跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 7361


18421#
發表於 05-7-19 09:21 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

早呀!


子爵府

積分: 10015


18422#
發表於 05-7-19 09:26 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Alice,
4676 : 4628


子爵府

積分: 14300

BK Milk勳章


18423#
發表於 05-7-19 09:32 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

今日爬行榜

[size=large]1歲5個月:
晞晞快樂的遊樂園
洋蔥日記第一部

1歲6個月:
baby duncan


貓也好,狗也好,請愛護尊重每個生命體


大宅

積分: 3449


18424#
發表於 05-7-19 09:35 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

may,

duncan 都上榜呀!
mayymlam 寫道:
今日爬行榜

[size=large]1歲5個月:
晞晞快樂的遊樂園洋蔥日記第一部




男爵府

積分: 7361


18425#
發表於 05-7-19 09:41 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

C,

你不用 呀,
以前也有試過這個情況,
你咪一樣追番上來,

總之, before 5000
我一定等埋你,
不過, 你要在weekend發功呀,
另外, 我現在有時間會睇下呀Dr. T的message,
都唔得閒出message既啦


男爵府

積分: 6495


18426#
發表於 05-7-19 09:44 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

ALICE,

"我現在有時間會睇下呀Dr. T的message", >>請問邊個係dr.t???


男爵府

積分: 6495


18427#
發表於 05-7-19 09:46 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sams,

寄出左了喇, 收到請通知


男爵府

積分: 5300


18428#
發表於 05-7-19 09:49 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Astor,

OKOK


男爵府

積分: 7361


18429#
發表於 05-7-19 09:54 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Astor,

你去特殊教育, 搵下"hello, Dr.T speaking"呢個討論區, 有好多家長都有問佢問題, 佢D回覆都幾值得參考, 另外"稚言治語"呢個討論區都好好睇架, 我岩岩睇完, 睇到我

不過, 以上2個討論區, 大部份家長的小朋友都有自X証/hyper active/其他"特殊"証狀, 所以就在特殊教育出現了! 每每看到這些case, 心裡有2種感覺, 第一, 是為這些家長和小朋友難過, 第二是為毛毛感恩, 起碼up to this moment, 佢仍是健康快樂地成長!


子爵府

積分: 10015


18430#
發表於 05-7-19 10:13 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

[size=large]快入報料區,
[size=xx-large]有好野介紹呀!!


禁止訪問

積分: 4262


18431#
發表於 05-7-19 10:58 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4504


18432#
發表於 05-7-19 11:38 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

早呀!


大宅

積分: 4504


18433#
發表於 05-7-19 11:44 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

alice,

我尋日去買開野果間藥房買左7海魚肝油(因為我見佢個盒面寫嘅vitamin多過司各脫, 所以買左呢隻!), 我買$32蚊咋!
你係買原味定橙味架?


fanny,

想問下你果時俾nigu食有無溝水架? 因為我買左橙味, 尋晚試左少少, 覺得甜到死, 但又唔知可唔可以溝水bor!


子爵府

積分: 14300

BK Milk勳章


18434#
發表於 05-7-19 12:02 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

carmen、elaine:
今日我寄左d你地要既蝦毛mimi禁章la~你地要check下mailbox la
貓也好,狗也好,請愛護尊重每個生命體


大宅

積分: 4504


18435#
發表於 05-7-19 12:17 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

joys,

自從生左栢瑜之後咪變左"啤梨身型"law:-( , 不過係由hip位對上bor! 即係肚腩大過......x!

joys 寫道:
Eva,

係呀!注意力去左您99到呀! :mrgreen:
好fit bor!
咁您呢???


大宅

積分: 4504


18436#
發表於 05-7-19 13:04 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

bye bye la!


子爵府

積分: 10246

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


18437#
發表於 05-7-19 13:07 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

EVA,
個包裝合有寫架, 可以加水或者加落奶, 不過nigu鍾意齋食, 然後先飲水
PakYuMom 寫道:
fanny,

想問下你果時俾nigu食有無溝水架? 因為我買左橙味, 尋晚試左少少, 覺得甜到死, 但又唔知可唔可以溝水bor!


男爵府

積分: 7361


18438#
發表於 05-7-19 13:14 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Eva,

我買左橙味, 你買平咁多既?

PakYuMom 寫道:
alice,

我尋日去買開野果間藥房買左7海魚肝油(因為我見佢個盒面寫嘅vitamin多過司各脫, 所以買左呢隻!), 我買$32蚊咋!
你係買原味定橙味架?


fanny,

想問下你果時俾nigu食有無溝水架? 因為我買左橙味, 尋晚試左少少, 覺得甜到死, 但又唔知可唔可以溝水bor!


大宅

積分: 3449


18439#
發表於 05-7-19 13:49 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

thanks may may


男爵府

積分: 6656


18440#
發表於 05-7-19 13:52 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

EVA :

靚嫲果然係靚嫲, 好掂呀 !!!

BTW, 我老公尋晚睇完EUNICE D新相, 話佢愈來愈靚女呀 ! 但係點解佢兩件水著都咁迫爆嘅 ? 唔通妳買果時無諗過佢會咁肥美 ? ANYWAY, 佢D水著LOOK真係好正呀 ! :mrgreen:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo