心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 41557


1821#
發表於 06-9-1 22:29 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

我又唔怕凍喎,可能因為我係冬天出世啦,我怕熱多d

Ivy124 寫道:
雖然我唔鍾意熱....但我更加唔鍾意凍喎...因為我好怕要著幾廿件衫...好煩

[quote]
小路 寫道:
我都係呀!由地鐵站返屋企都係5分零鐘,但返到屋企個背脊十晒!!! [quote]


男爵府

積分: 5993


1822#
發表於 06-9-1 22:30 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

吾豬呀...左手就之前幫我大佬做替工(兼職响地鐵派報紙)時拉傷過條筋,右手做運動時又扭傷過手腕,左腳有次我抱住J仔同大佬行街時踩到石屎爛地個窿咁就扭傷要入急症,右腳周不時行兩步就自動咬柴...今日係右腳痛囉!痛到差D行吾到添!好誇!
小路 寫道:
你做咩雷呀?點解會周身傷既?[quote]
JAY媽 寫道:
基本上我四肢都咬過哂柴~!尤其對腳...所以翻風落乳時,我對甲甴腳仲準過天文台呀!!!
[/quote]
老公VOICEMAIL 1 2 3 愛是恆久忍耐又有恩慈,愛是不嫉妒不自誇不張狂,不作害羞的事,不求自己益處,不輕易發怒,不計算人的惡,不喜歡不義,只喜歡真理,凡事包容,凡事相信,凡事盼望,凡事忍耐,愛是永不止息


公爵府

積分: 28065


1823#
發表於 06-9-1 22:31 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

我都係冬天出世...但我唔係怕凍...而係唔鍾意著咁多衫

[quote]
小小靖 寫道:
我又唔怕凍喎,可能因為我係冬天出世啦,我怕熱多d


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1824#
發表於 06-9-1 22:32 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

你都好多樹發生喎!
JAY媽 寫道:
吾豬呀...左手就之前幫我大佬做替工(兼職响地鐵派報紙)時拉傷過條筋,右手做運動時又扭傷過手腕,左腳有次我抱住J仔同大佬行街時踩到石屎爛地個窿咁就扭傷要入急症,右腳周不時行兩步就自動咬柴...今日係右腳痛囉!痛到差D行吾到添!好誇!


公爵府

積分: 28065


1825#
發表於 06-9-1 22:32 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

我要去訓喇...早抖各位...o聽日見啦


男爵府

積分: 5993


1826#
發表於 06-9-1 22:33 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

初頭我都無興趣睇呢套架...又係吾鐘意王喜,點知睇左第一集見到邵美琪同伍姑娘勾心鬥角就覺得幾好睇,所以一路都有追囉! 咦!預告話王喜下個星期瓜柴喎!又會突然間咁既??? [quote]
Ivy124 寫道:
係架咩...我好小睇哩套呀
我而家追緊"惡作劇之吻"o尋日又買左"愛情合約"

[quote]
JAY媽 寫道:
但係佢呢個角色好好笑喎!婆媽到死...!我好鐘意睇邵美琪同伍姑娘勾心鬥角
老公VOICEMAIL 1 2 3 愛是恆久忍耐又有恩慈,愛是不嫉妒不自誇不張狂,不作害羞的事,不求自己益處,不輕易發怒,不計算人的惡,不喜歡不義,只喜歡真理,凡事包容,凡事相信,凡事盼望,凡事忍耐,愛是永不止息


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1827#
發表於 06-9-1 22:33 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

我都唔知我怕熱定凍!冬天怕凍、夏天怕熱囉! :lol: :lol: :lol:


男爵府

積分: 5993


1828#
發表於 06-9-1 22:34 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
小路 寫道:
你都好多樹發生喎! [quote]
JAY媽 寫道:
吾豬呀...左手就之前幫我大佬做替工(兼職响地鐵派報紙)時拉傷過條筋,右手做運動時又扭傷過手腕,左腳有次我抱住J仔同大佬行街時踩到石屎爛地個窿咁就扭傷要入急症,右腳周不時行兩步就自動咬柴...今日係右腳痛囉!痛到差D行吾到添!好誇!
[/quote]
老公VOICEMAIL 1 2 3 愛是恆久忍耐又有恩慈,愛是不嫉妒不自誇不張狂,不作害羞的事,不求自己益處,不輕易發怒,不計算人的惡,不喜歡不義,只喜歡真理,凡事包容,凡事相信,凡事盼望,凡事忍耐,愛是永不止息


男爵府

積分: 5993


1829#
發表於 06-9-1 22:36 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

我同婆婆一樣架!!!
小路 寫道:
我都唔知我怕熱定凍!冬天怕凍、夏天怕熱囉! :lol: :lol: :lol:
老公VOICEMAIL 1 2 3 愛是恆久忍耐又有恩慈,愛是不嫉妒不自誇不張狂,不作害羞的事,不求自己益處,不輕易發怒,不計算人的惡,不喜歡不義,只喜歡真理,凡事包容,凡事相信,凡事盼望,凡事忍耐,愛是永不止息


珍珠宮

積分: 41557


1830#
發表於 06-9-1 22:39 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

既然你唔係怕凍,甘冬天都可以唔著甘多件衫架 ?-( ?-( ?-(

Ivy124 寫道:
我都係冬天出世...但我唔係怕凍...而係唔鍾意著咁多衫

[quote]
小小靖 寫道:
我又唔怕凍喎,可能因為我係冬天出世啦,我怕熱多d


子爵府

積分: 14569


1831#
發表於 06-9-1 23:32 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

本 港 地 區 ( 九 月 二 日 , 星 期 六 ) 天 氣 預 測

部 分 時 間 有 陽 光 , 亦 有 幾 陣 驟 雨 。
天 氣 炎 熱 , 氣 溫 介 乎 28 至 32 度 。
吹 和 緩 西 至 西 南 風 。

展 望 : 星 期 日 及 星 期 一 有 幾 陣 驟 雨 。
在你把我帶回家之前,請記得,我的壽命約有10~15年;你的離棄,會是我最大的痛苦.
當我要捱過最辛苦的歷程時,請千萬不要說:「我不忍心看他。」或者「讓我不在場時才發生。」
只要有你和我在一起,所有的事都會變得簡單容易接受。請你永遠不要忘記,我愛你。


公爵府

積分: 29725


1832#
發表於 06-9-2 09:09 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

番雷未呀 :-( :-( :-( 禾一找上左雷溫絲喇


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1833#
發表於 06-9-2 09:19 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

咁你溫左D咩七雷呀?
WINNIEYIP 寫道:
番雷未呀 :-( :-( :-( 禾一找上左雷溫絲喇


公爵府

積分: 29725


1834#
發表於 06-9-2 09:27 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

呢樹陳日刀巧靜囉 :mrgreen:
小路 寫道:
咁你溫左D咩七雷呀?
[quote]
WINNIEYIP 寫道:
番雷未呀 :-( :-( :-( 禾一找上左雷溫絲喇
[/quote]


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1835#
發表於 06-9-2 09:28 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

真係靜呀!牡左你既笑聲!
WINNIEYIP 寫道:
呢樹陳日刀巧靜囉 :mrgreen:


翡翠宮

積分: 76971


1836#
發表於 06-9-2 09:29 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

化~~~嘜得雷李兩個咁找
WINNIEYIP 寫道:
呢樹陳日刀巧靜囉 :mrgreen: [quote]
小路 寫道:
咁你溫左D咩七雷呀?
[quote]
WINNIEYIP 寫道:
番雷未呀 :-( :-( :-( 禾一找上左雷溫絲喇
[/quote][/quote]


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1837#
發表於 06-9-2 09:30 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

阿牛,我逢星期六都返9典架!!係一至五先返實典!
ringoivy 寫道:
化~~~嘜得雷李兩個咁找


公爵府

積分: 28065


1838#
發表於 06-9-2 09:40 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

唔鍾意著咁多衫ja...唔代表唔駛著嬲掛...我未練得一身好舞功喎

[quote]
小小靖 寫道:
既然你唔係怕凍,甘冬天都可以唔著甘多件衫架 ?-( ?-( ?-(


公爵府

積分: 28065


1839#
發表於 06-9-2 09:42 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

早晨winnie....婆婆...牛牛


公爵府

積分: 29725


1840#
發表於 06-9-2 09:44 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

[img align=left]http://www.hk-laufamily.com/_079.gif[/img][quote]
Ivy124 寫道:
唔鍾意著咁多衫ja...唔代表唔駛著嬲掛...我未練得一身好舞功喎

[quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo