立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
公爵府
積分: 26768
原帖由 fanny3315 於 12-11-10 發表 可能真係好似你咁連續幾日原來2點幾食過一次,依家仲係一時時
原帖由 Hangsin 於 12-11-10 發表 唔該哂。
瑪瑙宮
積分: 126662
原帖由 小荻媽咪 於 12-11-10 發表 夠鐘食藥如果冇燒俾佢食多次 再夠鐘時俾半次份量 通常半日再燒起多 要留意 ...
原帖由 fanny3315 於 12-11-11 發表 今日擇界37.9,諗住一陣帶佢睇醫生穩陣d
珍珠宮
積分: 38155
原帖由 小荻媽咪 於 12-11-11 發表 記得要響萬寧或屈臣買 驚出面有假貨
原帖由 小荻媽咪 於 12-11-11 發表 .邊關事呢 唔好多心
原帖由 Hangsin 於 12-11-11 發表 小朋友體温會高啲,唔好怪自己!
原帖由 fanny3315 於 12-11-12 發表 原來出疹,尋晚見到肚仔有一點點…尋日冇燒但係成日都冇胃口同左湊個個講,俾定晒d野佢帶bb睇醫 ...
大宅
積分: 3415
fanny3315 發表於 12-11-8 12:56 有冇睇醫生???
小荻媽咪 發表於 12-11-8 13:45 細路仔好多曳嘢 媽咪要狠心d先教到
chocolate9592 發表於 12-11-9 17:40 但係我星期三收工時, 天太黑, 我電話唔夠光, 睇唔到樓梯, 仆咗落黎, 整親右手手腕損咗..... ...
fanny3315 發表於 12-11-9 21:04 係不停抹定抹一次呀?
翡翠宮
積分: 86809
積分: 131843
SillyPigPig 發表於 12-11-12 10:57 其實我都想錫想縱, 但忍受唔到呀女俾人話曳, 無家教~~ 所以唯有要狠~~~~
小荻媽咪 發表於 12-11-10 12:56 唔係架 3,4個月開始都會 佢d骨會生長嘛 小魔怪3,4個月時試過發14日燒 但冇其他病 果陣我開頭兩,3日跑診所 ...
原帖由 SillyPigPig 於 12-11-12 發表 其實我都想錫想縱, 但忍受唔到呀女俾人話曳, 無家教~~ 所以唯有要狠~~~~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy