跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 7361


18561#
發表於 05-7-22 10:47 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Wendy,

衛斯理D書我在From 3個年已經張圖書館入面既書掃晒, 就係咁, 我開始有近視呀, 因為成日都搭車睇
:-( :-( :-( :-( :-(


男爵府

積分: 7361


18562#
發表於 05-7-22 10:48 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Wendy,

我同朋友講親呢本書, 就好似個sales咁吧口收唔到 你睇下我今日回應左幾多有關呢本書既message

cancanmama 寫道:
alice,
唔明, why you say "死啦, 把口又失控"

[quote]
Coolpig 寫道:
Wendy

雖然下集是happy ending, 但個ending真係end得好好, 一D都唔簡單, 同埋, 下集都有2本, 真係最尾個幾十頁佢地先有轉機, 重有, Scarlett改變左好多, 因為成熟了, 睇野諗法都有改變, 我覺得我好似睇住佢大咁, 好正! 好有深度 連我老公睇套 movie, 都話 more than a love story, 死啦, 把口又失控
[/quote]


大宅

積分: 2908


18563#
發表於 05-7-22 10:49 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

c,
以前我成日以為老師可以一齊放暑假, 但係睇你的schedule, 真係好......好唔得閒bor :cry:


misslee 寫道:
妹珠媽:
我今日下午要教暑期班,
雖然是由1:00教到5:00.
不過老校要我們9:00就要返去 standby 啦!
至於真的假期.
我估下星期一可以放一日,
星期二要返上午,
不過都要成 2:00 先走得呀!
其餘日子未知!!
:-( :-( :-(
[quote]
mattiemama 寫道:
c
你係咪仲要返學備課呀,會唔會趁暑假有d真假放下呢 ?
[/quote]


大宅

積分: 2908


18564#
發表於 05-7-22 10:53 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

alice,
icic....講開套戲, 我好耐之前睇, 個時都未拍拖, 老實講, 有d劇情都唔係太記得, 我唔知之前戲院有做, 如果唔係, 都想捉埋老公陪我睇再回味下, 不過, 要坐4小時, 真係

我記得我以前係big麗宮睇, 好似3個鐘多少少.


子爵府

積分: 10015


18565#
發表於 05-7-22 10:54 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Wendy,
我都係衛斯理的 fans 來呀!
只喜歡看衛斯理, 唔鐘意佢加埋原振俠在內呀!
不過, 後來看到倪匡的樣子後,
對衛斯理的幻想大加折扣呀!!
cancanmama 寫道:
我都有睇亦X的小說, 但有一排, 我覺得佢d故事背後都只是賣一個concept, 喜歡那個不是結婚那個, 所以後來冇睇lu....

我反而喜歡睇衛斯理呀!!

[quote]
Coolpig 寫道:
May,

我有睇失火的天堂, 不過, 我不是瓊瑤迷, 我是亦X迷
[/quote]


子爵府

積分: 10015


18566#
發表於 05-7-22 10:56 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

alice,
我估你中三時,
衛斯理仍有好多書未出的呀!!
Coolpig 寫道:
Wendy,

衛斯理D書我在From 3個年已經張圖書館入面既書掃晒, 就係咁, 我開始有近視呀, 因為成日都搭車睇
:-( :-( :-( :-( :-(


男爵府

積分: 9620


18567#
發表於 05-7-22 11:01 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Coolping;

多謝你既意見呀
我唯有俾d心機教佢囉(我係冇耐性既mami黎架)

毛毛識砌樍木law bor
英賢都要加油加油

yy-bb

[quote]
Coolpig 寫道:
YY-BB ,

唔駛心急呀, 佢地真係鐘意推多過


大宅

積分: 2908


18568#
發表於 05-7-22 11:05 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

哈哈...c, 你好搞笑, "看到倪匡的樣子後, 對衛斯理的幻想大加折扣", 咁又係.

不過, 佢寫衛斯理, 我真係好佩服佢d想像力, 而且好多時寫到好似真咁, 我曾經傻傻地想會唔會故事是真有其事.


misslee 寫道:
Wendy,
我都係衛斯理的 fans 來呀!
只喜歡看衛斯理, 唔鐘意佢加埋原振俠在內呀!
不過, 後來看到倪匡的樣子後,
對衛斯理的幻想大加折扣呀!!


子爵府

積分: 14300

BK Milk勳章


18569#
發表於 05-7-22 11:14 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

WENDY、珠珠:
“失火的天堂”係我睇咁耐小說既另類故事黎~通常都係小意外& HAPPY ENDING,呢本帶俾我好大震憾,而“我是一片雲”內容講咩我都唔係好記得,淨係記得個結局~女主角因為男主角既媽咪搞到傻左,成日望住個天講“我是一片雲”
貓也好,狗也好,請愛護尊重每個生命體


男爵府

積分: 7361


18570#
發表於 05-7-22 11:16 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

C,

咁我睇左好多本之後, 就轉左睇佢阿妹啦 跟住再出的新書, 我都有留意, 個時生日成日收到佢同佢阿妹既書做禮物架!

另外, 我From 1,2時, 好鐘意睇XX倫, hahahahahahah 諗番都好好笑, 佢個本天鵝姑娘, 我到依家都記得


男爵府

積分: 7361


18571#
發表於 05-7-22 11:17 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

May,

係呀, 個女主角自殺, 我都估唔到, 同埋覺得好慘呀
:-( :-( :-( :-(

mayymlam 寫道:
WENDY、珠珠:
“失火的天堂”係我睇咁耐小說既另類故事黎~通常都係小意外& HAPPY ENDING,呢本帶俾我好大震憾,而“我是一片雲”內容講咩我都唔係好記得,淨係記得個結局~女主角因為男主角既媽咪搞到傻左,成日望住個天講“我是一片雲”


男爵府

積分: 7361


18572#
發表於 05-7-22 11:20 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

C, May, Wendy,

看來大家都有追看小說, how about金傭? 唔知點解, 我總是提不起興趣, 但"目不識中文"既老公, 就睇到如痴如醉 我睇鹿X記, 睇左頭個幾個chapter, 就 &


男爵府

積分: 7361


18573#
發表於 05-7-22 11:28 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

C, Wendy,

衛斯理你最鐘意邊幾本? 我就老貓, 奇緣, 玩具, 藍血人.....

至於佢阿妹, 首位是朝花X拾, 跟住是流金歲月, 玫瑰的故事, 圓舞...etc 有個短篇故事, 叫藍星客, 都好好睇, 另外, 純情小老婆好似3級片咁, 唔似係佢寫 我同事有齊所有佢既長篇小說, 所以, 我識左佢之後, 好多新書睇, 而且, 我會照住個目錄借我未睇過既書

最後, X包樹上的女人, 你地一定睇過啦, 不過阿張小姐真係得1,2本書係掂的 :tongue:


子爵府

積分: 10015


18574#
發表於 05-7-22 11:32 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

wendy,
倪匡之前常稱自己是衛斯理,
看過他的書,
我都會幻想衛斯理是又英俊, 又聰明, 又好打的人.
不過有機會在電視看過倪匡之後......
唔敢再幻想啦!
cancanmama 寫道:
哈哈...c, 你好搞笑, "看到倪匡的樣子後, 對衛斯理的幻想大加折扣", 咁又係.

不過, 佢寫衛斯理, 我真係好佩服佢d想像力, 而且好多時寫到好似真咁, 我曾經傻傻地想會唔會故事是真有其事.


子爵府

積分: 10015


18575#
發表於 05-7-22 11:35 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

alice,
我對武俠小說沒有興趣,
不過我老公就在中二時看晒金傭的小說啦!
他還可以看過幾次的呀!
Coolpig 寫道:
C, May, Wendy,

看來大家都有追看小說, how about金傭? 唔知點解, 我總是提不起興趣, 但"目不識中文"既老公, 就睇到如痴如醉 我睇鹿X記, 睇左頭個幾個chapter, 就 &


子爵府

積分: 10015


18576#
發表於 05-7-22 11:45 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

alice, wendy,
講真, 我一本愛情小說都未看過呀!
什麼岑凱倫, 亦舒, 嚴沁......
真的沒有看過呀!
我少時只看畢華流和衛斯理.
畢華流初出遁的作品我都全看過,
亦有 keep.
至於衛斯理就只在圖書館借的.
我愛看衛斯理與白素, 因為我好鐘意白素的呀!
還有大廈, 藍血人, 老腦, 後備, 頭髮......
Coolpig 寫道:
C, Wendy,

衛斯理你最鐘意邊幾本? 我就老貓, 奇緣, 玩具, 藍血人.....

至於佢阿妹, 首位是朝花X拾, 跟住是流金歲月, 玫瑰的故事, 圓舞...etc 有個短篇故事, 叫藍星客, 都好好睇, 另外, 純情小老婆好似3級片咁, 唔似係佢寫 我同事有齊所有佢既長篇小說, 所以, 我識左佢之後, 好多新書睇, 而且, 我會照住個目錄借我未睇過既書

最後, X包樹上的女人, 你地一定睇過啦, 不過阿張小姐真係得1,2本書係掂的 :tongue:


男爵府

積分: 7361


18577#
發表於 05-7-22 11:56 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

C,

你唔講我都唔記得, 大廈 is one of my favour book, 個時是半夜睇, 睇到 唔敢搭升降機tim ar


男爵府

積分: 6495


18578#
發表於 05-7-22 12:01 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

WENDY,

你係咪call 我架????


大宅

積分: 2788


18579#
發表於 05-7-22 12:52 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

wendy, c, alice
瓊瑤寫的"一廉幽夢" 係我當年好喜歡嘅書, 橋段係好似,但佢d文筆流麗,所以都好睇, 其實我以前睇好多書,亦舒小說頂峄期有50本以上,後來D橋段日差,又越來越貴先無睇,好中意朝花夕搭...佢大佬d書我都睇唔少,有段時間都睇過金庸,鹿x記,天龍8部,射x同,神x (唔識打 )...依幾年睇john Grisham, micheal crichton, 最近因為bk 書迷介紹開始睇dan brown, 當然harry potter 我都有睇
我有兩個小寶貝!


大宅

積分: 2788


18580#
發表於 05-7-22 13:01 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

alice
matthew因為早產身體都好差,佢那時好多野食唔到(口肌不佳),所以醫生prescribe左vi-daylin or polyviso... 你不防試試...不過可以問醫生有無需要,妹珠唔可以食diary products,所以要食豆奶,但營養不及formula, 問左醫生,佢話我可以俾vi-daylin 佢試
Coolpig 寫道:
Sharon,

其實我本來係唔擔心的, 但因為佢成日病, 所以我聯想到係佢成日唔食生果既問題, 跟住睇左個邊個message box, 又諗會唔會係口腔肌肉問題, 其實毛毛一病, 我就好擔心, 如果佢身體健康, 我真係唔會俾任何補充劑佢, 因為我認為最好的營養就是由natural fruit/food吸收的 !
我有兩個小寶貝!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo