親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4455


1821#
發表於 06-6-22 12:20 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

唔好意思, 之前記得有媽咪提過ANA劃位, 仲有website添, 當時唔記得抄抵, 而家又搵唔返個post, 請問有冇人有資料呀. 唔該.

另外, 我知道日本有本雜誌Hokkaido Walker, 請問有冇人知香港邊到有得賣 , 好想買本最新嘅睇吓有冇料啱用.


男爵府

積分: 7257


1822#
發表於 06-6-22 13:25 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

CX好似無得預早劃機位呀!而酒店SHUTTLE BUS好似要齊人才會開車.


男爵府

積分: 7420


1823#
發表於 06-6-22 13:47 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

rachaelmum , vkzone

cx係可以o係電話full payment時劃定位架, 我都劃左lu, 至於坐位, 我一向都冇咩研究喎, 我只request window seat 咋 :wink:
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


別墅

積分: 629


1824#
發表於 06-6-22 13:47 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Hi vkzone,


我今早打過去CX CUSTOMER SERVICE, 他們說可以在電話預早劃位, 我話AIRBUS 330有兩種飛機, SEAT PLAN都不同, 他告訴我是沒有頭等那種, 我想大家可以一邊睇住CATHAY網頁的FLEET 330的SEAT PLAN, 一邊同CUSTOMER SERVICE劃位, CX可以即是話個立是否OK。就算未交尾數都可以!

我上次坐CX, 訂開機票那個AGENT也是一早幫我劃定位, 不用自己出發前2天才上網劃位。

這樣同一天出發的媽咪就可以坐埋係附近, 都好高興架。 不過希望其他媽咪都幫忙再CONFIRM一下資料是否正確。


男爵府

積分: 7420


1825#
發表於 06-6-22 13:53 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

rachaelmum

你8月想睇向日葵花田, 是否去北淹町穩陣些呢 我見開花期係8月 而且你唔
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


別墅

積分: 629


1826#
發表於 06-6-22 13:53 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

ChristyBBmama,

咦? CUSTOMER SERVICE 同我講話未FULL PAYMENT 都可以的, 等我明天試下是否可以劃位先, 雖然我要到7月尾才付尾數


別墅

積分: 629


1827#
發表於 06-6-22 13:59 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

ChristyBBmama,

我睇過Kanris老師同travelpooh的遊記, 去北淹汀的汽車班次都唔係咁密, 恐怕都係攪唔掂交通的安排 (不要指意我老公幫手 :evil:


大宅

積分: 1453


1828#
發表於 06-6-22 14:16 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

各位,

您地記唔記得 CX Package 好似包機場某些稅項, 咁其實稅收左幾多錢呢?我係兩大一小!

我依家計緊 budget, 唔想花 15 min 打去聽 I can fly!


男爵府

積分: 7420


1829#
發表於 06-6-22 14:38 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

hay

adult: $300 each

kid: $180 each :wink:
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


大宅

積分: 1453


1830#
發表於 06-6-22 14:39 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

ChristyBBmama 寫道:
hay

adult: $300 each

kid: $180 each :wink:


唔該哂!


男爵府

積分: 7420


1831#
發表於 06-6-22 14:41 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Oh, ic 因為我full payment佢先問我, 所以我以為要比晒錢先劃得tim :lol:

rachaelmum 寫道:
ChristyBBmama,

咦? CUSTOMER SERVICE 同我講話未FULL PAYMENT 都可以的, 等我明天試下是否可以劃位先, 雖然我要到7月尾才付尾數
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


男爵府

積分: 7420


1832#
發表於 06-6-22 14:53 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

rachaelmum

but 都要睇開花情況喎, 好似話洞爺暖些(佢降雪量比較低), 可能早些開花喎, 唔知8月仲有冇呢 而且北淹汀還有幾他野睇.... anyway, 你可以兩樹都去(如果有時間), or 睇情況和順唔順路囉 :wink: 總之希望你睇到靚靚向日葵花田啦
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


大宅

積分: 1453


1833#
發表於 06-6-22 15:06 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行


噢!好驚險呀, 原來我係今日 3.00 前要同 CX confirm 機位架啦!好彩打去問下咋!


男爵府

積分: 9822

好媽媽勳章


1834#
發表於 06-6-22 16:01 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

rachaelmum,
唔好意思, 因為我除咗札幌, 差不多全程都揸車, 所以冇睇過點搭車呀, 幫唔到妳, 我係洞爺唔係玩好多時間, 打算去下摘生果, 游船河, 宜家想想地諗緊 , 一係 cut 唔住登別 or 洞爺, 想住多晚涵館
rachaelmum 寫道:
731mon,

看過您介紹的洞爺lakehill farm真不錯呀! 請問您知道怎樣坐巴士去嗎?

如果我沒有記錯, 您也是訂了kawanami Inn, 您在洞爺的行程會怎樣安排?

我會坐9時左右的JR到洞爺, 約莫11時半到達, 未看到您介紹的FARM之前, 計劃到昭和新山, 有珠山及到行西山火口一帶, 都為寄放行李及甚麼時候去酒店CHECK IN頭痛不已, 第二天一早就要坐JR到登別, 因為想夾番時間睇11:00的企鵝巡遊。

各位媽咪,

是否有媽咪到過洞爺的向日葵花田, 如不是開車, 很難到嗎?
看網頁介紹只知道在昭和新山附近。


男爵府

積分: 9822

好媽媽勳章


1835#
發表於 06-6-22 16:08 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

cx 果度又好好喎, 我原本 29/6 要比哂 full payment, 不過宜家我工作上有d 阻滯, 我保險d 等下先, 打去問可唔可以遲至 3/7, 佢地都肯架, 如果妳地有需要, 咪又要求遲d 先比埋$$$ 囉
仲有, 我真係要快快的起心肝 計劃行程啦 :-( :-( :-( 遲d仲忙呀 :-( :-( :-(
妳地又快d 計劃好行程, post上黎比我參考啦
hay03 寫道:

噢!好驚險呀, 原來我係今日 3.00 前要同 CX confirm 機位架啦!好彩打去問下咋!


男爵府

積分: 9822

好媽媽勳章


1836#
發表於 06-6-22 16:09 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

哈哈... 終於有一個啱我喇, 我多數打算28/7去小樽
hay03 寫道:

呢到有小樽潮際的 TIME TABLE (28 - 30/7)!

http://www.city.otaru.hokkaido.jp/kanko/ushiomatsuri/ushiomaturi.htm


男爵府

積分: 7420


1837#
發表於 06-6-22 16:17 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

731

你想住多涵館 我原先都plan住兩晚架, but要cut 洞爺又好想睇花火喎, 但係又想浸下登別溫泉喎 其實我有d想唔去涵館, 去一晚farm stay or二世古架(因為vkzone book 左個間milky house又好似幾好咁),咁hb就唔駛
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


男爵府

積分: 9822

好媽媽勳章


1838#
發表於 06-6-22 16:42 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

但係涵館D野食又好吸引呀 我之前果次冇去, 呢次好想去呀 去到咁遠, 我都想留多晚, 不過我又係 15,16, 洞爺果間HOTEL, 我SEND E-MAI中OOK , 已經覺得佢地好WARM, 所以又想去試下, 至於登別, HOTEL 個BUFFET 又話好好, 所以我咪15,16囉 [quote]
ChristyBBmama 寫道:
731

你想住多涵館 我原先都plan住兩晚架, but要cut 洞爺又好想睇花火喎, 但係又想浸下登別溫泉喎 其實我有d想唔去涵館, 去一晚farm stay or二世古架(因為vkzone book 左個間milky house又好似幾好咁),咁hb就唔駛


男爵府

積分: 5769


1839#
發表於 06-6-22 16:53 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

ChristyBBmama
其實你都真係可以唔去涵館,去一晚farm stay or二世古架,
我都覺得去北海道應該要享受一下大自然架...另外,少d長途車多d時間玩都好,留番個籍口下次再去過....

rachaelmum
其實好多地方都有向日葵田架...只係會唔會成個山咁大...不過都我地來講,都會覺得好大,好震撼架...我上次都係偶然遇上,十分驚喜
我的大寶貝喜悅晴朗  我的小寶貝光明喜樂
我的編織作品溫暖牌  


男爵府

積分: 8507


1840#
發表於 06-6-22 18:30 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

hi all,

除咗tocoo,邊間租車公司平呀?我會晌spp pick up架車 .
[img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.5658369.16127.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.6133754.17923.jpg[/img] [img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067918.00228.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067921.91191.jpg[/img]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo