立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 9875
原帖由 fionbabynok 於 10-6-17 10:11 發表 B DUCK,我好想睇下大眼妹著泳衣呀,我好鐘意BB著BIKNI,因為肥0都0都好CUTE,其實我都好想諾諾著BIKINI,不過我唔夠贍,驚佢大個變態呀
積分: 9185
原帖由 methy 於 10-6-17 11:00 發表 唔該哂你地兩位ar..想快d星期六
原帖由 methy 於 10-6-17 10:11 發表 同我阿b差唔多喎。 9:30pm 食完就瞓到第2朝6am,假期我唔使返工,就瞓到7am。 我阿b日頭個nap 好短, 一個鐘(9am-10am & 2pm-3pm)就醒.你阿b 係點架?
積分: 8967
原帖由 fionbabynok 於 10-6-17 10:56 發表 係呀,我都係好少買好貴既衫,不過我係對造型衫情有獨鐘,好鐘意幫BB扮鬼扮馬
原帖由 miemiedongdong 於 10-6-17 10:22 發表 近呢個星期,囡囡多咗好多有意識的'格格'笑~ 好似大個咗好多~
原帖由 Ahmibobo 於 10-6-17 10:23 發表 而且開始有佢地喜好和脾氣添!!
原帖由 methy 於 10-6-17 11:08 發表 我呢個星期甩好多頭髮ar.好驚呀!唔知係咪我食得唔夠定阿b扯我d營養呢?
大宅
積分: 2332
原帖由 bbyeebb 於 10-6-17 11:04 發表 我上網check check...轉頭話你知
積分: 2115
原帖由 bduck 於 10-6-17 10:49 發表 msg from yuhangmum:- 個cafe名叫: Capspone 地址: 銅鑼灣富明街2號寶明大廈3字c室 Tel: 2577 5388 個menu下午先有.
原帖由 fionbabynok 於 10-6-17 11:11 發表 因為我係九龍人,剩係識得泊時代廣場,29蚊個鐘,好貴呀
子爵府
積分: 11775
原帖由 methy 於 10-6-17 11:06 發表 我都有呀.用本年曆.寫低幾點食奶,有無大/小便咁。我係for 阿b有咩事可以trace 返,你問我幾日前有無大便,我真係唔記得lor。 ...
別墅
積分: 944
積分: 2198
原帖由 bbyeebb 於 10-6-17 11:15 發表 我記得我去親銅鑼灣, 老公都泊禮頓中心 $60~~~4hrs(如果無記錯)
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy