跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17688


1821#
發表於 05-11-8 12:20 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

敏,
julius 同晴晴一樣, 都係食腦架
駛乜咁大隻啫


男爵府

積分: 7735


1822#
發表於 05-11-8 12:21 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

karen
算啦!我地點都追唔上o個三條腿!


侯爵府

積分: 21537


1823#
發表於 05-11-8 12:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

佢食得晒....又無嘢喎!
不過就真係唔長肉
SZEYUEN 寫道:
julius好"近"ar)))))))))
怕唔怕食濟呀 ?-(

[quote]
karen&angus 寫道:
julius都係食到見底...不過, 我無可能再加俾佢啦!
已經頂到上樽頂啦 [quote]


侯爵府

積分: 23951


1824#
發表於 05-11-8 12:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

Elainecnc 寫道:
karen
算啦!我地點都追唔上o個三條腿!


男爵府

積分: 7735


1825#
發表於 05-11-8 12:23 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

karen, 草草
12號我老爺生日食飯,夜晚join唔到你地,但下午應該冇問題。


侯爵府

積分: 24274


1826#
發表於 05-11-8 12:23 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

謙謙早�下午茶�晚三餐奶可以好不定
我惠氏應該 1 spoon powder 開2oz water
不過我就開3oz
依家3 spoon powder 開到9oz-9.5oz.
可以由6oz --> 唔講 不等
(大家知我八婆仔啦!!)
亦有試過我suggest karen的experience
好開心
不過唔係太多次係咁

同梓謙好兄弟,都係唔肥
點攪?

不過肥,又爬得唔快啫!係咪?
我依家好like佢咁輕盈,身手敏捷到捉佢唔到

Elainecnc 寫道:
草草
謙謙而家食幾oz?


子爵府

積分: 10440


1827#
發表於 05-11-8 12:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

00,

我老公話你個女好可愛, 隻眼好大.


大宅

積分: 3065


1828#
發表於 05-11-8 12:25 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)



[quote]
kyleung 寫道:
不過肥,又爬得唔快啫!係咪?
我依家好like佢咁輕盈,身手敏捷到捉佢唔到


侯爵府

積分: 21537


1829#
發表於 05-11-8 12:28 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

希望如此
ymc2727 寫道:
敏,
julius 同晴晴一樣, 都係食腦架
駛乜咁大隻啫


男爵府

積分: 7735


1830#
發表於 05-11-8 12:29 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

hellobaby888 寫道:
00,

我老公話你個女好可愛, 隻眼好大.


說媽
多謝呀!佢對眼真係扼得下人!不過我發覺宜家唔知係咪d營養唔同左,好多bb對眼都好大!


琥珀宮

積分: 165356


1831#
發表於 05-11-8 12:30 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

扼人

Elainecnc 寫道:
說媽
多謝呀!佢對眼真係扼得下人!不過我發覺宜家唔知係咪d營養唔同左,好多bb對眼都好大!


男爵府

積分: 7735


1832#
發表於 05-11-8 12:31 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

草草
咁d奶咪會稀d囉!我反而會落多少少粉,佢反正都飲咁多oz,飲多少少奶粉麻!不過佢平時都算飲得多水所以奶杰少少都ok!


琥珀宮

積分: 165356


1833#
發表於 05-11-8 12:32 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

晴晴飲"濃縮奶"
媽媽咁都比妳諗到
好野

Elainecnc 寫道:
草草
咁d奶咪會稀d囉!我反而會落多少少粉,佢反正都飲咁多oz,飲多少少奶粉麻!不過佢平時都算飲得多水所以奶杰少少都ok!


伯爵府

積分: 17688


1834#
發表於 05-11-8 12:32 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

係, 00 art 人
SZEYUEN 寫道:
扼人

[quote]
Elainecnc 寫道:
說媽
多謝呀!佢對眼真係扼得下人!不過我發覺宜家唔知係咪d營養唔同左,好多bb對眼都好大!
[/quote]


大宅

積分: 3065


1835#
發表於 05-11-8 12:32 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

你地係食邊一隻日本奶粉架?
明治, 和光堂, 森永, 雪印


侯爵府

積分: 24274


1836#
發表於 05-11-8 12:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)





Elainecnc 寫道:
草草
有冇一張全套企o係度影架?show黎睇下!


男爵府

積分: 7735


1837#
發表於 05-11-8 12:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

SZEYUEN 寫道:
晴晴飲"濃縮奶"
媽媽咁都比妳諗到
好野


c
係婆婆開先.........佢又冇乜野,咪照跟囉!


伯爵府

積分: 17688


1838#
發表於 05-11-8 12:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

南,
見您今朝比人hurt 得咁勁
比d 滿足感您
[size=large]杏加橙您一定知啦


琥珀宮

積分: 165356


1839#
發表於 05-11-8 12:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

仲咩你又心思思

紅孩兒 寫道:
你地係食邊一隻日本奶粉架?
明治, 和光堂, 森永, 雪印


侯爵府

積分: 23951


1840#
發表於 05-11-8 12:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

:evil: :evil: :evil: :evil:
ymc2727 寫道:
係, 00 art 人
[quote]
SZEYUEN 寫道:
扼人

[quote]
Elainecnc 寫道:
說媽
多謝呀!佢對眼真係扼得下人!不過我發覺宜家唔知係咪d營養唔同左,好多bb對眼都好大!
[/quote][/quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo