Coolpig 寫道:
Sherri,
我會考D中英文成績都見得下人架, 諗諗下唔知係咪"呃"番來的大學時D成績更加見得人, 科law都唔低分架
![]()
好啦, 讚完自己, 都係想講, 其實我既中文同英文都係差唔多咁[size=large]差![]()
再講番正經, 英文書除了工作需要, 睇教科書同埋我既至愛"Gone with the wind"之外, 其他我真係無乜心機睇, 連哈利波特我都係睇中文, 不過, 我睇左第一至三本之後, 連中文都無心機睇了, 覺得都幾悶, 唔知點解咁多人鐘意睇?越說越離題tim
![]()