興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16617


1821#
發表於 11-6-13 23:33 |只看該作者
AnnaFlower 發表於 11-6-13 23:29
唔留底就真係c得.
比人發現你上BK 整C 左部機的話一樣大罪....


伯爵府

積分: 16617


1822#
發表於 11-6-13 23:34 |只看該作者
AnnaFlower 發表於 11-6-13 23:30
簡直係爽.
弊在我個CHROME 比人剷左,而家用FIREFOX,一開就要熄其他野....


公爵府

積分: 26683

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1823#
發表於 11-6-13 23:34 |只看該作者
本帖最後由 AnnaFlower 於 11-6-13 23:35 編輯
sarahcow 發表於 11-6-13 23:31
安全模式剩係會開啟運行一部電腦最需要o既野,其他都會禁止佢地開.....

用安全模式最好o既好處係.. ...

用安全模式掃 , 同平時咁掃, 有咩分別 & 好處呀???

安全模式剩係會開啟運行一部電腦最需要o既野,其他都會禁止佢地開.....

用安全模式最好o既好處係.... 有d 病毒比人detect 到o既時候佢係運行緊,唔比delete,用左安全模式就可以解決呢個問題喇....

呢個都未係最大好處... 最大好處係我遇過d 識"走" o既病毒,唔知佢用咩方式,但佢一發現antivirus scan 佢佢就會走左去第二個資料夾,入左安全模式,佢連運行o既能力都無,量佢插翼都難飛....


呢個要copy去俱樂部.

點評

牛精仔  又識多樣野  發表於 11-6-14 09:06


公爵府

積分: 26683

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1824#
發表於 11-6-13 23:38 |只看該作者
sarahcow 發表於 11-6-13 23:34
弊在我個CHROME 比人剷左,而家用FIREFOX,一開就要熄其他野....
唔比用咩?


公爵府

積分: 26683

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1825#
發表於 11-6-13 23:58 |只看該作者
AnnaFlower 發表於 11-6-13 23:34
用安全模式掃 , 同平時咁掃, 有咩分別 & 好處呀???
安全模式剩係會開啟運行一部電腦最需要o既野,其他都會 ...
話時話,你兩個d對話真係好似美容嗰邊嘅媒.



媒a:有冇人用過乜乜牌子呀?同其他牌子比較,有咩分別&好處呀?


媒b:用xx牌最好嘅好處就係...................(下删一萬字),我介紹我d朋友用,個個都話冇得彈呀.!



伯爵府

積分: 16617


1826#
發表於 11-6-13 23:58 |只看該作者
AnnaFlower 發表於 11-6-13 23:38
唔比用咩?
你有所不知,FIREFOX 好佔電腦資源,所以我唔叫你地用....
我部電腦已經行緊4G RAM...


伯爵府

積分: 16617


1827#
發表於 11-6-13 23:59 |只看該作者
AnnaFlower 發表於 11-6-13 23:58
話時話,你兩個d對話真係好似美容嗰邊嘅媒.
咁好彩大家IP 唔同...


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1828#
發表於 11-6-14 07:38 |只看該作者

引用:[i=s]+本帖最後由+jolo+於+11-6-13+22:57+

原帖由 jolo 於 11-06-13 發表
本帖最後由 jolo 於 11-6-13 22:57 編輯

講開中 e ...
早呀!俾你里句笑醒哂



重新起步,為未來努力


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1829#
發表於 11-6-14 07:42 |只看該作者

引用:Quote:jolo+發表於+11-6-13+23:10+用安全模

原帖由 AnnaFlower 於 11-06-13 發表
我唔多記得,好似話唔怕d毒乘機發難.有d媽咪咪話照平時咁掃完仲衰咗嘅.
禾就係咁…親手吹委左禾部netbook



重新起步,為未來努力


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1830#
發表於 11-6-14 07:44 |只看該作者

引用:Chrome+好似快過+ie+好多喎..........+不過

原帖由 jolo 於 11-06-13 發表
Chrome 好似快過 ie 好多喎..........
不過, 係咪安全o架......... ...
刀唔係百分百安全…刀有人用開chrome亦中蕉



重新起步,為未來努力


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1831#
發表於 11-6-14 07:48 |只看該作者

引用:Quote:AnnaFlower+發表於+11-6-13+23:38+唔

原帖由 sarahcow 於 11-06-13 發表
你有所不知,FIREFOX 好佔電腦資源,所以我唔叫你地用....
我部電腦已經行緊4G RAM... ...
毛怪得禾公司用firefox慢左咁鬼多啦禾仲以為佢食濟左天



重新起步,為未來努力


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1832#
發表於 11-6-14 07:54 |只看該作者

回覆:牛棚吹水站~無論雨怎麼打自由仍是會開花~part35~歡迎散步

魔玲(//∇//)
禾個仔由琴日五點瞓到今朝七點mouth:唔知以為佢暈左好彩仲識起身責醒禾囉



重新起步,為未來努力


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1833#
發表於 11-6-14 08:59 |只看該作者
MORNING

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1834#
發表於 11-6-14 09:04 |只看該作者
報告一下

由於我SPY CHECK到我部腦有個FAKE FIREFOX, 而且仲有D疑似薑C網鼠出黎嘅HIDDEN LINK....所以依然攪緊

初步IT CHECK過, 隻FAKE FIREFOX應該係流嘅, 目的係引我呢D PC IDIOT科水去買一隻防毒 (即係防毒又係佢, 放毒又係佢)...但BK 彈出黎嘅HIDDEN 薑C LINK, 等IT幫我攪埋佢, 一係剷鬼左部機再黎過....

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1835#
發表於 11-6-14 09:07 |只看該作者
AnnaFlower 發表於 11-6-13 23:58
話時話,你兩個d對話真係好似美容嗰邊嘅媒.

舉你兩個

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1836#
發表於 11-6-14 09:08 |只看該作者
ricohui 發表於 11-6-14 07:54
魔玲(//∇//)
禾個仔由琴日五點瞓到今朝七點唔知以為佢暈左好彩仲識 ...

ZZZ多D, 會快D好, GET WELL SOON

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1837#
發表於 11-6-14 09:09 |只看該作者
ricohui 發表於 11-6-14 07:44
刀唔係百分百安全…刀有人用開chrome亦中蕉

我DOWNLOAD 左chrome....但好唔慣個版面...

不過我部機一日未攪掂, 一日唔水上

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1838#
發表於 11-6-14 09:14 |只看該作者
AnnaFlower 發表於 11-6-13 23:28
我唔多記得,好似話唔怕d毒乘機發難.有d媽咪咪話照平時咁掃完仲衰咗嘅.



即係好似我咁...n年都唔去做facial, 咁多年都冇暗chong, 一做就走哂出黎, 宜家唔做, 又好返哂





港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


翡翠宮

積分: 79926

醒目開學勳章 BK Milk勳章


1839#
發表於 11-6-14 09:15 |只看該作者
牛精仔 發表於 11-6-14 09:04
報告一下

即係防毒又係佢, 放毒又係佢 ...

真係無良.


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1840#
發表於 11-6-14 09:15 |只看該作者
突然醒返起, 當日有個新聞, 講個5 60歲鬼婆個樣只係20幾, d仔女個樣全部老過佢, 佢護膚只有一樣野, 就係清水and 牛奶上面陣皮~

我都想好似佢咁, 但lazy過ghost, warm milk都唔想warm


港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo