想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1821#
發表於 11-9-28 17:54 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-28 17:50
我相反,驗倒bingo後,唔見晒d分泌!我咁多年嚟不嬲都要用咖,而家竟然唔使用!



...
我不嬲都少,向來冇用,之前有過一次,有左既時候係完全冇哂分泌的!


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1822#
發表於 11-9-28 17:56 |只看該作者
angie127 發表於 11-9-28 17:52
我試左2個月就有左個囝,但想要第二個就試左成年多少少都無,幾個月之前睇左醫生,驗左血,掃描左子宮,加 ...
你到左高0未呀?如果未就唔洗太擔心住喎!可能時候未到嘖!放鬆d啦!好快到你中!祝早孕!


禁止訪問

積分: 2483


1823#
發表於 11-9-28 17:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3538


1824#
發表於 11-9-28 17:59 |只看該作者
回覆 currymama 的帖子

我30喇,原本想30之前有,但係.....仔都4歲,唉!!!
anyway thank u very much !!!


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1825#
發表於 11-9-28 18:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+edith_ricky+於+11-09-28+發

原帖由 BabyLeung 於 11-09-28 發表
我都係咁諗,唉....有左先再諗喇..............
加油呀!




男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1826#
發表於 11-9-28 18:18 |只看該作者

引用:我試左2個月就有左個囝,但想要第二個就試

原帖由 angie127 於 11-09-28 發表
我試左2個月就有左個囝,但想要第二個就試左成年多少少都無,幾個月之前睇左醫生,驗左血,掃描左子宮,加 ...
我有個舊同事五年都生唔倒,又係去到驗輸卵管,幾日後就發現自己bingo咗




禁止訪問

積分: 2483


1827#
發表於 11-9-28 18:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+iloveqoo+於+11-09-28+發表我

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6150


1828#
發表於 11-9-28 18:20 |只看該作者

回覆:823 Day 1一齊入黎傾下計, 齊齊為大家打下氣啊~~

應該無機喇,剛剛用紅d變到無色咁濟,叠埋心水等3/10睇醫生等佢幫我喇~~




男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1829#
發表於 11-9-28 18:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+edith_ricky+於+11-09-28+發

原帖由 iloveqoo 於 11-09-28 發表
死啦,甘我而家甘係咪唔正常?
我見好多jms都話有淡黃色分泌,我諗係我唔正常就真。。。mouth:




男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1830#
發表於 11-9-28 18:34 |只看該作者

引用:應該無機喇,剛剛用紅d變到無色咁濟,叠埋

原帖由 BabyLeung 於 11-09-28 發表
應該無機喇,剛剛用紅d變到無色咁濟,叠埋心水等3/10睇醫生等佢幫我喇~~



...
一日未嚟,一日都有希望!




大宅

積分: 2708


1831#
發表於 11-9-28 18:40 |只看該作者

回覆:823 Day 1一齊入黎傾下計, 齊齊為大家打下氣啊~~

睇咗e生confirm咗5week!照到黑色一點law! 佢話e家d e院5月full哂!好彩我預產期1/6!真跨張!佢叫我小心飲食,唔好比自己病!




男爵府

積分: 6150


1832#
發表於 11-9-28 18:46 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-28 18:34
一日未嚟,一日都有希望!

希望LA~~~~~~

點評

rabdotrab  yeahhhh~  發表於 11-9-28 22:46


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1833#
發表於 11-9-28 19:00 |只看該作者

引用:睇咗e生confirm咗5week!照到黑色一點law!+

原帖由 smile_w99 於 11-09-28 發表
睇咗e生confirm咗5week!照到黑色一點law! 佢話e家d e院5月full哂!好彩我預產期1/6!真跨張!佢叫我小心飲 ...
照倒閃閃未?醫院full係剩指私家




男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1834#
發表於 11-9-28 19:01 |只看該作者

引用:Quote:edith_ricky+發表於+11-9-28+18:34+

原帖由 BabyLeung 於 11-09-28 發表
希望LA~~~~~~
希望在明天呀




大宅

積分: 2708


1835#
發表於 11-9-28 19:06 |只看該作者

回覆:823 Day 1一齊入黎傾下計, 齊齊為大家打下氣啊~~

同埋出年真係好多人生,佢話下午嘅症全係5wk pregnant!




大宅

積分: 2708


1836#
發表於 11-9-28 19:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+smile_w99+於+11-09-28+發表

原帖由 edith_ricky 於 11-09-28 發表
照倒閃閃未?醫院full係剩指私家
Of course not yet! Dr said next week can see!
Yes, it's private hospital's booking for May is full!




男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1837#
發表於 11-9-28 19:11 |只看該作者

引用:同埋出年真係好多人生,佢話下午嘅症全係5w

原帖由 smile_w99 於 11-09-28 發表
同埋出年真係好多人生,佢話下午嘅症全係5wk pregnant!
咁會唔會公院又要瞓走廊咖




大宅

積分: 1965


1838#
發表於 11-9-28 19:17 |只看該作者

回覆 回覆:currymama的帖子

其實你老公唔想比壓力你先咁講姐,唔好咁唔開心!




大宅

積分: 1965


1839#
發表於 11-9-28 19:21 |只看該作者

回覆 回覆:rabdotrab的帖子

我最慘每日放工先睇,追post追到我氣咳呀!




大宅

積分: 1965


1840#
發表於 11-9-28 19:25 |只看該作者

回覆 回覆:currymama的帖子

我無瘡瘡呀,仲有咩其他特徵呢?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo