立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珊瑚宮
積分: 119927
原帖由 jli666 於 13-03-24 發表 其實 d 電話 卡 個 有效期係幾耐? 如果... 有幾個月咪可以大家share 來用, 唔使咁煩要搵 counter 出卡 :t ...
大宅
積分: 1236
原帖由 tantaub 於 13-03-24 發表 回覆 winniec26 的帖子 可否比包車資料我, thanks.
積分: 4296
winniec26 發表於 13-3-24 21:52 其實出電話咭好方便,比passport佢做登記,唔使三分鐘就搞掂~~
winniec26 發表於 13-3-24 21:51 見好多jm問,我post 佢張咭片出來吧!
原帖由 jli666 於 13-03-25 發表 呢位 謝cj 是否 只可以 用電話聯絡 ?
原帖由 winniec26 於 13-03-25 發表 其實我係搵佢個車隊其中一個司機,佢叫"蘇俊明", 你可以去facebook度搵下呢個人,咁啱蘇cfu唔得閒就叫咗謝c ...
原帖由 winniec26 於 13-03-24 發表 見好多jm問,我post 佢張咭片出來吧!
積分: 2380
積分: 1408
tracyduckling 發表於 13-3-25 09:28 聽日就出發喇,不過仲有D野都想好 1)台北去飛牛包車好定係坐台鐵好?包車車程幾耐左右?
原帖由 tracyduckling 於 13-03-25 發表 咦?! 我係網上睇唔係咁樣架…… 五分車,假日先有
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy