跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1821#
發表於 10-6-17 11:07 |只看該作者
原帖由 fionbabynok 於 10-6-17 10:11 發表


B DUCK,我好想睇下大眼妹著泳衣呀,我好鐘意BB著BIKNI,因為肥0都0都好CUTE,其實我都好想諾諾著BIKINI,不過我唔夠贍,驚佢大個變態呀

快d生返個妹妹俾nok nok~~~~
我慶幸自己生女﹐可以玩扮靚靚

que sera sera! 認識你讓我更富有。


男爵府

積分: 9185


1822#
發表於 10-6-17 11:07 |只看該作者
原帖由 methy 於 10-6-17 11:00 發表


唔該哂你地兩位ar..想快d星期六


我都係..


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1823#
發表於 10-6-17 11:08 |只看該作者
原帖由 methy 於 10-6-17 10:11 發表


同我阿b差唔多喎。 9:30pm 食完就瞓到第2朝6am,假期我唔使返工,就瞓到7am。 我阿b日頭個nap 好短, 一個鐘(9am-10am & 2pm-3pm)就醒.你阿b 係點架?


day time nap - 1 - 3 hours, 試過4個鐘... even 用布片都可以訓兩﹑三個鐘。

que sera sera! 認識你讓我更富有。


男爵府

積分: 8967


1824#
發表於 10-6-17 11:08 |只看該作者
我呢個星期甩好多頭髮ar.好驚呀!唔知係咪我食得唔夠定阿b扯我d營養呢?


男爵府

積分: 8967


1825#
發表於 10-6-17 11:09 |只看該作者
原帖由 fionbabynok 於 10-6-17 10:56 發表


係呀,我都係好少買好貴既衫,不過我係對造型衫情有獨鐘,好鐘意幫BB扮鬼扮馬


我都係,多得有淘寶。


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1826#
發表於 10-6-17 11:09 |只看該作者
原帖由 miemiedongdong 於 10-6-17 10:22 發表
近呢個星期,囡囡多咗好多有意識的'格格'笑~
好似大個咗好多~

emma 好多時都係裂口笑﹐冇聲既.. >__<

que sera sera! 認識你讓我更富有。


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1827#
發表於 10-6-17 11:10 |只看該作者
原帖由 Ahmibobo 於 10-6-17 10:23 發表


而且開始有佢地喜好和脾氣添!!

哎.... 越來越好玩之余﹐亦開始越來越麻煩

que sera sera! 認識你讓我更富有。


男爵府

積分: 9185


1828#
發表於 10-6-17 11:10 |只看該作者
原帖由 methy 於 10-6-17 11:08 發表
我呢個星期甩好多頭髮ar.好驚呀!唔知係咪我食得唔夠定阿b扯我d營養呢?


我近排反而甩少咗~~


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1829#
發表於 10-6-17 11:11 |只看該作者
原帖由 methy 於 10-6-17 11:08 發表
我呢個星期甩好多頭髮ar.好驚呀!唔知係咪我食得唔夠定阿b扯我d營養呢?

我開始怕洗頭... 唔洗又難頂﹐洗左又係咁甩~~~
梳頭先得人驚,成把梳黑晒~

que sera sera! 認識你讓我更富有。


大宅

積分: 2332


1830#
發表於 10-6-17 11:11 |只看該作者
原帖由 bbyeebb 於 10-6-17 11:04 發表
我上網check check...轉頭話你知


因為我係九龍人,剩係識得泊時代廣場,29蚊個鐘,好貴呀


大宅

積分: 2115


1831#
發表於 10-6-17 11:12 |只看該作者
Who is Angela fung?
我想知佢BK名...

thanks

原帖由 bduck 於 10-6-17 10:49 發表
msg from yuhangmum:-

個cafe名叫: Capspone
地址: 銅鑼灣富明街2號寶明大廈3字c室 Tel: 2577 5388

個menu下午先有.


大宅

積分: 2115


1832#
發表於 10-6-17 11:15 |只看該作者
我記得我去親銅鑼灣, 老公都泊禮頓中心
$60~~~4hrs(如果無記錯)

原帖由 fionbabynok 於 10-6-17 11:11 發表


因為我係九龍人,剩係識得泊時代廣場,29蚊個鐘,好貴呀


子爵府

積分: 11775


1833#
發表於 10-6-17 11:15 |只看該作者
我最近都甩多咗頭髮呀,不過換了洗頭水叫做好少少...煩


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1834#
發表於 10-6-17 11:17 |只看該作者
原帖由 methy 於 10-6-17 11:06 發表


我都有呀.用本年曆.寫低幾點食奶,有無大/小便咁。我係for 阿b有咩事可以trace 返,你問我幾日前有無大便,我真係唔記得lor。 ...

我用每日果d... 擺床頭﹐次次起身餵夜奶就記

大大就向廚房既月歷度mark.

que sera sera! 認識你讓我更富有。


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1835#
發表於 10-6-17 11:17 |只看該作者
原帖由 fionbabynok 於 10-6-17 10:56 發表


係呀,我都係好少買好貴既衫,不過我係對造型衫情有獨鐘,好鐘意幫BB扮鬼扮馬

制服誘惑?~??

que sera sera! 認識你讓我更富有。


大宅

積分: 2332


1836#
發表於 10-6-17 11:17 |只看該作者
原帖由 methy 於 10-6-17 11:08 發表
我呢個星期甩好多頭髮ar.好驚呀!唔知係咪我食得唔夠定阿b扯我d營養呢?


你試下用霸x洗頭水,我工人黎香港勁甩頭髮,我幫佢換過兩隻牌子,佢話霸x真係有用,不過味道就怪d


別墅

積分: 944


1837#
發表於 10-6-17 11:17 |只看該作者
咁我個仔算瞓得多,佢6:xx 醒,7:00 first bottle, then 8:00又瞓到8:xx, 11:xx nap 到點幾兩點,三點零又nap 到五點, then stays up til bedtime which usualky is 9:30.
原帖由 methy 於 10-6-17 10:11 發表


同我阿b差唔多喎。 9:30pm 食完就瞓到第2朝6am,假期我唔使返工,就瞓到7am。 我阿b日頭個nap 好短, 一個鐘(9am-10am & 2pm-3pm)就醒.你阿b 係點架?


大宅

積分: 2198


1838#
發表於 10-6-17 11:17 |只看該作者
me too
原帖由 methy 於 10-6-17 11:08 發表
我呢個星期甩好多頭髮ar.好驚呀!唔知係咪我食得唔夠定阿b扯我d營養呢?


子爵府

積分: 11775


1839#
發表於 10-6-17 11:18 |只看該作者
各位餵人奶的媽咪請留意,bb真係扯咗我好多鈣.話說近兩個月雙腳的腳板底和右邊膝蓋痛,越來越痛,我頂唔順買鈣片食,食咗幾日真係好好多.仲有少少痛啦.不過你哋可能無事,係我年紀大啫.


大宅

積分: 2332


1840#
發表於 10-6-17 11:20 |只看該作者
原帖由 bbyeebb 於 10-6-17 11:15 發表
我記得我去親銅鑼灣, 老公都泊禮頓中心
$60~~~4hrs(如果無記錯)


ths,等我同老公講先

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo