跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4504


18501#
發表於 05-7-21 16:30 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

澤媽,

我睇過d書講, bb向3歲前教唔好, 咁佢d性格就會定型!
不過我都唔知點教bb架, 不如你睇下"bb保你大"啦!
:mrgreen:
栢瑜d脾氣都好大(我估佢地呢段時間會係咁掛!), 不過(touch wood) 佢就無訓過地同自己閂房門, 唔知佢係咪未識?! :lol:


男爵府

積分: 6656


18502#
發表於 05-7-21 16:36 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

EVA :

我最初都以為協康會淨係俾d有問題嘅小朋友返架 ! 後來先知道原來佢地而家D PLAYGROUP係FOR普通小朋友架 ! :mrgreen:


男爵府

積分: 6656


18503#
發表於 05-7-21 16:41 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

EVA :

我最近都買左好多書俾子維, 多數係商場D PROMOTION COUNTER買, 全部都好低買, 有D三十幾蚊本, 有D仲低, 係100蚊有4本. 書展唔知有無咁平呢 ??? ?-(


男爵府

積分: 7361


18504#
發表於 05-7-21 16:51 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sasa,

想問你好奈, 咁你套Huarry睇成點?


伯爵府

積分: 18512


18505#
發表於 05-7-21 20:45 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

astor:

我無力抱起佢呀 :-(

當佢爭扎緊的時候,只有佢爸爸才能捉到佢...
成條鰻魚咁
我是4歲的澤銘,我最愛跑來跑去,破壞看得到的一切東西,和最愛車車 ようこそ!ご覧で下さい !


伯爵府

積分: 18512


18506#
發表於 05-7-21 20:48 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

請問"bb保你大"是幾點做?

我老公成日霸住電視睇"女人天下"
我是4歲的澤銘,我最愛跑來跑去,破壞看得到的一切東西,和最愛車車 ようこそ!ご覧で下さい !


伯爵府

積分: 18512


18507#
發表於 05-7-21 20:50 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

eva:

柏瑜點解咁似混血兒
我是4歲的澤銘,我最愛跑來跑去,破壞看得到的一切東西,和最愛車車 ようこそ!ご覧で下さい !


子爵府

積分: 10015


18508#
發表於 05-7-21 23:19 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Alice,
Gone with the wind 是我爸爸的至愛呀!
所以.....
你知我的英文名啦!

Coolpig 寫道:
Sherri,

我會考D中英文成績都見得下人架, 諗諗下唔知係咪"呃"番來的 大學時D成績更加見得人, 科law都唔低分架

好啦, 讚完自己, 都係想講, 其實我既中文同英文都係差唔多咁[size=large]差

再講番正經, 英文書除了工作需要, 睇教科書同埋我既至愛"Gone with the wind"之外, 其他我真係無乜心機睇, 連哈利波特我都係睇中文, 不過, 我睇左第一至三本之後, 連中文都無心機睇了, 覺得都幾悶, 唔知點解咁多人鐘意睇? 越說越離題tim


大宅

積分: 2788


18509#
發表於 05-7-21 23:43 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

唔通係scarlett [quote]
misslee 寫道:
Alice,
Gone with the wind 是我爸爸的至愛呀!
所以.....
你知我的英文名啦!

我有兩個小寶貝!


大宅

積分: 2788


18510#
發表於 05-7-21 23:44 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

好似星期四8:30pm
kingawa 寫道:
請問"bb保你大"是幾點做?
我有兩個小寶貝!


大宅

積分: 3449


18511#
發表於 05-7-22 00:21 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

maymay,

收到了, 謝謝呀, 你欠蝴蝶呀, 等我幫你問下人呀!


大宅

積分: 3449


18512#
發表於 05-7-22 00:22 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

eva,

me 2, fri pm wanchai :mrgreen:


子爵府

積分: 10015


18513#
發表於 05-7-22 08:47 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

妹珠媽:
唔係,
再估啦!
mattiemama 寫道:
唔通係scarlett [quote]
misslee 寫道:
Alice,
Gone with the wind 是我爸爸的至愛呀!
所以.....
你知我的英文名啦!


子爵府

積分: 10015


18514#
發表於 05-7-22 08:48 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

[size=large]Good Morning!!


大宅

積分: 4504


18515#
發表於 05-7-22 08:58 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

早!


男爵府

積分: 6495


18516#
發表於 05-7-22 09:03 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Good Morning!


大宅

積分: 4504


18517#
發表於 05-7-22 09:04 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

係逢fri, 8:30pm至arm !

mattiemama 寫道:
好似星期四8:30pm[quote]
kingawa 寫道:
請問"bb保你大"是幾點做?
[/quote]


大宅

積分: 4504


18518#
發表於 05-7-22 09:05 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

會唔會撞到你?

Minanotabo 寫道:
eva,

me 2, fri pm wanchai :mrgreen:


男爵府

積分: 7361


18519#
發表於 05-7-22 09:16 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Morning


男爵府

積分: 7361


18520#
發表於 05-7-22 09:18 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

C,

唔係好明你笑咩tim

misslee 寫道:
Alice,
Gone with the wind 是我爸爸的至愛呀!
所以.....
你知我的英文名啦!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo