母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   21


男爵府

積分: 5696


1821#
發表於 12-11-29 02:51 |只看該作者

回覆:半夜泵奶揮手區

剛剛無端端大喊,俾奶嘴,即瞓番,發惡夢



公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1822#
發表於 12-11-29 02:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggie625+於+12-11-28+發表

原帖由 twmg 於 12-11-28 發表
我都覺得係吽牙,流口水
我仔5個幾月,未夠5m都成日扭,好多人都問係咪吽牙,我地班六月bb,得兩個出左刷牙仔!

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1823#
發表於 12-11-29 03:00 |只看該作者

引用:如我兩边共泵了20+分鐘,見冇乜奶再出,可否

原帖由 sze.gloria 於 12-11-29 發表
如我兩边共泵了20 分鐘,見冇乜奶再出,可否停手還是点都要30分鐘好zzzz呀!尋晚提早咗泵 ...
睇你夠唔夠奶儲備,如果夠又眼訓就收檔;如果唔夠…眼訓都會泵多陣既!

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1824#
發表於 12-11-29 03:03 |只看該作者

引用:剛剛無端端大喊,俾奶嘴,即瞓番,發惡夢

原帖由 sze.gloria 於 12-11-29 發表
剛剛無端端大喊,俾奶嘴,即瞓番,發惡夢
我個都無啦啦叫,12 點訓…反正我谷住,所以埋身,埋埋下佢又訓未林,家下塞奶咀,d濕疹又起,可能痕,成日r面!


各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 2348


1825#
發表於 12-11-29 03:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+liyk1217+於+12-11-28+發表哈

原帖由 siutreasure 於 12-11-28 發表
我老公會6pm返黎,響屋企開會,所以我覺得佢響屋企都係做緊野,幫唔到手,同個人唔響屋企係冇分別…我會訓 ...
吓!咁樣點得架,點都要咇啲時間出嚟,兩公婆相處吓嘅




大宅

積分: 2348


1826#
發表於 12-11-29 03:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+liyk1217+於+12-11-28+發表西

原帖由 siutreasure 於 12-11-28 發表
好喔我兩餐飲都係中菜,仲係酒店入面果d中菜!
我自己擺酒都係自助餐呢,其實除咗一開始要「排隊」等攞嘢食之外,其餘時間氣氛幾好架,我諗依家都會愈來愈多人擺自助餐




大宅

積分: 2348


1827#
發表於 12-11-29 03:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+liyk1217+於+12-11-28+發表我

原帖由 maggie625 於 12-11-28 發表
我尋日食足三餐蠔豉粥。 今早都仲谷緊呀我個仔好似吽牙。 成日食食下咬我。 鬧佢情願吾食tim....
...
咁你點算呀?忍痛俾佢食?




別墅

積分: 689


1828#
發表於 12-11-29 03:29 |只看該作者

引用:Quote:siutreasure+發表於+12-11-28+09:53+

原帖由 pikupi 於 12-11-28 發表
同你一樣... 阿女哩幾晚都扭到成1點先肯訓... 5點零就醒,, 搞到我無覺好訓... 今朝餵完佢極速訓返個半鐘, ...
阿囡3點起身依家餵奶,希望快點訓反




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


1829#
發表於 12-11-29 03:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+12-11-28+發表同你

原帖由 twmg 於 12-11-29 發表
阿囡3點起身依家餵奶,希望快點訓反
估唔到你同我一樣 自從仲滿月之後都未試過十二點九訓, 三點起身食, 就黎俾佢玩死




別墅

積分: 689


1830#
發表於 12-11-29 03:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+twmg+於+12-11-29+發表阿囡3

原帖由 pikupi 於 12-11-29 發表
估唔到你同我一樣 自從仲滿月之後都未試過十二點九訓, 三點起身食, 就黎俾佢玩死:igiveu ...
阿囡依排真係呢




大宅

積分: 2474


1831#
發表於 12-11-29 04:11 |只看該作者

回覆:pikupi 的帖子

好慘B兩個月人仔,仲未戒夜奶,現在餵緊,好眼訓呀,下星期一返工,一定累死我呀。




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1832#
發表於 12-11-29 04:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+12-11-28+發

原帖由 liyk1217 於 12-11-29 發表
吓!咁樣點得架,點都要咇啲時間出嚟,兩公婆相處吓嘅
我老公出左trip都要3am+先有得訓,我都要趕paper,都係3am+個server傻傻地先收檔,如果唔係趕功課同考試溫書,我都訓啦,邊有時間吖

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1833#
發表於 12-11-29 04:13 |只看該作者

引用:好慘B兩個月人仔,仲未戒夜奶,現在餵緊,

原帖由 Supan 於 12-11-29 發表
好慘B兩個月人仔,仲未戒夜奶,現在餵緊,好眼訓呀,下星期一返工,一定累死我呀。:crying ...
我仔戒左喇,但有時半夜都叫…我家下都谷谷地,懶得泵…都捉佢埋身中!

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


伯爵府

積分: 15258

陪月勳章


1834#
發表於 12-11-29 05:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggie625+於+12-11-28+發表

原帖由 liyk1217 於 12-11-29 發表
咁你點算呀?忍痛俾佢食?
佢吾食咪由得佢。佢俾我話佢一定喊嫁,我吾會氹佢食,但會抱下佢等佢停喊。 隔一陣佢餓就乖乖返來正經食,就吾敢咬


伯爵府

積分: 15258

陪月勳章


1835#
發表於 12-11-29 05:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggie625+於+12-11-28+發表

原帖由 siutreasure 於 12-11-28 發表
我個仔都係,連續兩晚零晨1-2am先訓
一兩點好在我果個十點幾扭到不敵睡魔自己訓左。 一覺訓到五點再食兩啖再訓


伯爵府

積分: 15258

陪月勳章


1836#
發表於 12-11-29 05:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggie625+於+12-11-28+發表

原帖由 twmg 於 12-11-28 發表
我都覺得係吽牙,流口水
仲成日想咬我手指


大宅

積分: 2065


1837#
發表於 12-11-29 05:31 |只看該作者

回覆:maggie625 的帖子

你太吸引啦。




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


1838#
發表於 12-11-29 07:02 |只看該作者

引用:好慘B兩個月人仔,仲未戒夜奶,現在餵緊,

原帖由 Supan 於 12-11-29 發表
好慘B兩個月人仔,仲未戒夜奶,現在餵緊,好眼訓呀,下星期一返工,一定累死我呀。:crying ...
我女女本身都戒左, 哩排唔知搞咩,搞到成1點先訓,4點零喊食,頭先仲衰, 3點起身要食,搞到我日日都無覺好訓,晏晝係公司泵奶一路泵一釣魚




侯爵府

積分: 24385


1839#
發表於 12-11-29 07:03 |只看該作者

回覆:pikupi 的帖子

昨晚又唔知醒起身泵奶呀,隔左5個幾鐘才泵,怕會塞,幸好唔怕,下次一定整多幾個鬧鐘先得。




男爵府

積分: 9224


1840#
發表於 12-11-29 07:04 |只看該作者

回覆:半夜泵奶揮手區

失眠左三晚啦,好痛苦。唔知近排做乜,晚晚訓唔倒,短短五日,奶量已經由1.3L 一日跌到1.1L 。c6話再跌就算,亞就快五個月,我又要返工,唔好再勉強。自己唔餵好好地,突然奶量大跌,被逼收工,真係有d失落




首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo