立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 16200
珍珠宮
積分: 35709
1328 寫道: 911 我唔輸蝕...我見過大咪一次
侯爵府
積分: 23416
cecichau 寫道: 1328 你點只見過大咪一次, 第一次係大咪二個月, 你仲去我 mami 到 bbq, 第二次係亞 wan 屋企
ew911 寫道: ceci, 我好多時都會係weekend 出青衣城.
1328 寫道: ceci 死撐個答案就係 : 做人要"HIM" 厚D 好 事實GEI 答案係 : 係WOR...唔記得TIM
積分: 30695
chilli 寫道: c.....你講果隻外型同健x坊差唔多的是舊型號. 我買的是新型號. 舊型號會較暖, 因圓型面範圍夠大. 你可以去千色店睇睇, 有得賣啦. icare 話係 made in koren, 但我係個盒到搵唔到 made in 邊到? 我覺得ok 沒甚麼特別.
1328 寫道: CECI 係AR..我今日早2MINS 收工
大宅
積分: 2743
wanman 寫道: ceci & 1328 你們返工有無見到d韓國人跳舞丫,我頭先看新聞好搞野,槍完香港警察的遁牌跟住又逐隻逐隻還返比d警察
wanman 寫道: 呢兩日plan好多行程丫,有要搵去韓國,跟住又去搵去美國.... 做排幫老細個女攪完去美國d簽証,剛剛昨晚才去完返來有call我叫我同去兌日元,又話星期六又去日本喇,真係羨慕死我丫 :-( :-(
cecichau 寫道: wan 班農民越睇越攪野 我個位無 window, 所以睇唔到 [quote] wanman 寫道: ceci & 1328 你們返工有無見到d韓國人跳舞丫,我頭先看新聞好搞野,槍完香港警察的遁牌跟住又逐隻逐隻還返比d警察
cecichau 寫道: wan 你都唔係弱佢好多 gei :mrgreen: :mrgreen: [quote] wanman 寫道: 呢兩日plan好多行程丫,有要搵去韓國,跟住又去搵去美國.... 做排幫老細個女攪完去美國d簽証,剛剛昨晚才去完返來有call我叫我同去兌日元,又話星期六又去日本喇,真係羨慕死我丫 :-( :-(
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy