想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16200


1821#
發表於 05-12-14 16:50 |只看該作者

Re: Mum..Mum..俱樂部 >.<

ceci,

我好多時都會係weekend 出青衣城.


珍珠宮

積分: 35709


1822#
發表於 05-12-14 16:57 |只看該作者

Re: Mum..Mum..俱樂部 >.<

1328
你點只見過大咪一次, 第一次係大咪二個月, 你仲去我 mami 到 bbq, 第二次係亞 wan 屋企

1328 寫道:
911

我唔輸蝕...我見過大咪一次


侯爵府

積分: 23416


1823#
發表於 05-12-14 16:58 |只看該作者

Re: Mum..Mum..俱樂部 >.<

ceci

死撐個答案就係 : 做人要"HIM" 厚D 好

事實GEI 答案係 : 係WOR...唔記得TIM

cecichau 寫道:
1328
你點只見過大咪一次, 第一次係大咪二個月, 你仲去我 mami 到 bbq, 第二次係亞 wan 屋企


珍珠宮

積分: 35709


1824#
發表於 05-12-14 16:58 |只看該作者

Re: Mum..Mum..俱樂部 >.<

911
係.....下次你即刻 call 我, 我同大咪就會現身

ew911 寫道:
ceci,

我好多時都會係weekend 出青衣城.


珍珠宮

積分: 35709


1825#
發表於 05-12-14 17:00 |只看該作者

Re: Mum..Mum..俱樂部 >.<

1328
呢度唔洗咁謙喎 :mrgreen: :mrgreen:

1328 寫道:
ceci

死撐個答案就係 : 做人要"HIM" 厚D 好

事實GEI 答案係 : 係WOR...唔記得TIM


珍珠宮

積分: 35709


1826#
發表於 05-12-14 17:02 |只看該作者

Re: Mum..Mum..俱樂部 >.<

911
不過黎緊 17,18, 24, 25 號我同大咪都唔會出現係青衣城, 所以呢四日你唔洗 call 我啦


珍珠宮

積分: 35709


1827#
發表於 05-12-14 17:03 |只看該作者

Re: Mum..Mum..俱樂部 >.<

1328
我收工啦

你都準時收啦 :mrgreen: :mrgreen:


侯爵府

積分: 23416


1828#
發表於 05-12-14 17:03 |只看該作者

Re: Mum..Mum..俱樂部 >.<

CECI

妳準備收工LA


侯爵府

積分: 23416


1829#
發表於 05-12-14 17:04 |只看該作者

Re: Mum..Mum..俱樂部 >.<

CECI

係AR..我今日早2MINS 收工


珍珠宮

積分: 30695

醒目開學勳章


1830#
發表於 05-12-14 17:16 |只看該作者

Re: Mum..Mum..俱樂部 >.<

c.....你講果隻外型同健x坊差唔多的是舊型號. 我買的是新型號. 舊型號會較暖, 因圓型面範圍夠大. 你可以去千色店睇睇, 有得賣啦.

icare 話係 made in koren, 但我係個盒到搵唔到 made in 邊到? 我覺得ok 沒甚麼特別.


珍珠宮

積分: 35709


1831#
發表於 05-12-14 22:24 |只看該作者

Re: Mum..Mum..俱樂部 >.<

chilli
我講果隻係 JAS 呢個牌子, 申請 HSBC Visa 就送!!

chilli 寫道:
c.....你講果隻外型同健x坊差唔多的是舊型號. 我買的是新型號. 舊型號會較暖, 因圓型面範圍夠大. 你可以去千色店睇睇, 有得賣啦.

icare 話係 made in koren, 但我係個盒到搵唔到 made in 邊到? 我覺得ok 沒甚麼特別.


珍珠宮

積分: 35709


1832#
發表於 05-12-14 22:38 |只看該作者

Re: Mum..Mum..俱樂部 >.<

chilli
你果時想買 Maclaren 架車個 patten, 而家 mothercare 有得賣啦, 你仲諗唔諗住買呀


b 女果日就買左呢款!
Maclaren Triumph stroller - Crimson/Insignia


個 sales 話 2 個月內儲夠 $3000 就可以做 vip!!


珍珠宮

積分: 35709


1833#
發表於 05-12-14 22:50 |只看該作者

Re: Mum..Mum..俱樂部 >.<

1328
咁你聽日就早 5 mins 啦

1328 寫道:
CECI

係AR..我今日早2MINS 收工


大宅

積分: 2743


1834#
發表於 05-12-14 22:55 |只看該作者

Re: Mum..Mum..俱樂部 >.<

ceci & 1328
你們返工有無見到d韓國人跳舞丫,我頭先看新聞好搞野,槍完香港警察的遁牌跟住又逐隻逐隻還返比d警察


大宅

積分: 2743


1835#
發表於 05-12-14 22:59 |只看該作者

Re: Mum..Mum..俱樂部 >.<

呢兩日plan好多行程丫,有要搵去韓國,跟住又去搵去美國....

做排幫老細個女攪完去美國d簽証,剛剛昨晚才去完返來有call我叫我同去兌日元,又話星期六又去日本喇,真係羨慕死我丫 :-( :-(


珍珠宮

積分: 35709


1836#
發表於 05-12-14 22:59 |只看該作者

Re: Mum..Mum..俱樂部 >.<

wan
班農民越睇越攪野

我個位無 window, 所以睇唔到

wanman 寫道:
ceci & 1328
你們返工有無見到d韓國人跳舞丫,我頭先看新聞好搞野,槍完香港警察的遁牌跟住又逐隻逐隻還返比d警察


珍珠宮

積分: 35709


1837#
發表於 05-12-14 23:01 |只看該作者

Re: Mum..Mum..俱樂部 >.<

wan
你都唔係弱佢好多 gei :mrgreen: :mrgreen:

wanman 寫道:
呢兩日plan好多行程丫,有要搵去韓國,跟住又去搵去美國....

做排幫老細個女攪完去美國d簽証,剛剛昨晚才去完返來有call我叫我同去兌日元,又話星期六又去日本喇,真係羨慕死我丫 :-( :-(


大宅

積分: 2743


1838#
發表於 05-12-14 23:05 |只看該作者

Re: Mum..Mum..俱樂部 >.<

cecichau 寫道:
wan
班農民越睇越攪野

我個位無 window, 所以睇唔到

[quote]
wanman 寫道:
ceci & 1328
你們返工有無見到d韓國人跳舞丫,我頭先看新聞好搞野,槍完香港警察的遁牌跟住又逐隻逐隻還返比d警察
[/quote]

咁你地會唔會有即時新聞知到出面發生乜事.


大宅

積分: 2743


1839#
發表於 05-12-14 23:09 |只看該作者

Re: Mum..Mum..俱樂部 >.<

cecichau 寫道:
wan
你都唔係弱佢好多 gei :mrgreen: :mrgreen:

[quote]
wanman 寫道:
呢兩日plan好多行程丫,有要搵去韓國,跟住又去搵去美國....

做排幫老細個女攪完去美國d簽証,剛剛昨晚才去完返來有call我叫我同去兌日元,又話星期六又去日本喇,真係羨慕死我丫 :-( :-(
[/quote]

我好弱丫要算過度過先起行,我太子女開句聲就有成萬元港紙去日本過x'mas喇.狠死我喇,我都想問我老公


珍珠宮

積分: 35709


1840#
發表於 05-12-15 09:11 |只看該作者

Re: Mum..Mum..俱樂部 >.<

wan
你已經好我好多,我連諗都唔咁諗去旅行

[quote]
wanman 寫道:

我好弱丫要算過度過先起行,我太子女開句聲就有成萬元港紙去日本過x'mas喇.狠死我喇,我都想問我老公

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo