跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4504


18521#
發表於 05-7-22 09:19 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

eleanor,

唔係化!
你見到我老公千其唔好咁講呀, 廢事佢要栢瑜驗DNA呀! 講笑咋!
不過, 栢瑜bb果陣有d人都話佢似mix, 但大大下都唔似lu!


男爵府

積分: 7361


18522#
發表於 05-7-22 09:21 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Sharon, C,

死啦, 越睇越唔明 C, Scarlett咪個女主角既名law, 下集本書名都係用"Scarlett"架, Sharon有咩唔岩? 你地估緊咩??????????

misslee 寫道:
妹珠媽:
唔係,
再估啦![quote]
mattiemama 寫道:
唔通係scarlett [quote]
misslee 寫道:
Alice,
Gone with the wind 是我爸爸的至愛呀!
所以.....
你知我的英文名啦!
[/quote]


男爵府

積分: 7361


18523#
發表於 05-7-22 09:23 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Eva,

毛毛細時差不多個個都話佢係mix架, 好彩都係大左唔似ja 唔係我老公就

PakYuMom 寫道:
eleanor,

唔係化!
你見到我老公千其唔好咁講呀, 廢事佢要栢瑜驗DNA呀! 講笑咋!
不過, 栢瑜bb果陣有d人都話佢似mix, 但大大下都唔似lu!


男爵府

積分: 7361


18524#
發表於 05-7-22 09:24 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Eva,

7海個隻魚肝油, 你打算俾2.5ml定係5ml呀? 我聽完你講有D心大心細, 我想打去問, 但尋日check 1083, 得7海化工, 我唔知呢間公司既register name, 有無人知呢?


大宅

積分: 2788


18525#
發表於 05-7-22 09:25 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

睇本書時long time ago,除左女主角scarlett,男主角vex ????, 好似仲有個叫ashley之外,唔係好記得d女仔名,有無提示 ?[quote]
misslee 寫道:
妹珠媽:
唔係,
再估啦![quote]
mattiemama 寫道:
唔通係scarlett [quote]
我有兩個小寶貝!


子爵府

積分: 10015


18526#
發表於 05-7-22 09:25 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Alice,
偷笑嘛!!
Coolpig 寫道:
C,

唔係好明你笑咩tim

[quote]
misslee 寫道:
Alice,
Gone with the wind 是我爸爸的至愛呀!
所以.....
你知我的英文名啦!
[/quote]


子爵府

積分: 10015


18527#
發表於 05-7-22 09:26 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

alice, 妹珠媽:
我不是指套書呀!
而是套電影呀!!
Coolpig 寫道:
Sharon, C,

死啦, 越睇越唔明 C, Scarlett咪個女主角既名law, 下集本書名係"Scarlett"架, Sharon有咩唔岩? 你地估緊咩??????????

[quote]
misslee 寫道:
妹珠媽:
唔係,
再估啦![quote]
mattiemama 寫道:
唔通係scarlett [quote]
misslee 寫道:
Alice,
Gone with the wind 是我爸爸的至愛呀!
所以.....
你知我的英文名啦!


大宅

積分: 2788


18528#
發表於 05-7-22 09:32 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

alice
我大仔好瘦,我之前見bk d媽講得o甘好咪打算買x海個隻魚x油俾佢食下,跟住見到d descriptions講到d分量幾歲前後要點,就問mannings d pharmacist 應該俾幾多大仔食,但佢聽完我大仔有飲奶粉,仲有食其他食物就話無需要,因為vitamin D 類唔可以過量,所以我最後都無買....
我有兩個小寶貝!


大宅

積分: 2788


18529#
發表於 05-7-22 09:35 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

c
sor...你話vivian呀,電影我都睇過,覺得奇x基寶好型
我有兩個小寶貝!


子爵府

積分: 10015


18530#
發表於 05-7-22 09:38 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

妹珠媽:
係呀! 仲要係我都是姓李的呀!
另外, 你可唔可以 PM 你的地址給我,
等我寄份猜童謠的獎品給你呀!
mattiemama 寫道:
c
sor...你話vivian呀,電影我都睇過,覺得奇x基寶好型


大宅

積分: 2788


18531#
發表於 05-7-22 09:40 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

all
唔記得good morning添,今日放假原打算同d小朋友去ocean park,但老公有要事要返工,天公又不造美,想游水又行雷 :-( 下星期我要去新office相信暫時無得放假住
我有兩個小寶貝!


子爵府

積分: 10015


18532#
發表於 05-7-22 09:40 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

大家有沒有興趣整有 Baby 樣的郵票呀!
可作留念之用,
如有興趣, 請去報料區報名啦!


子爵府

積分: 10015


18533#
發表於 05-7-22 09:42 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

妹珠媽:
真係可惜呀!
望下午唔好再下雨啦!


大宅

積分: 2788


18534#
發表於 05-7-22 09:43 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

c
多謝先, check pm[quote]
misslee 寫道:
妹珠媽:
你可唔可以 PM 你的地址給我,
等我寄份猜童謠的獎品給你呀!
我有兩個小寶貝!


子爵府

積分: 10015


18535#
發表於 05-7-22 09:44 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

不用謝,
是你的努力而得到的!!
mattiemama 寫道:
c
多謝先, check pm[quote]
misslee 寫道:
妹珠媽:
你可唔可以 PM 你的地址給我,
等我寄份猜童謠的獎品給你呀!


大宅

積分: 2788


18536#
發表於 05-7-22 09:45 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

我都係o甘望
misslee 寫道:
妹珠媽:
真係可惜呀!
望下午唔好再下雨啦!
我有兩個小寶貝!


男爵府

積分: 7361


18537#
發表於 05-7-22 09:46 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

C, Sharon,

你地知唔知我地大緊肚既時候IFC 戲院重播, 我捉左老公陪我睇, 4粒鐘, 我呀, 去左一次toilet炸! 重係break個時先去

我有齊中英文小說上下集(下集向台灣先搵到 :evil: ), VCD同埋DVD 重有隻sound track

Sharon, 你知唔知有下集呢? 不過唔係咁多人知, 因為下集唔係Margaret寫架啦, 佢已經車禍死左 :-( 但係下集一樣寫得好好, 個Alexender(唔記得下集個作者既名啦 ~, 大約係咁啦)寫得好有連貫性, 我覺得同樣精彩呀!

Sharon, 如我無記錯, 奇X基寶戲入面個名係Rhett bor, 至於Ashly, 好都好鐘意, 佢老婆個被譯為梅蘭, 唔記得個英文lu~


大宅

積分: 2788


18538#
發表於 05-7-22 09:47 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

c
你係咪仲要返學備課呀,會唔會趁暑假有d真假放下呢 ?
我有兩個小寶貝!


男爵府

積分: 7361


18539#
發表於 05-7-22 09:49 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Sharon,

毛毛唔係因為廋而食魚肝油, 係因為唔食生果而食呀 :-( :-( :-( :-( :evil:


大宅

積分: 4504


18540#
發表於 05-7-22 09:50 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Alice,

我照樣俾5ml+2oz 水俾栢瑜飲!
因為我覺得5ml=1茶匙, 都唔係好多之麻!
況且全飲奶b同我地阿b(食固體野), 吸收嘅營養都唔同!
我估, 食固體野嘅b無俾淨係飲奶b有咁多營養, 咁即係話我地阿b應該係食多d分量啦!
全部都係我個人意見咋! :lol:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo