cancanmama 寫道:
alice,
唔明, why you say "死啦, 把口又失控"![]()
[quote]
Coolpig 寫道:
Wendy
雖然下集是happy ending, 但個ending真係end得好好, 一D都唔簡單, 同埋, 下集都有2本, 真係最尾個幾十頁佢地先有轉機, 重有, Scarlett改變左好多, 因為成熟了, 睇野諗法都有改變, 我覺得我好似睇住佢大咁, 好正! 好有深度連我老公睇套 movie, 都話 more than a love story, 死啦, 把口又失控
![]()
![]()
![]()
misslee 寫道:
妹珠媽:
我今日下午要教暑期班,
雖然是由1:00教到5:00.
不過老校要我們9:00就要返去 standby 啦!
至於真的假期.
我估下星期一可以放一日,
星期二要返上午,
不過都要成 2:00 先走得呀!
其餘日子未知!!
:-( :-( :-(
[quote]
mattiemama 寫道:
c
你係咪仲要返學備課呀,會唔會趁暑假有d真假放下呢 ?
Coolpig 寫道:
C, Wendy,
衛斯理你最鐘意邊幾本? 我就老貓, 奇緣, 玩具, 藍血人.....
至於佢阿妹, 首位是朝花X拾, 跟住是流金歲月, 玫瑰的故事, 圓舞...etc 有個短篇故事, 叫藍星客, 都好好睇, 另外, 純情小老婆好似3級片咁, 唔似係佢寫我同事有齊所有佢既長篇小說, 所以, 我識左佢之後, 好多新書睇, 而且, 我會照住個目錄借我未睇過既書
![]()
最後, X包樹上的女人, 你地一定睇過啦, 不過阿張小姐真係得1,2本書係掂的 :tongue:
)...依幾年睇john Grisham, micheal crichton, 最近因為bk 書迷介紹開始睇dan brown, 當然harry potter 我都有睇
Coolpig 寫道:
Sharon,
其實我本來係唔擔心的, 但因為佢成日病, 所以我聯想到係佢成日唔食生果既問題, 跟住睇左個邊個message box, 又諗會唔會係口腔肌肉問題, 其實毛毛一病, 我就好擔心, 如果佢身體健康, 我真係唔會俾任何補充劑佢, 因為我認為最好的營養就是由natural fruit/food吸收的 !