跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2788


18541#
發表於 05-7-22 09:55 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

alice
有下集我真係唔知,我係老餅,好似post secondary睇,我睇嘅時候你可能仲讀緊中學 (希望唔係小學) long long time ago所以唔係好記得d名,我大學有個同學好迷呢套片,有video所以我睇過,佢仲有大海報....電視播過,仲有好似n年前套片重新修補響cinema播時我都有睇過
Coolpig 寫道:
C, Sharon,

你地知唔知我地大緊肚既時候IFC 戲院重播, 我捉左老公陪我睇, 4粒鐘, 我呀, 去左一次toilet炸! 重係break個時先去

我有齊中英文小說上下集(下集向台灣先搵到 :evil: ), VCD同埋DVD 重有隻sound track

Sharon, 你知唔知有下集呢? 不過唔係咁多人知, 因為下集唔係Margaret寫架啦, 佢已經車禍死左 :-( 但係下集一樣寫得好好, 個Alexender(唔記得下集個作者既名啦 ~, 大約係咁啦)寫得好有連貫性, 我覺得同樣精彩呀!

Sharon, 如我無記錯, 奇X基寶戲入面個名係Rhett bor, 至於Ashly, 好都好鐘意, 佢老婆個被譯為梅蘭, 唔記得個英文lu~
我有兩個小寶貝!


大宅

積分: 2788


18542#
發表於 05-7-22 10:03 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sor....但小心食嘅分量,因為佢唔係單一vitamin,有d野唔可以overdosage,會殘留身體
我大仔細時好多野都唔食or食唔到,我會mix入食物內,但大d會有改善,我見到你擔心佢d oral motor skills,其實mattie到兩歲幾都仲係要食thick congee, 3歲多先會用straw,2歲多都係單字無句子 (妹珠依家會句子),但2歲半過後開始有improvement,所以唔使太擔心
Coolpig 寫道:
Sharon,

毛毛唔係因為廋而食魚肝油, 係因為唔食生果而食呀 :-( :-( :-( :-( :evil:
我有兩個小寶貝!


大宅

積分: 2788


18543#
發表於 05-7-22 10:04 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

泵完奶要食早餐喇
我有兩個小寶貝!


男爵府

積分: 7361


18544#
發表於 05-7-22 10:08 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Sharon,

下集沒有被拍成電影, 不過我可以"聯想"到(不過, 我有朋友睇過所謂的下集電影, 當然不是原班人馬, 佢話個女主角演到Scarlett好似隻雞咁 :evil: 好彩我時運高, 睇唔到 :evil: ), 下集既英文書名叫Scarlett, 中文仍是飄, 你有時間真係要睇呀, 有下集先有一個圓滿既ending, 我真係好好好鐘意個ending!!!! 想當初我係向library借的, 跟住自己想擁有一套, 咁就週圍搵, 點知搵唔到下集 :-( 結果, 有次同老公去台灣, 佢同我向書局街搵左半日 終於搵到, 開心到暈 不過, 買左番去之後, 我到依家都沒有重睇一次 我老公話: 你真係買來收藏的呀!!


男爵府

積分: 7361


18545#
發表於 05-7-22 10:14 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Sharon,

其實我本來係唔擔心的, 但因為佢成日病, 所以我聯想到係佢成日唔食生果既問題, 跟住睇左個邊個message box, 又諗會唔會係口腔肌肉問題, 其實毛毛一病, 我就好擔心, 如果佢身體健康, 我真係唔會俾任何補充劑佢, 因為我認為最好的營養就是由natural fruit/food吸收的 !


大宅

積分: 3449


18546#
發表於 05-7-22 10:17 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

eva.

u can call me


子爵府

積分: 14300

BK Milk勳章


18547#
發表於 05-7-22 10:19 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

珠珠:
你套咩書黎 真係咁好睇~有機會你要借套中文版俾我睇下LA 嘩~套戲係戲院做4個鐘~我記得果時去戲院睇鐵達尼坐3個鐘,3個鐘我已經坐到PATPAT好鬼痛
貓也好,狗也好,請愛護尊重每個生命體


子爵府

積分: 14300

BK Milk勳章


18548#
發表於 05-7-22 10:20 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

今日爬行榜

[size=large]1歲4個月:
藍藍的天空

1歲5個月:
英賢-私令部


貓也好,狗也好,請愛護尊重每個生命體


大宅

積分: 2908


18549#
發表於 05-7-22 10:22 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

alice, c, sharon,
我都好鍾意"gone with the wind", 想當年我都勁迷奇勒基寶, 我個時睇完, 好唔開心個結局佢地唔可以一齊. 我都曾經立志想睇本小說(英文), 最後梗係.....冇咗件事.

我都知有下集, 曾經有同事話借我睇(中文版), 但我都係lazy人, 冇睇到, 聽到你地話係happy ending, 我好開心

btw, 你地有冇睇瓊瑤寫的"一廉幽夢", 橋段好似.


子爵府

積分: 14300

BK Milk勳章


18550#
發表於 05-7-22 10:25 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

澤媽:
我第一次聽到有爸爸係鐘意睇韓劇架 我老公而家晚晚睇尋秦記
kingawa 寫道:
請問"bb保你大"是幾點做?

我老公成日霸住電視睇"女人天下"
貓也好,狗也好,請愛護尊重每個生命體


子爵府

積分: 14300

BK Milk勳章


18551#
發表於 05-7-22 10:30 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

CARMEN:
收到就好LA~我怕寄失左

WENDY:
瓊瑤我有睇~讀書果時有段時間係圖書館借黎睇,而自己都有買左小部份﹝D書仲係媽咪屋企 ﹞“失火的天堂”、“我是一片雲”呢2本你有無睇過
貓也好,狗也好,請愛護尊重每個生命體


男爵府

積分: 7361


18552#
發表於 05-7-22 10:32 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

May,

"亂世佳人"咁出名你都未睇過??

mayymlam 寫道:
珠珠:
你套咩書黎 真係咁好睇~有機會你要借套中文版俾我睇下LA 嘩~套戲係戲院做4個鐘~我記得果時去戲院睇鐵達尼坐3個鐘,3個鐘我已經坐到PATPAT好鬼痛


男爵府

積分: 7361


18553#
發表於 05-7-22 10:35 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

May,

我有睇失火的天堂, 不過, 我不是瓊瑤迷, 我是亦X迷


男爵府

積分: 9620


18554#
發表於 05-7-22 10:36 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Hi all;

請問你地有冇俾bb玩砌積木呀
我上星期先至教英賢玩,佢都唔識玩,
我砌高d積木佢就推倒
教佢都唔識,點算好 :-(


男爵府

積分: 7361


18555#
發表於 05-7-22 10:39 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Wendy

雖然下集是happy ending, 但個ending真係end得好好, 一D都唔簡單, 同埋, 下集都有2本, 真係最尾個幾十頁佢地先有轉機, 重有, Scarlett改變左好多, 因為成熟了, 睇野諗法都有改變, 我覺得我好似睇住佢大咁, 好正! 好有深度 連我老公睇套 movie, 都話 more than a love story, 死啦, 把口又失控


子爵府

積分: 10015


18556#
發表於 05-7-22 10:40 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

妹珠媽:
我今日下午要教暑期班,
雖然是由1:00教到5:00.
不過老校要我們9:00就要返去 standby 啦!
至於真的假期.
我估下星期一可以放一日,
星期二要返上午,
不過都要成 2:00 先走得呀!
其餘日子未知!!
:-( :-( :-(
mattiemama 寫道:
c
你係咪仲要返學備課呀,會唔會趁暑假有d真假放下呢 ?


大宅

積分: 2908


18557#
發表於 05-7-22 10:41 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

may,
我唔係全部睇哂, 大半啦, "失火的天堂"有睇過, 我都好鍾意 , 另一本就唔太記得, 講什麼架??


大宅

積分: 2908


18558#
發表於 05-7-22 10:44 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

我都有睇亦X的小說, 但有一排, 我覺得佢d故事背後都只是賣一個concept, 喜歡那個不是結婚那個, 所以後來冇睇lu....

我反而喜歡睇衛斯理呀!!

Coolpig 寫道:
May,

我有睇失火的天堂, 不過, 我不是瓊瑤迷, 我是亦X迷


男爵府

積分: 7361


18559#
發表於 05-7-22 10:44 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

YY-BB ,

唔駛心急呀, 佢地真係鐘意推多過叠, 我之前無諗過要train呢樣野, 後來睇左小刷子先知, 問過個friend點解要train呢樣, 佢話同寫字有關的, 我train左毛毛好奈好奈, 你有機會去睇毛毛diary就知架啦(sell下先 ), 你試下自己叠, 叠完自己show一個好happy既face, 自己拍晒手 佢以為是好好玩既野, 會想學架! 依家佢每叠完一個block, 就會自己拍手, 當然, 我地都會好誇張咁讚佢架


大宅

積分: 2908


18560#
發表於 05-7-22 10:45 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

alice,
唔明, why you say "死啦, 把口又失控"

Coolpig 寫道:
Wendy

雖然下集是happy ending, 但個ending真係end得好好, 一D都唔簡單, 同埋, 下集都有2本, 真係最尾個幾十頁佢地先有轉機, 重有, Scarlett改變左好多, 因為成熟了, 睇野諗法都有改變, 我覺得我好似睇住佢大咁, 好正! 好有深度 連我老公睇套 movie, 都話 more than a love story, 死啦, 把口又失控

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo