親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   231


珊瑚宮

積分: 119927


1821#
發表於 13-3-24 21:36 |只看該作者

引用:Quote:winniec26+發表於+13-3-24+02:22+我

原帖由 jli666 於 13-03-24 發表
其實 d 電話 卡 個 有效期係幾耐?
如果... 有幾個月咪可以大家share 來用,
唔使咁煩要搵 counter 出卡 :t ...
電話卡有效期6個月(台灣電訊局在6個月內不可再開另一張卡),但上網是以"日數"計費用。

點評

maggielau0705  咁我12月出果張8月都唔用得了  發表於 13-3-25 02:26


大宅

積分: 1236


1822#
發表於 13-3-24 21:51 |只看該作者

引用:回覆+winniec26+的帖子 可否比包車資料我,

原帖由 tantaub 於 13-03-24 發表
回覆 winniec26 的帖子

可否比包車資料我, thanks.
見好多jm問,我post 佢張咭片出來吧!
1364133055747.jpg


大宅

積分: 1236


1823#
發表於 13-3-24 21:52 |只看該作者

引用:Quote:winniec26+發表於+13-3-24+02:22+我

原帖由 jli666 於 13-03-24 發表
其實 d 電話 卡 個 有效期係幾耐?
如果... 有幾個月咪可以大家share 來用,
唔使咁煩要搵 counter 出卡 :t ...
其實出電話咭好方便,比passport佢做登記,唔使三分鐘就搞掂~~

點評

12312  遊客在台灣買入電話卡是要" 登記" 護照。就算7仔都要登記。  發表於 13-3-25 13:43


大宅

積分: 4296


1824#
發表於 13-3-25 00:29 |只看該作者
winniec26 發表於 13-3-24 21:52
其實出電話咭好方便,比passport佢做登記,唔使三分鐘就搞掂~~

原來咁快


大宅

積分: 4296


1825#
發表於 13-3-25 00:31 |只看該作者
winniec26 發表於 13-3-24 21:51
見好多jm問,我post 佢張咭片出來吧!

呢位 謝cj 是否 只可以 用電話聯絡 ?


大宅

積分: 1236


1826#
發表於 13-3-25 00:43 |只看該作者

引用:Quote:winniec26+發表於+13-3-24+21:51+見

原帖由 jli666 於 13-03-25 發表
呢位 謝cj 是否 只可以 用電話聯絡 ?
其實我係搵佢個車隊其中一個司機,佢叫"蘇俊明", 你可以去facebook度搵下呢個人,咁啱蘇cfu唔得閒就叫咗謝cfu黎車我哋,你可以係facebook inbox msg蘇cfu……


珊瑚宮

積分: 119927


1827#
發表於 13-3-25 08:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jli666+於+13-03-25+發表呢位

原帖由 winniec26 於 13-03-25 發表
其實我係搵佢個車隊其中一個司機,佢叫"蘇俊明", 你可以去facebook度搵下呢個人,咁啱蘇cfu唔得閒就叫咗謝c ...
吾好意思呀。台中/台北的士司機因受"縣市規章限制",是不能"過介或超越"做生意呀。你能介紹"台中司機"乘載遊客去台北和九份。(白牌例外)

(sorry. sorry)


珊瑚宮

積分: 119927


1828#
發表於 13-3-25 08:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tantaub+於+13-03-24+發表回

原帖由 winniec26 於 13-03-24 發表
見好多jm問,我post 佢張咭片出來吧!
"旅遊公司"因有牌照是指定地點接/送客人,不受的士牌照影響


大宅

積分: 2380


1829#
發表於 13-3-25 09:28 |只看該作者
聽日就出發喇,不過仲有D野都想好

1)台北去飛牛包車好定係坐台鐵好?包車車程幾耐左右?
2)如果飛牛早上十點鐘左右到,下午1點左右食完飯是否都可以走,定係可以玩足一日?
3)仲未搵到地圖教我由彰化扇形車庫點行去糖廠小火車


大宅

積分: 1408


1830#
發表於 13-3-25 10:07 |只看該作者
本帖最後由 IP_Baby 於 13-3-25 10:15 編輯

tracyduckling 發表於 13-3-25 09:28
聽日就出發喇,不過仲有D野都想好

1)台北去飛牛包車好定係坐台鐵好?包車車程幾耐左右?
2)如果飛牛早上十點鐘左右到,下午1點左右食完飯是否都可以走,定係可以玩足一日?
3)仲未搵到地圖教我由彰化扇形車庫點行去糖廠小火車

1)台北去飛牛包車好定係坐台鐵好?包車車程幾耐左右?
包車桃園直去飛牛 個半鐘
https://maps.google.com/maps?saddr=%E6%A1%83%E5%9C%92%E6%A9%9F%E5%A0%B4%E4%BA%8C%E6%9C%9F%E8%88%AA%E7%AB%99,+337%E5%8F%B0%E7%81%A3%E6%A1%83%E5%9C%92%E7%B8%A3%E5%A4%A7%E5%9C%92%E9%84%89%E8%88%AA%E7%AB%99%E5%8D%97%E8%B7%AF9%E8%99%9F&daddr=%E9%A3%9B%E7%89%9B%E7%89%A7%E5%A0%B4,+357%E5%8F%B0%E6%B9%BE%E8%8B%97%E6%A0%97%E7%B8%A3%E9%80%9A%E9%9C%84%E9%8E%AE%E5%8D%97%E5%92%8C%E9%87%8C166%E8%99%9F&hl=zh-TW&ie=UTF8&sll=24.465901,120.743866&sspn=0.209059,0.219727&geocode=FS2lfgEdBNw5BynVFdJiwJ9CNDEJsbWpkLajcA%3BFXX0dAEd-FcyBykXxpC_OwZpNDG_Af67hvW3Vg&mra=ls&t=m&z=10

2)如果飛牛早上十點鐘左右到,下午1點左右食完飯是否都可以走,定係可以玩足一日?
飛牛人地講緊住兩日定三日好, 因為有好多diy course....晨咁早同夜晚都有...

3)仲未搵到地圖教我由彰化扇形車庫點行去糖廠小火車

google show 要24mins 車程... 你可以streetview 埋入面有咩睇
(好似集集真火車吸引d wor..)

https://maps.google.com/maps?saddr=%E6%BA%AA%E6%B9%96%E7%B3%96%E5%BB%A0,+514%E5%8F%B0%E7%81%A3%E5%BD%B0%E5%8C%96%E7%B8%A3%E6%BA%AA%E6%B9%96%E9%8E%AE%E5%BD%B0%E6%B0%B4%E8%B7%AF%E4%BA%8C%E6%AE%B5762%E8%99%9F&daddr=%E5%BD%B0%E5%8C%96%E6%89%87%E5%BD%A2%E8%BB%8A%E5%BA%AB,+%E5%8F%B0%E7%81%A3%E5%BD%B0%E5%8C%96%E7%B8%A3%E5%BD%B0%E5%8C%96%E5%B8%82%E5%BD%B0%E7%BE%8E%E8%B7%AF%E4%B8%80%E6%AE%B51%E8%99%9F&hl=zh-TW&ie=UTF8&ll=24.021066,120.510063&spn=0.209791,0.219727&sll=24.061199,120.532379&sspn=0.209726,0.219727&geocode=FaR6bQEdq2UuByljDT6Of0lpNDGy-PU1QZr3EA%3BFTSEbwEdYEsvBymDRGaOlzhpNDEiDxWMhMvoxA&mra=ls&t=m&z=12



珊瑚宮

積分: 119927


1831#
發表於 13-3-25 11:06 |只看該作者

回覆:台中自由行請進

糖廠小火車100/1人
1364180751054.jpg


大宅

積分: 2380


1832#
發表於 13-3-25 11:06 |只看該作者
回覆 IP_Baby 的帖子

THX,

台北去飛牛要2小時……桃園去飛牛1.5小時,我係台北去……
另外,我無時間再去集集,而且想去車庫,所以一石二鳥的方式就係去糖廠



珊瑚宮

積分: 119927


1833#
發表於 13-3-25 11:06 |只看該作者

回覆:台中自由行請進


1364180821514.jpg


大宅

積分: 2380


1834#
發表於 13-3-25 11:08 |只看該作者
咦?!
我係網上睇唔係咁樣架……
五分車,假日先有



珊瑚宮

積分: 119927


1835#
發表於 13-3-25 11:08 |只看該作者

回覆:台中自由行請進

可以坐小火車參觀日治時代的地下糖廠。
1364180860364.jpg


珊瑚宮

積分: 119927


1836#
發表於 13-3-25 11:11 |只看該作者

回覆:台中自由行請進

彰化車站一一只是影相,沒有遊玩節目。

糖廠--有玩,有食,有參觀。(假日會多些節目)

(糖廠出名"冰品")
1364181052362.jpg


珊瑚宮

積分: 119927


1837#
發表於 13-3-25 11:16 |只看該作者

回覆:台中自由行請進

可以連一線去。

彰化--糖廠--中社花市。


珊瑚宮

積分: 119927


1838#
發表於 13-3-25 11:17 |只看該作者

引用:咦?!我係網上睇唔係咁樣架……五分車,假

原帖由 tracyduckling 於 13-03-25 發表
咦?!
我係網上睇唔係咁樣架……
五分車,假日先有
只可影相
1364181438776.jpg


珊瑚宮

積分: 119927


1839#
發表於 13-3-25 11:17 |只看該作者

回覆:台中自由行請進


1364181486748.jpg


大宅

積分: 2380


1840#
發表於 13-3-25 11:39 |只看該作者
本帖最後由 tracyduckling 於 13-3-25 11:40 編輯

http://www.taisugar.com.tw/chinese/CP.aspx?s=357&;n=10465
溪湖糖廠觀光五分車班次調整公告(週六、日及國定假日時刻表)



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo