立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
王國長老
積分: 14649
大宅
積分: 1191
小慧 寫道: cheap cheap 地,你出去花園街包你有 貴價貨咪toy r us 囉.
小慧 寫道: mon angus 有件南瓜夾x衣+帽
積分: 1208
minimon 寫道: 小腎強, 又未至於超鐘意, 不過幾得意咁. 佢雖則係6-12mths, 但我果日度落小mon個身, 好似仲可以著多一排咁. 不過, 最後我見到made in china, 咁佢件衫又唔係好似gap果d雞拿咁大隻字出 "zara" , 咁同我去花園街都無乜分別, 所以我無買. 反而我想買sock褲俾小mon冬天著. [quote] 小腎強 寫道: mon....如果係超鍾意,我會買,如果一般,我唔會! 仲有,6-12m,即係著得無耐就著唔到,更加唔會買!
積分: 2337
小慧 寫道: 通常香港幾多月開始凍 好似係around 11月 ?-(
小慧 寫道: 小腎強,水晶梨 d b 囡衫真係靚過d b 囝衫好多,好多;仲要又多款又多顏色 :-( 不過如果時間許可,當gathering 一齊出o黎tea 下買下衫都ok 水晶梨 做乜咁快幫我推左d booking
珍珠宮
積分: 35707
天子 寫道: ceci 你d貨下星期到手, 到時睇下點樣交收 如果唔係, 你比個address我, 我寄比你
可愛水晶梨 寫道: 上年我生完, 坐月仲吹緊fan. [quote] 小慧 寫道: 通常香港幾多月開始凍 好似係around 11月 ?-(
cecichau 寫道: 天子 可唔可以放係客務中心, 我行開自己 lor ar :mrgreen: :mrgreen:
小慧 寫道: 水晶梨 你唔係有個表姊仔有衫轉手比你咩 我無你咁好采呀,我無上手... :-(
侯爵府
積分: 23416
小慧 寫道: 大貓 咁我開個話題問你: 你覺得自己有福氣嗎
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy