立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 5940
Ding's 發表於 11-10-13 16:36 好呀...哈哈...
大宅
積分: 4051
cc_ivy 發表於 11-10-13 16:46 我早上留守係度.... 丁丁就夜晚留守
積分: 1601
積分: 6108
bb_pig_bb 發表於 11-10-13 17:05 我回來了 我岩岩訓醒 今朝同老公去抽血 所以好眼訓
原帖由 cc_ivy 於 11-10-13 發表 你try左幾多個cycle??而家bingo左?
bb_pig_bb 發表於 11-10-13 17:08 上次話要驗血 要抽兩次
alice0410 發表於 11-10-13 17:07 1個cycle, 喝冬蟲草雞精
Ding's 發表於 11-10-13 16:48 係呀..哈哈... 我呢牌都訓唔著呀...所以通常都朝早5,6點先訓...咪咁晏先起身囉....
bb_pig_bb 發表於 11-10-13 17:16 又唔痛 老公望住我抽就話覺得好痛 自己唔覺 好快抽完
cc_ivy 發表於 11-10-13 17:16 wa...咁夜訓有咩攪
積分: 3256
alice0410 發表於 11-10-13 17:55 自己喝,可以幫助卵子靚點,用意點有bb
alice0410 發表於 11-10-13 18:00 都難喝,但要bb忍耐一點。
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy