烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   38


男爵府

積分: 8605


1821#
發表於 12-8-1 08:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+NoelB+於+12-07-31+發表講下

原帖由 jenniecatcat 於 12-07-31 發表
期待
約定你星期一好嗎?




男爵府

積分: 8605


1822#
發表於 12-8-1 08:35 |只看該作者

引用:行烘焙店幾次都冇買既入爐杯,今日係啲夜冷

原帖由 jenniecatcat 於 12-07-31 發表
行烘焙店幾次都冇買既入爐杯,今日係啲夜冷店失手了!最上係$9,$7,$5!好抵!仲有好多呢啲盆,係我呢隻既 ...
哈哈,你都唔好得我好多




大宅

積分: 2325


1823#
發表於 12-8-1 08:48 |只看該作者
昨晚做了牛奶吐司直接法,放了在包盒,蓋餘少少疏氣。今早打開有條肉色大嚴蛇,嚇C我了!

點評

hinhin_ma  ....証明好味LOR...嚴蛇都要食...埋一份...  發表於 12-8-1 17:19
KBIB2008    包包不能吃了!  發表於 12-8-1 09:25


男爵府

積分: 8605


1824#
發表於 12-8-1 09:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+NoelB+於+12-07-31+發表呢個

原帖由 是因 於 12-08-01 發表
朋友激讚,好香牛奶味又唔太甜。
仲叫我比食譜佢自己整。
試下加可可粉做古古力味,應該不錯的





男爵府

積分: 8605


1825#
發表於 12-8-1 09:03 |只看該作者

引用:Quote:NoelB+發表於+12-7-31+08:58+我覺得

原帖由 是因 於 12-08-01 發表
等我試試先, 有成包比我玩, 應ok 呱

係呢, 佢好似冇寫exp, 可放几耐呢??

焗爐無位放,但放了25kg麵粉
淨吃麵包好悶呀,入焗爐啦,大女會好開心,造型包好正呀(魔鬼引誘中)




男爵府

積分: 8605


1826#
發表於 12-8-1 09:06 |只看該作者

回覆:柏翠麵包機,揮手區PART 4 之 學無前後,買死罷就軍團!

早兩次整包試了老麵種,幾好喎,真的不痴手,昨日的用金像落到68%水份(315g粉,215g奶+cream+蛋)都無咩問題,奇蹟呀。忽有奇想,如果做中種同時掉埋個老麵落去得唔得呢?




男爵府

積分: 8838

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


1827#
發表於 12-8-1 09:19 |只看該作者
是因 發表於 12-8-1 00:52
今日試左個魔鬼 abc 喇,
高糖, cream , 奶, 爆肥呀
係囉,下次我都要試下走cream,而高糖,我估才是3-4小時發酵的動力,純粹吹水,唔知係咪貢。(死喇,講野咁似7兄既!)


水晶宮

積分: 56409


1828#
發表於 12-8-1 09:27 |只看該作者

引用:昨晚做了牛奶吐司直接法,放了在包盒,蓋餘

原帖由 Chumeiying 於 12-08-01 發表
昨晚做了牛奶吐司直接法,放了在包盒,蓋餘少少疏氣。今早打開有條肉色大嚴蛇,嚇C我了! ...
只怪包包太好味!



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


水晶宮

積分: 56409


1829#
發表於 12-8-1 09:28 |只看該作者

回覆:柏翠麵包機,揮手區PART 4 之 學無前後,買死罷就軍團!

想問下大家甜忌廉係邊度買到?大超市有嗎?同佢名會叫乜?UHT Cream or heavy cream 係咪?點可以令忌廉冇咁容易溶呀?



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


男爵府

積分: 8838

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


1830#
發表於 12-8-1 09:32 |只看該作者
是因 發表於 12-8-1 00:33
會唔會時間太長, 發過龍呀??
咁 +c 呢??
我今日整搓完熄機關蓋都ok , 最後三發時先開酸奶 mode,
其實都是10mins 內的事,見咁上下樣咪+C 搓勻囉!


伯爵府

積分: 15926


1831#
發表於 12-8-1 09:50 |只看該作者
NoelB 發表於 12-7-31 23:36
我有爐一向都有鬼,無計

如出品多..買個另一個爐啦..

材料貴呀..珍惜呀..



水晶宮

積分: 56409


1832#
發表於 12-8-1 10:13 |只看該作者

引用:Quote:NoelB+發表於+12-7-31+23:36+我有爐

原帖由 柒子 於 12-08-01 發表
如出品多..買個另一個爐啦..

材料貴呀..珍惜呀..
係囉,我昨日諗,包機死左,不如買mixer + 有發酵功能既焗爐,咁咪perfect 囉不過唔知有冇既呢?



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


1833#
發表於 12-8-1 10:15 |只看該作者
NoelB 發表於 12-7-31 22:54
杯位內仲係好白好似發好的麵團,諗起都太失敗了
原來係咁! 明白!

你個爐, 真係要揾啲時間硏究吓佢


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


1834#
發表於 12-8-1 10:16 |只看該作者
NoelB 發表於 12-7-31 22:55
1,3,8我都未用過。只係4,5,7,9,10同12咋大家差不多
我最有机時用5, 跟住用12, 而家多數用4, 9!


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


1835#
發表於 12-8-1 10:19 |只看該作者
NoelB 發表於 12-7-31 23:39
講下支棍,試了兩次,輕,排氣時「吱吱」聲都幾搞笑。但未習慣,覺得好輕,但真係一點都不痴果然無介 ...
初用時我都同7兄提過枝棍好輕,
但而家用慣咗, 上次整曲奇用返木棍,
覺得枝棍好重呀


男爵府

積分: 8838

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


1836#
發表於 12-8-1 10:20 |只看該作者
jenniecatcat 發表於 12-8-1 10:13
係囉,我昨日諗,包機死左,不如買mixer + 有發酵功能既焗爐,咁咪perfect 囉不過唔知有冇既呢?



...
T大個爐好似有發酵功能 呢度


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


1837#
發表於 12-8-1 10:21 |只看該作者
NoelB 發表於 12-7-31 23:34
我都已經好多模喇,450g,250g,4吋戚風x6,蟲蟲x4,米奇,維尼,仲有jennie幫淘緊個6連扮咚甩,又有個車輪 ...
jennie)))))),
你淘咗未呀? 我都想要一個呀


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


1838#
發表於 12-8-1 10:21 |只看該作者
jenniecatcat 發表於 12-7-31 23:45
行烘焙店幾次都冇買既入爐杯,今日係啲夜冷店失手了!最上係$9,$7,$5!好抵!仲有好多呢啲盆,係我呢隻既 ...
夜冷店係邊度呀


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


1839#
發表於 12-8-1 10:24 |只看該作者
NoelB 發表於 12-8-1 09:06
早兩次整包試了老麵種,幾好喎,真的不痴手,昨日的用金像落到68%水份(315g粉,215g奶+cream+蛋)都無咩問題 ...
中種同時掉埋個老麵落去得唔得

我覺得係得嘅, 等你做白老鼠


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


1840#
發表於 12-8-1 10:26 |只看該作者
本帖最後由 GG9190 於 12-8-1 10:31 編輯
Chumeiying 發表於 12-8-1 08:48
昨晚做了牛奶吐司直接法,放了在包盒,蓋餘少少疏氣。今早打開有條肉色大嚴蛇,嚇C我了! ...


咁你有冇捉到佢呀
我屋企又係有鹽蛇

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo