Coolpig 寫道:
Sharon, C,
死啦, 越睇越唔明C, Scarlett咪個女主角既名law, 下集本書名係"Scarlett"架, Sharon有咩唔岩? 你地估緊咩??????????
![]()
![]()
![]()
![]()
[quote]
misslee 寫道:
妹珠媽:
唔係,
再估啦![quote]
mattiemama 寫道:
唔通係scarlett[quote]
misslee 寫道:
Alice,
Gone with the wind 是我爸爸的至愛呀!
所以.....
你知我的英文名啦!
![]()
重係break個時先去
重有隻sound track 