跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 6495


18481#
發表於 05-7-21 09:48 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

alice

我亞媽都有睇架, 但佢都無錄底, 同埋佢係追字幕黎睇, 我都驚佢追唔切 , 而我真係好想睇番. 咁你係咪可以借俾我呀?


大宅

積分: 1870


18482#
發表於 05-7-21 09:57 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

I might have 1 or 2...

duke1208 寫道:
alice

我亞媽都有睇架, 但佢都無錄底, 同埋佢係追字幕黎睇, 我都驚佢追唔切 , 而我真係好想睇番. 咁你係咪可以借俾我呀?


子爵府

積分: 10015


18483#
發表於 05-7-21 10:09 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

[size=large]Good Morning!!


男爵府

積分: 7361


18484#
發表於 05-7-21 10:20 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Astor,

無問題, 不過我得第二集炸! 下次帶俾你啦


子爵府

積分: 14300

BK Milk勳章


18485#
發表於 05-7-21 10:25 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Elaine:
NO THX~

CARMEN:
你又收到未呀

FANNY大人、雪雪娘娘:
呵呵~~~~我中左六角花特別版,而家欠一個BUTTERFLY就齊一套
貓也好,狗也好,請愛護尊重每個生命體


子爵府

積分: 10246

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


18486#
發表於 05-7-21 10:38 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

MAY,
你真係好彩喇 我重欠一個六角花特別版呀 :-(


男爵府

積分: 6495


18487#
發表於 05-7-21 11:01 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

may may尚宮, fanny大人

你就好啦 , 仲仲係原地踏步呀 :-(

mayymlam 寫道:
FANNY大人、雪雪娘娘:
呵呵~~~~我中左六角花特別版,而家欠一個BUTTERFLY就齊一套


男爵府

積分: 6495


18488#
發表於 05-7-21 11:05 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

cat, alice,

咁下次見面就借俾我啦, thx.


子爵府

積分: 10241


18489#
發表於 05-7-21 14:03 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

hi all,
BK 又瓜咩? 呢兩日咁少少人既?
I support autism acceptance!


子爵府

積分: 10241


18490#
發表於 05-7-21 14:06 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

astor,
你去買佢本書來看啦, 係就係冇電視咁case by case講, 但係D technique係晒書入面, 冇得走雞, 有得比你成日refer住呀!!
duke1208 寫道:
各位靚媽

請問你地邊位有睇"bb保你大"而又有錄到呀? 可唔可以借俾我睇呀?
I support autism acceptance!


男爵府

積分: 7361


18491#
發表於 05-7-21 14:28 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Sherri,

本書翻譯左未架?

Jolly 寫道:
astor,
你去買佢本書來看啦, 係就係冇電視咁case by case講, 但係D technique係晒書入面, 冇得走雞, 有得比你成日refer住呀!! [quote]
duke1208 寫道:
各位靚媽

請問你地邊位有睇"bb保你大"而又有錄到呀? 可唔可以借俾我睇呀?
[/quote]


子爵府

積分: 10241


18492#
發表於 05-7-21 14:35 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

alice,
係english啦當然~
你想睇中文咩?
Coolpig 寫道:
Sherri,

本書翻譯左未架?
I support autism acceptance!


男爵府

積分: 7361


18493#
發表於 05-7-21 14:47 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Sherri,

係呀, 我真係想睇中文 我英文水平有限 其實係中文水平亦都有限.......~

Jolly 寫道:
alice,
係english啦當然~
你想睇中文咩? [quote]
Coolpig 寫道:
Sherri,

本書翻譯左未架?
[/quote]


子爵府

積分: 10241


18494#
發表於 05-7-21 14:50 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

alice,
no la, 我覺得你D中文...
講笑咋~
不過話說回頭本書Denglish唔難呀, 你有basic程度都看得明架!!! 信我啦~
有冇中譯本我真係唔知呀. 你會唔會去書展? 可能個度會有呀!!
I support autism acceptance!


男爵府

積分: 7361


18495#
發表於 05-7-21 15:04 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Sherri,

我會考D中英文成績都見得下人架, 諗諗下唔知係咪"呃"番來的 大學時D成績更加見得人, 科law都唔低分架

好啦, 讚完自己, 都係想講, 其實我既中文同英文都係差唔多咁[size=large]差

再講番正經, 英文書除了工作需要, 睇教科書同埋我既至愛"Gone with the wind"之外, 其他我真係無乜心機睇, 連哈利波特我都係睇中文, 不過, 我睇左第一至三本之後, 連中文都無心機睇了, 覺得都幾悶, 唔知點解咁多人鐘意睇? 越說越離題tim


男爵府

積分: 6656


18496#
發表於 05-7-21 15:10 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

ALL :

趁今朝早都幾好太陽, 所以同子維落去泳池游水水. 子維真係好鐘意玩水水, 佢一見到個蟹仔水泡已經好興奮, 呱呱叫, 又大聲咔咔笑. 玩左一陣之後, 我嘗試唔用水泡用手抱住佢學游水, 佢都唔驚, 仲會用對手勁潑水同拍水, 又會用對腳踢水同踏水. 只係玩左45分鐘, 子維已經哂到黑忟忟啦 ! 好彩無哂傷到咋 ! :mrgreen:


男爵府

積分: 7361


18497#
發表於 05-7-21 15:21 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sasa,

子維就好啦, 毛毛反反覆覆的病, 到現在還末正式下水 :-( :-( :-( :-(


男爵府

積分: 6656


18498#
發表於 05-7-21 15:41 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

ALICE :

毛毛好快就會好番架喇 ! 唔好咁擔心啦 ! :-P 等佢好番咪可以落水玩番夠本囉 !


大宅

積分: 4504


18499#
發表於 05-7-21 16:22 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sasa,

其實我都想報weekday果d playgroup架, 可惜無人帶栢瑜去! 唯有報星期六啦!

我開頭仲以為協康會淨係俾d有問題嘅小朋友返tim! 所以打去報果陣都問左幾次果個playgroup有咪for無問題嘅小朋友架! :lol:


大宅

積分: 4504


18500#
發表於 05-7-21 16:24 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

有無人去左書展呀? 有無野睇呀?
我聽日請左半日假去呀! 諗住睇下有無野arm栢瑜!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo