吾多20 weeks.
原帖由 bbcat3 於 09-7-31 15:15 發表


我都係高齡呀,35,仲係第一胎tim,你係咪都係第一胎呀?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo