想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1821#
發表於 11-9-15 23:25 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-9-15 11:00
有人話有得較長度嗰款會重好多
真定假??
我覺得都係差唔多...不過有得較個個就麻煩d 囉...條帶成日反左...



哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1822#
發表於 11-9-15 23:28 |只看該作者
sasa888 發表於 11-9-15 13:36
二小奶同細細到時可唔可以借d咩帶我試下呀..因為我用緊combi 開始覺得有d辛苦睇下買你地邊隻好d... ...
我應該會用ergobaby 個條...今日去左一田...我問佢大肚用唔用得..佢話側揹ok...所以我想try 下...



哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1823#
發表於 11-9-15 23:32 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-9-15 14:35
係呀,
7月媽媽會會團購YOUR BABY CAN READ.
幫襯呢間,
我都係買呢間...不過你地打算點交收....因為套野幾重下....個時我就每一個人一個地址咁寄...每人加多30人仔運費...直接送到指定地址....



哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1824#
發表於 11-9-15 23:33 |只看該作者
gangting 發表於 11-9-15 15:22
icic...
金裝惠氏我可能有用....
我都要keep一d奶粉 in case冇人奶
唔好食呢隻啦...好熱氣架...爽爽個時食到成面粒粒...嚇c 人丫...我即轉...




哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1825#
發表於 11-9-15 23:36 |只看該作者
bwfw 發表於 11-9-15 18:02
二少奶~
好似得我地兩個響MTR等喎~~
咁到時見LA~
仲有我丫...



哈哈


伯爵府

積分: 17022


1826#
發表於 11-9-16 00:18 |只看該作者

引用:Quote:gangting+發表於+11-9-15+15:22+icic

原帖由 small531 於 11-09-15 發表
唔好食呢隻啦...好熱氣架...爽爽個時食到成面粒粒...嚇c 人丫...我即轉...
咁邊隻好?




水晶宮

積分: 67418

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1827#
發表於 11-9-16 00:51 |只看該作者

引用:Quote:hunghung215+發表於+11-9-15+14:35+

原帖由 small531 於 11-09-15 發表
我都係買呢間...不過你地打算點交收....因為套野幾重下....個時我就每一個人一個地址咁寄...每人加多30人仔 ...
直接速遞俾我地啦




水晶宮

積分: 67418

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1828#
發表於 11-9-16 00:52 |只看該作者

引用:Quote:sasa888+發表於+11-9-15+13:36+二小

原帖由 small531 於 11-09-15 發表
我應該會用ergobaby 個條...今日去左一田...我問佢大肚用唔用得..佢話側揹ok...所以我想try 下...
...
揹係背脊啦




侯爵府

積分: 21177


1829#
發表於 11-9-16 06:18 |只看該作者
small531 發表於 11-9-15 23:28
我應該會用ergobaby 個條...今日去左一田...我問佢大肚用唔用得..佢話側揹ok...所以我想try 下...
...

我真係好擔心你大肚,成日抱住爽爽。你自己要注意呀!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1830#
發表於 11-9-16 06:19 |只看該作者
gangting 發表於 11-9-16 00:18
咁邊隻好?

breast feed lah!!!it's the best
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1831#
發表於 11-9-16 06:20 |只看該作者
small531 發表於 11-9-15 23:32
我都係買呢間...不過你地打算點交收....因為套野幾重下....個時我就每一個人一個地址咁寄...每人加多30人仔 ...

你都寄比我啦!幾十蚊運費,唔好煩到你幫我地交收啦!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1832#
發表於 11-9-16 06:23 |只看該作者
small531 發表於 11-9-15 23:32
我都係買呢間...不過你地打算點交收....因為套野幾重下....個時我就每一個人一個地址咁寄...每人加多30人仔 ...

上次買果塊bb床裝飾,好dirty呀!有漬架!未得閒洗左去比bb睇。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1833#
發表於 11-9-16 08:23 |只看該作者

引用:Quote:gangting+發表於+11-9-15+16:14+我老

原帖由 悅同 於 11-09-15 發表
自從見到d奶奶,係nipple滴出黎,加上個pump好似乳牛咁,咩興趣都無曬,未生之前成日講笑,唔知餵奶係點架 ...
雖然唔有趣,但係你會慢慢愛上餵奶呢個動作




子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1834#
發表於 11-9-16 08:28 |只看該作者

引用:Quote:KiKiWitch+發表於+11-9-15+18:20+特

原帖由 悅同 於 11-09-15 發表
我有10罐2011年11月到期,24罐2012年8月到期。依加有人同我先換一罐。如果bb食全奶粉,11月前食得切,可以 ...
嘩!你有成3x罐奶粉!?
如果唔係當初心急開咗A+,貝貝食呢個牌子,就唔使換嚟換去咁麻煩。
或者之後貝貝可以全人奶呢,到時未必需要換奶粉lu~




子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1835#
發表於 11-9-16 08:31 |只看該作者

引用:Quote:sasa888+發表於+11-9-15+13:36+二小

原帖由 small531 於 11-09-15 發表
我應該會用ergobaby 個條...今日去左一田...我問佢大肚用唔用得..佢話側揹ok...所以我想try 下...
...
你哋講到ergobaby咁好用,我又心郁郁添~ chicco實在唔好用,星期二揹咗兩三個鐘,呢兩日條腰都痛到c咁滯




子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1836#
發表於 11-9-16 08:34 |只看該作者

引用:Quote:hunghung215+發表於+11-9-15+14:35+

原帖由 small531 於 11-09-15 發表
我都係買呢間...不過你地打算點交收....因為套野幾重下....個時我就每一個人一個地址咁寄...每人加多30人仔 ...
我應該都會訂,但係又唔放心工人收貨,或者寄去OK,叫c6去拎




侯爵府

積分: 21177


1837#
發表於 11-9-16 09:18 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-9-16 08:28
嘩!你有成3x罐奶粉!?
如果唔係當初心急開咗A+,貝貝食呢個牌子,就唔使換嚟換去咁麻煩。
或 ...

因為都係lee兩日先送黎,貝貝3日大果時,無奶食,嚇到我鼻哥窿都無肉。所以開左A+,貝貝依加9成人奶,係lee兩日臨訓食一餐奶粉,希望佢飽肚d,慢慢幫佢誡夜奶,我夠奶比你食,但食左一餐奶粉,我就無咁緊張,無咁大壓力,因為雪櫃多左一餐,半餐人奶出黎。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


伯爵府

積分: 17022


1838#
發表於 11-9-16 10:36 |只看該作者
悅同 發表於 11-9-16 06:19
breast feed lah!!!it's the best

都要準備定奶粉in case....


水晶宮

積分: 67418

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1839#
發表於 11-9-16 11:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+small531+於+11-09-15+發表我

原帖由 KiKiWitch 於 11-09-16 發表
你哋講到ergobaby咁好用,我又心郁郁添~ chicco實在唔好用,星期二揹咗兩三個鐘,呢兩日條腰都痛到c咁滯



...
我個日出街揹左兩三個鐘,除左熱,又冇腰骨




伯爵府

積分: 17022


1840#
發表於 11-9-16 11:53 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-9-16 08:31
你哋講到ergobaby咁好用,我又心郁郁添~ chicco實在唔好用,星期二揹咗兩三個鐘,呢兩日條腰都痛到c咁滯

我都有條mothercare....希望有用啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo