心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16992


1821#
發表於 11-6-22 03:20 |只看該作者
joycec9 發表於 11-6-22 03:11
你以前做邊行?

我只係係間毛衫廠做. 兩公婆係老細. 個男人係香港資深炒家, 老婆就管毛衫廠.如果唔係有黑社會上來, 唔知佢咁出名.


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


1822#
發表於 11-6-22 03:20 |只看該作者
本帖最後由 joycec9 於 11-6-22 04:17 編輯
yk0108 發表於 11-6-22 03:14
我想所謂的政治/上流社會都係衰衰格格, 賤賤格格咁.

都係0架。

不過都有好人,XXXXXX,雖然有一定政治立場,但普遍都相當尊重六四轆豬君。據說佢其實係君子。

我亦問過一個XXX,邊個尊貴的係真心想服務市民? XXX話現任主席真係滿腔熱血的。


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


1823#
發表於 11-6-22 03:22 |只看該作者
yk0108 發表於 11-6-22 03:16
所以我近排好努力看傻福的書, 覺得有些不可思議.
我是否脫節了,何謂傻福?


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


1824#
發表於 11-6-22 03:23 |只看該作者
yk0108 發表於 11-6-22 03:20
我只係係間毛衫廠做. 兩公婆係老細. 個男人係香港資深炒家, 老婆就管毛衫廠.如果唔係有黑社會上來, 唔知佢 ...
炒股定炒樓?

但你真係唔係普通C9。

平時中意睇咩書?介紹畀我。


伯爵府

積分: 16992


1825#
發表於 11-6-22 03:26 |只看該作者
本帖最後由 yk0108 於 11-6-22 03:32 編輯
joycec9 發表於 11-6-22 03:14
都話佢係你老友,你睇你幾了解佢...

果位人兄真係你會了解到咩叫0得罪君子. 佢對李卓人日思夜想的程度, 真係佩服佢.

我都唔係太了解最低工資. 但反對的人預期中的推高失業率, 形成加價都未見出現(好多野加價只係原材料引起)唔知係時辰未到定還是真係無咁壞.


伯爵府

積分: 16992


1826#
發表於 11-6-22 03:31 |只看該作者
joycec9 發表於 11-6-22 03:20
都係0架。

不過都有好人,我以前嗰行啲人,雖然有一定政治立場,但普遍都相當尊重六四轆豬君。據說佢其實 ...

我都係嚴重脫節, 誰?

點評

joycec9  馬力呀  發表於 11-6-22 03:32


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


1827#
發表於 11-6-22 03:31 |只看該作者
yk0108 發表於 11-6-22 03:26
果位人兄真係你會了解到咩叫0得罪君子. 佢對李卓人日思夜想的程度, 真係佩服佢.

我都唔係太了解 ...
我明明聽說基金炒貴晒啲農作物,所以食物加價加得好勁。

但呢度啲人係話「新移民來港令樣樣都加價」,同埋「最低工薪引發通漲」。



伯爵府

積分: 16992


1828#
發表於 11-6-22 03:31 |只看該作者
joycec9 發表於 11-6-22 03:22
我是否脫節了,何謂傻福?

老毛呀!


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


1829#
發表於 11-6-22 03:33 |只看該作者
yk0108 發表於 11-6-22 03:31
老毛呀!
點解佢叫傻福??
同埋有咩咁不可思議?


伯爵府

積分: 16992


1830#
發表於 11-6-22 03:39 |只看該作者
joycec9 發表於 11-6-22 03:23
炒股定炒樓?

但你真係唔係普通C9。
炒股. 同時又係仁X堂, 東X三丸主席, 得閑上鏡拉頭馬. 一見到佢做慈善個樣, 就好想同佢講少D EARN人D血汗錢/棺材本.


但你真係唔係普通C9。- 少來這套. 上網後人人都係猛人.


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


1831#
發表於 11-6-22 03:39 |只看該作者
yk0108 發表於 11-6-22 03:31
老毛呀!
個反抗洗腦POST,原來多咗好多人回。

我都回咗。


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


1832#
發表於 11-6-22 03:41 |只看該作者
yk0108 發表於 11-6-22 03:39
炒股. 同時又係仁X堂, 東X三丸主席, 得閑上鏡拉頭馬. 一見到佢做慈善個樣, 就好想同佢講少D EARN人D血汗錢/ ...
上網後人人都係猛人??

你個FRIEND X媽猛唔猛? 仲有一眾為佢歡呼納喊,或者唔明白強逼愛國有何問題的人,又猛唔猛?


伯爵府

積分: 16992


1833#
發表於 11-6-22 03:44 |只看該作者
joycec9 發表於 11-6-22 03:33
點解佢叫傻福??
同埋有咩咁不可思議?
haha! 國內d人係咁叫佢. 仲慘黨係想推行漸漸民主?!


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


1834#
發表於 11-6-22 03:50 |只看該作者
yk0108 發表於 11-6-22 03:44
haha! 國內d人係咁叫佢. 仲慘黨係想推行漸漸民主?!
仲慘黨對「漸漸」同「民主」嘅定義,應該非你我能理解吧。

正如X媽成日話嘅「事實」,同埋佢聲稱自己講「理」,個「理」到底係乜理,我從來都理解唔到。


伯爵府

積分: 16992


1835#
發表於 11-6-22 04:01 |只看該作者
joycec9 發表於 11-6-22 03:50
仲慘黨對「漸漸」同「民主」嘅定義,應該非你我能理解吧。

正如X媽成日話嘅「事實」,同埋佢聲稱自己講「 ...

頂唔順


仲慘黨其實有好多野好理想, 我想緊係咪實行的人問題/人性如此無法避免. 溫家寶而家想攪個mini icac, 但巳有些文革餘"業" 出來抺黑佢...

haha, 阿x媽搵佢做洗腦教育最適合. 你可以閑閑地背到佢d金句.


大宅

積分: 2374


1836#
發表於 11-6-22 10:24 |只看該作者
嘻嘻~ 我追左好多版啊!!!


伯爵府

積分: 16184

好媽媽勳章 畀面勳章


1837#
發表於 11-6-22 10:28 |只看該作者
早晨~~
              


伯爵府

積分: 16184

好媽媽勳章 畀面勳章


1838#
發表於 11-6-22 10:29 |只看該作者
講咗好多野喎..不過我唔明
              


伯爵府

積分: 16184

好媽媽勳章 畀面勳章


1839#
發表於 11-6-22 10:29 |只看該作者
bulubee 發表於 11-6-22 10:24
嘻嘻~ 我追左好多版啊!!!
你巾日好得閒咩
              


伯爵府

積分: 17134


1840#
發表於 11-6-22 10:33 |只看該作者
joycec9 發表於 11-6-22 01:49
我好中意讀書呢,冇用都想讀。何況依家周圍都係學士,多個碩士傍身都好。 ...

其實Master讀黎為興趣係ok~
但我個科...根本唔係我興趣...

一黎驚晒時間,讀書我就唔會生b住...
二黎驚晒錢...一個master真係唔平呀...
三黎驚無心機讀...如果讀到一半先放棄...就弊!!

唉,我成日都好多野諗...我都唔知點解我會咁...


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo