在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10867


1821#
發表於 05-4-27 18:27 |只看該作者

Re: 女人自在空間



請問邊度係“港潮樓”呀? 我知你地今日係北京道一號潮樓相聚喎!係咪即係哩間呢? 我又想黎喎!

13/5 lunch gathering, 港潮樓

1/ 夫人
2/ yylam
3/ tungmi
4/ alexisma
5/ seafishma(?)
6/ phibow
7/ lovelymom(?)
8/ jk67jk
「多元社區,和諧並存;你我出手,聾健共融 」


男爵府

積分: 5353


1822#
發表於 05-4-28 09:12 |只看該作者

Re: 女人自在空間

morning...
:-D


男爵府

積分: 8378


1823#
發表於 05-4-28 09:12 |只看該作者

Re: 女人自在空間

Morning
堯堯網站Part IIDec 18, 2004 2.43 kgJan 19, 2005 3.53 kgFeb 22, 2005 4.75 kgApr 02, 2005 5.90 kg (連衫)Apr 22, 2005 6.12 kgMay 30, 2005 7.00 kg (連衫)Jun 30, 2005 7.50 kg (連衫) 70cm長Aug 01, 2005 7.60 kg (連衫)


子爵府

積分: 13135


1824#
發表於 05-4-28 09:21 |只看該作者

Re: 女人自在空間

早晨....早晨.....


子爵府

積分: 10877


1825#
發表於 05-4-28 09:22 |只看該作者

Re: 女人自在空間

Good Morning!

浪子妳返黎喇


珍珠宮

積分: 40434


1826#
發表於 05-4-28 09:33 |只看該作者

Re: 女人自在空間

morning
真係開心一早就見到靚女浪子出現


子爵府

積分: 10877


1827#
發表於 05-4-28 09:39 |只看該作者

Re: 女人自在空間

phibow

我都好開心......一早見到[size=x-large]肥豆 :mrgreen: :mrgreen:


男爵府

積分: 5466


1828#
發表於 05-4-28 09:43 |只看該作者

Re: 女人自在空間

早~~~~~

lovelymom, 你真係乖, 做1日浪子就返黎...我地13/5 lunch 呀, 你點呀...


男爵府

積分: 5466


1829#
發表於 05-4-28 09:46 |只看該作者

Re: 女人自在空間

jk67jk

唔係北京道一號潮樓, 係尖東間港潮樓呀, 你係邊度返工, 近唔近, welcome to join ar....


男爵府

積分: 5353


1830#
發表於 05-4-28 09:46 |只看該作者

Re: 女人自在空間

yy,係呀...尋日要專心d撹d野...順便做下浪子...3/15都no problem...

請問邊度係“港潮樓”呀? 我知你地今日係北京道一號潮樓相聚喎!係咪即係哩間呢? 我又想黎喎!

13/5 lunch gathering, 港潮樓

1/ 夫人
2/ yylam
3/ tungmi
4/ alexisma
5/ seafishma(?)
6/ phibow
7/ lovelymom
8/ jk67jk
:-D


子爵府

積分: 10877


1831#
發表於 05-4-28 09:49 |只看該作者

Re: 女人自在空間

浪子~~lovelymom

咁好專心攪


男爵府

積分: 5353


1832#
發表於 05-4-28 09:51 |只看該作者

Re: 女人自在空間

tungmi,
尋日叫做ok...但係重好多煩野跟住...

[quote]
Tungmimi 寫道:
浪子~~lovelymom

咁好專心攪
:-D


珍珠宮

積分: 40434


1833#
發表於 05-4-28 09:53 |只看該作者

Re: 女人自在空間

tungmimi
本來我想delet張相, 不過, 見你咁歡喜睇law, 就擺多兩日等你開心下 :mrgreen: :mrgreen:
Tungmimi 寫道:
phibow

我都好開心......一早見到[size=x-large]肥豆 :mrgreen: :mrgreen:


侯爵府

積分: 23722


1834#
發表於 05-4-28 10:03 |只看該作者

Re: 女人自在空間

早呀~~~

浪子, welcome back呀

tungmi

我同鐵頭妹講左今晚同腰果妹妹食飯架啦, 你點啫~~


男爵府

積分: 5466


1835#
發表於 05-4-28 10:05 |只看該作者

Re: 女人自在空間

lovelymom

咁你今日駛唔駛要專心攪埋呢d煩野呀, 但千祈唔好攪到自己都煩埋呀...


子爵府

積分: 10877


1836#
發表於 05-4-28 10:11 |只看該作者

Re: 女人自在空間

lovelymom

妳另我諗起幾年前有個廣告話d 蚊好似mami 咁成日跟住晒 有無印象呀

咁妳努力d 啦!

仲有澤澤


男爵府

積分: 8378


1837#
發表於 05-4-28 10:11 |只看該作者

Re: 女人自在空間

phibow

做乜del左肥豆張相 :-(
phibow 寫道:
tungmimi
本來我想delet張相, 不過, 見你咁歡喜睇law, 就擺多兩日等你開心下 :mrgreen: :mrgreen:
[quote]
Tungmimi 寫道:
phibow

我都好開心......一早見到[size=x-large]肥豆 :mrgreen: :mrgreen:
[/quote]
堯堯網站Part IIDec 18, 2004 2.43 kgJan 19, 2005 3.53 kgFeb 22, 2005 4.75 kgApr 02, 2005 5.90 kg (連衫)Apr 22, 2005 6.12 kgMay 30, 2005 7.00 kg (連衫)Jun 30, 2005 7.50 kg (連衫) 70cm長Aug 01, 2005 7.60 kg (連衫)


子爵府

積分: 10877


1838#
發表於 05-4-28 10:13 |只看該作者

Re: 女人自在空間

phibow

thank you 妳先 再唔係妳將佢變做大頭相囉


子爵府

積分: 10877


1839#
發表於 05-4-28 10:16 |只看該作者

Re: 女人自在空間

alexisma

我下晏先confirm 實妳呀 因為件餅又唔c 服,我今晚都要take care 腰果等佢休息,不過就要睇下仲要唔要take care 埋佢先啦

仲有如果raining 我就一定唔到ka la :-|


珍珠宮

積分: 40434


1840#
發表於 05-4-28 10:20 |只看該作者

Re: 女人自在空間

LULUBB
我未del, 因為我覺得張相好大張, 有d左訂 (我已經re-size左)

tungmimi
做大頭相, 我又覺得成張會傳神d
仲想唔想開心呀, 去 小豆妹個網都繼續開心呀, 我upload左d新相, 係4-6 & 7-9個月都

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo