吾豬呀...左手就之前幫我大佬做替工(兼職响地鐵派報紙)時拉傷過條筋,右手做運動時又扭傷過手腕,左腳有次我抱住J仔同大佬行街時踩到石屎爛地個窿咁就扭傷要入急症,右腳周不時行兩步就自動咬柴...今日係右腳痛囉!痛到差D行吾到添!好誇!

小路 寫道:
你做咩雷呀?點解會周身傷既?[quote]
JAY媽 寫道:
基本上我四肢都咬過哂柴~!尤其對腳...所以翻風落乳時,我對甲甴腳仲準過天文台呀!!!
![]()
![]()
![]()
初頭我都無興趣睇呢套架...又係吾鐘意王喜,點知睇左第一集見到邵美琪同伍姑娘勾心鬥角就覺得幾好睇,所以一路都有追囉!
咦!預告話王喜下個星期瓜柴喎!又會突然間咁既???
[quote]
但係佢呢個角色好好笑喎!婆媽到死...!我好鐘意睇邵美琪同伍姑娘勾心鬥角
小路 寫道:
你都好多樹發生喎!![]()
[quote]
JAY媽 寫道:
吾豬呀...左手就之前幫我大佬做替工(兼職响地鐵派報紙)時拉傷過條筋,右手做運動時又扭傷過手腕,左腳有次我抱住J仔同大佬行街時踩到石屎爛地個窿咁就扭傷要入急症,右腳周不時行兩步就自動咬柴...今日係右腳痛囉!痛到差D行吾到添!好誇!
![]()
![]()
![]()