跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 6495


18461#
發表於 05-7-20 10:00 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Good morning!


大宅

積分: 3449


18462#
發表於 05-7-20 10:05 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

morning,

sharon, pm pls


大宅

積分: 4504


18463#
發表於 05-7-20 12:14 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

午安!


大宅

積分: 4504


18464#
發表於 05-7-20 12:50 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

all,

我同事話睇到亞視早排有個專輯講playgroup, 介紹左"協康會"佢話好似幾好, 咁我上左佢個網睇都好似ok bor! 咁打去問, 佢話8月中會開班, 但都幾多人報, 所以要落waiting list! 你地有興趣就快d打電話去啦!

please click here


男爵府

積分: 6426


18465#
發表於 05-7-20 12:57 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

hi hi 午安
[size=xx-small]彰彰221出世,最鍾意食呀,食呀~[size=xx-small]安安1216出世,都好鍾意食食~


大宅

積分: 1275


18466#
發表於 05-7-20 13:44 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Hi各位 ,
我好久沒有出現, 大家近況怎樣??
elaine


大宅

積分: 1275


18467#
發表於 05-7-20 13:53 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Carmen,
Please check pm.
elaine ,


男爵府

積分: 6495


18468#
發表於 05-7-20 14:37 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

EVA,

多謝報料


男爵府

積分: 6495


18469#
發表於 05-7-20 14:38 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

做咩今日咁小人架 :-(


男爵府

積分: 6656


18470#
發表於 05-7-20 15:05 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

EVA :

多謝報料呀 ! 係呀, 協康會D PLAYGROUP都好多媽咪讚好架 ! 我地大埔都有一間協康會, 我去視察過地方環境都OK, 所以我之前已經幫子維報左佢地一個SUMMER COURSE, 好似叫暑期幼兒英文PLAYGROUP咁上下, 由8月1日開始上堂, 一連上5日, 上完之後可以直接報埋佢地個普通PLAYGROUP, 因為太多人WAITING LIST, 所以上完呢個暑期班之後會有PRIORITY收生架 ! 我打算俾子維上佢地WEEKDAY果D PLAYGROUP, 好過佢無所事事咁又過一日, 都係諗住俾佢去開開心心玩下架咋 ! :mrgreen:


大宅

積分: 1327


18471#
發表於 05-7-20 16:53 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

eva
好近我個樹哦,,,,,,心欲欲都想報
PakYuMom 寫道:
all,

我同事話睇到亞視早排有個專輯講playgroup, 介紹左"協康會"佢話好似幾好, 咁我上左佢個網睇都好似ok bor! 咁打去問, 佢話8月中會開班, 但都幾多人報, 所以要落waiting list! 你地有興趣就快d打電話去啦!

please click here


大宅

積分: 1327


18472#
發表於 05-7-20 16:59 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

EVA
我都打咗電話去問了,,原來拒會喺澳運站上課,間唔中租到場先至會喺長沙灣政府合署


子爵府

積分: 10015


18473#
發表於 05-7-20 18:26 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

今日開了成日會,
好倦呀!
條腰骨好似唔係自己咁呀!


伯爵府

積分: 18514


18474#
發表於 05-7-20 21:33 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

各位媽媽:

為何我覺得澤銘愈來愈頑皮 :-(

大家的bb發脾氣時會否訓地 尖叫
打佢又唔痛,仲會轉身回房關門 :-x
我是4歲的澤銘,我最愛跑來跑去,破壞看得到的一切東西,和最愛車車 ようこそ!ご覧で下さい !


大宅

積分: 2788


18475#
發表於 05-7-20 23:45 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

carmen
check pm please
我有兩個小寶貝!


大宅

積分: 2788


18476#
發表於 05-7-21 01:18 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

thanks fanny,
原來toy'rus星卡會員都可以平,大人九折...原打算friday同仔囡去玩下,點知老公依家又唔得閒:-( :-(
wouldbe 寫道:
sharon,
ocean park 既票可以係教協, 工聯會買平d, 要有証, hk$15x.
另外, 你都可以去中旅社買, 不過入場時要去counter換入場卷, 比較麻煩.
我有兩個小寶貝!


男爵府

積分: 6495


18477#
發表於 05-7-21 08:53 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Good Morning!!!


男爵府

積分: 6495


18478#
發表於 05-7-21 09:02 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

澤媽媽

ga+發脾氣時會尖叫大哭, 都未識瞓地同關房門, 因為通常佢發脾氣時, 我或ga+ daddy多數抱住佢, 唔俾佢有e d動作, 同時抱住佢可以安慰下佢ma.

kingawa 寫道:
各位媽媽:

為何我覺得澤銘愈來愈頑皮 :-(

大家的bb發脾氣時會否訓地 尖叫
打佢又唔痛,仲會轉身回房關門 :-x


男爵府

積分: 6495


18479#
發表於 05-7-21 09:15 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

各位靚媽

請問你地邊位有睇"bb保你大"而又有錄到呀? 可唔可以借俾我睇呀?


男爵府

積分: 7361


18480#
發表於 05-7-21 09:20 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Astor,

我有錄到第二集, 其餘都是即場睇的, 不過都有後悔無錄底, 起碼第時唔記得可以做reference :-( 唔知佢total做幾多集呢?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo