嬰兒醫護

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8147


1821#
發表於 05-5-20 15:54 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

Shan,
地方係一個最頭痛既問題,如果去食buffet果D,又唔夠時間, 同埋唔夠空間比佢地玩。。。!其實最好係去D club house會好D,or 我地遲D可以攪個BB沙灘派對OY, :mrgreen:
Shan 寫道:
小心女人, 好呀, 搵次帶埋 b 出黎丫, 去邊度好呢??
李家兩條King - 大哥哥Cyrus B, 細佬佬Ryan Lee, 都係爹爹媽媽既心肝寶貝, 得閒入黎我地網頁look look啦!


大宅

積分: 2898


1822#
發表於 05-5-20 16:45 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

Dear All,
見到你地D message都感到你地昨晚的開心,我就慘啦差不多兩點先返到屋企同食飯,今曰成隻大panda:-( 。希望下次有機會真的可以同你地見面詳談。


子爵府

積分: 13613


1823#
發表於 05-5-20 17:00 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

bigtabo, 點解搞到咁夜呀???

小心女人, 咪係囉, 或者都可以好似我上之同其他媽咪 gathering 咁, o係d 公園附近飲茶, 跟住帶佢地去公園玩...不過我覺得 club house 會好 d


大宅

積分: 2268


1824#
發表於 05-5-20 17:00 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

bigtabo,
我昨天放工"卜"倒去, 希望早d見到大家, 希望下次可以見你!


男爵府

積分: 8147


1825#
發表於 05-5-20 17:06 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

邊位媽媽屋苑有club house而屋企附近又有間企理既酒樓呀?如果可以,真係攪OY,好期待呀!
Shan 寫道:
bigtabo, 點解搞到咁夜呀???

小心女人, 咪係囉, 或者都可以好似我上之同其他媽咪 gathering 咁, o係d 公園附近飲茶, 跟住帶佢地去公園玩...不過我覺得 club house 會好 d
李家兩條King - 大哥哥Cyrus B, 細佬佬Ryan Lee, 都係爹爹媽媽既心肝寶貝, 得閒入黎我地網頁look look啦!


大宅

積分: 2268


1826#
發表於 05-5-20 17:17 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

Sorry,
我的屋苑太貴$300per hour, 無用武之地!


男爵府

積分: 8147


1827#
發表於 05-5-20 17:19 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

嘩,搶呀?
TP, 錦你有無好提議?
tulipgdn 寫道:
Sorry,
我的屋苑太貴$300per hour, 無用武之地!
李家兩條King - 大哥哥Cyrus B, 細佬佬Ryan Lee, 都係爹爹媽媽既心肝寶貝, 得閒入黎我地網頁look look啦!


大宅

積分: 2268


1828#
發表於 05-5-20 17:31 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

小心女人,

係, 這個問題, 一直都係問題, 冇計! :-(
你問下亞Shan, 真係問題!.......


大宅

積分: 2708


1829#
發表於 05-5-20 17:31 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

Dear all,
So Happy to met all of u yestersday ar!
I came back to the office only this afternoon as I went to the Dr. together with my Maid this morning.
My throat was very very painful after the dinner and made me can't slept well... :-( My maid have fever and I quess we all got this from Michelle!

Kyy,
Thank you for your kindness! I am a Asst. Accountant . I don't have a "good"Cert ka..., it's very difficult for me to find a job which can offer me a attractive salary. Somemore I am so Old.... :-(

Amybbmama,
Thank you for accompany me to the MTR, u are really very nice! I finally saw Kiu Kiu recent photo here, really grow up already - look like a little princess!

tp,
Thank you for choose the such a nice place for our dinner yestersday, the food is Yum Yum & the place is nice!

katiebbmama & careful woman,
What time u all reach home yesterday? I reached home nearly 11:00 pm,,, very sleepy...

Sweet,
So happy to heard that u are Ok now!
Yan Yan is not really as thin as u need to worry about ar...just try to relax la.... she is more than Ok from the video u show me (much much better than my girl already la!)

Christne,
So disappointed as u never bring along Hei Hei recent photos! REMEMBER to bring it next time la!

Longbma,
You are so lucky as I can see from Long long's face, he must be a good behaviour & well discipline boy. His smile is always very "sweet"!


大宅

積分: 2268


1830#
發表於 05-5-20 17:36 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

大家有冇試過整數字排骨

要1斤排骨
1 tbs 酒(玟瑰露和紹酒各半, 後下)
2 tbs 醋(鎮江香醋較佳)
3 tbs 糖(用冰糖更好)
4 tbs 豉油(老抽和生抽各半)
5 tbs 水 加一小塊薑, 一角果皮, 一棵蔥, 一小片桂皮

ok!


Milka,
真係peking duck 作怪la! :-( :-( :-(


男爵府

積分: 8147


1831#
發表於 05-5-20 22:44 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

Milka,
你要保重呀, 快快食藥就好快好返架喇, 如果唔係又再傳埋比你件餅餅就弊喇!
李家兩條King - 大哥哥Cyrus B, 細佬佬Ryan Lee, 都係爹爹媽媽既心肝寶貝, 得閒入黎我地網頁look look啦!


男爵府

積分: 8147


1832#
發表於 05-5-20 22:54 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

tulipgdn, sweet2004 & christine,

我忽然間醒起樣野, 我好似自從比左燕窩Cyrus B食後, 佢就開始食到11安奶, 今日同人傾開至知燕窩都有開胃作用, 你地有無試過? 我唔知係巧合定真係有用呢 ? 試下都無防, 橫掂燕窩都有好多益處.
李家兩條King - 大哥哥Cyrus B, 細佬佬Ryan Lee, 都係爹爹媽媽既心肝寶貝, 得閒入黎我地網頁look look啦!


子爵府

積分: 13613


1833#
發表於 05-5-21 10:56 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

tulipgdn 寫道:
大家有冇試過整數字排骨

要1斤排骨
1 tbs 酒(玟瑰露和紹酒各半, 後下)
2 tbs 醋(鎮江香醋較佳)
3 tbs 糖(用冰糖更好)
4 tbs 豉油(老抽和生抽各半)
5 tbs 水 加一小塊薑, 一角果皮, 一棵蔥, 一小片桂皮

ok!


有呀!!!! 好好味架!! (不過我無落塊薑, 果皮, 蔥, 桂皮)


子爵府

積分: 13613


1834#
發表於 05-5-21 10:56 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

milka, 盡量呢兩日抽多 d 時間休息喇, 快 d 好返, 唔係又好似上次咁就麻煩喇!!


子爵府

積分: 13158


1835#
發表於 05-5-21 12:12 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

milka:
唔舒服要多d休息呀, 希望你快d好番晒啦!
另外, 知道你工作方面有問題, 而你好似都有d擔心, 但我估你係acc.方面都有好豐富嘅經驗, 我相信如果你真係需要去搵工, 應該都無問題, 因為我身邊都有d朋友係做acc., 我見佢地搵親工都好快搵倒, 而且都幾滿意, 所以你都唔駛太過優慮, 同時希望你會好快搵倒一份合你心意嘅工作啦!


tulipgdn:
請問咩叫做"桂皮"呀?

小心女人:
我都有想過比呀囡試吓食燕窩, 咁你係點比呀b食架? 加落d粥度, 定剩咁比佢食呀?


男爵府

積分: 8147


1836#
發表於 05-5-21 18:44 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

yiubb,
開頭我都有想過放入粥比佢食, 但我又驚如果佢食唔晒d粥,錦咪浪費左d燕窩囉, 所以我會響食飯前先餵左燕窩佢食先, 跟住至食飯!
yiubb 寫道:
小心女人:
我都有想過比呀囡試吓食燕窩, 咁你係點比呀b食架? 加落d粥度, 定剩咁比佢食呀?
李家兩條King - 大哥哥Cyrus B, 細佬佬Ryan Lee, 都係爹爹媽媽既心肝寶貝, 得閒入黎我地網頁look look啦!


子爵府

積分: 10058


1837#
發表於 05-5-21 18:52 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

小心女人,
你會每次落幾多燕窩比佢,
我打算落一匙羹, 會太小嗎?
另外如你食飯前餵燕窩, 咪無味羅?

[/url]


男爵府

積分: 8147


1838#
發表於 05-5-21 19:22 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

sung米米,
Cyrus B都係每次食一湯羹燕窩, 食得多無用架, 會排返出黎架, 最緊要keep住日日食至有功效!
飯前食係無味架, 但Cyrus B肯食 :mrgreen:
李家兩條King - 大哥哥Cyrus B, 細佬佬Ryan Lee, 都係爹爹媽媽既心肝寶貝, 得閒入黎我地網頁look look啦!


子爵府

積分: 13158


1839#
發表於 05-5-21 23:27 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

小心女人,

咁好啖茂茂都肯食呀! 我怕我囡會厭三厭四厭無味呀!


男爵府

積分: 8147


1840#
發表於 05-5-22 14:43 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

yiubb,
雖然係淡口d, 但燕窩本身都有佢既清香味道, 都okay既! 如果你真係驚瑤瑤厭無味唔食, 你咪加一兩啖粉/飯落去, 而唔好將d燕窩加落成碗粉/飯度, make sure佢食得晒就好d.
yiubb 寫道:
小心女人,

咁好啖茂茂都肯食呀! 我怕我囡會厭三厭四厭無味呀!
李家兩條King - 大哥哥Cyrus B, 細佬佬Ryan Lee, 都係爹爹媽媽既心肝寶貝, 得閒入黎我地網頁look look啦!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo