跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23339


1841#
發表於 07-9-4 10:52 |只看該作者
原文章由 shirleytong28 於 07-9-4 10:38 發表
我一confirm時間日子 就通知各位ee同學儒仔既兄弟姐妹黎打氣

樂樂果一啖 小灣鱷一定會磨利佢四隻牙...............



約埋你去咬其他野呀 (咬雪糕好過咬人啦)

我隻小灣鱷係sunday或者去街先會跟我 係屋企 ...


梗係啦,話哂鱷魚仔都係autie 個老細,梗係唔會大聲同佢講野啦,我都唔夠power大聲同老細講野啦(屋企o個個除外)


男爵府

積分: 7640


1842#
發表於 07-9-4 10:58 |只看該作者
哈根大 既士多啤梨雪糕有粒粒士多啤梨肉架

你舖話法呀 鱷魚有四隻牙 雪糕雪硬左 係咪要咬呀 樂媽 你若果無牙 所以咪只能夠食軟雪糕囉 仲有呀 出少隻呀 好似樂樂咁得三隻 咪嗒唔真d味囉:tongue:

原文章由 BChiMa 於 07-9-4 10:44 發表
食雪糕都要磨利d牙, 咩雪糕嚟呀


男爵府

積分: 7640


1843#
發表於 07-9-4 11:01 |只看該作者
anabb 你錯啦 邊有恐龍係爬架 一係飛 一係行 恐龍爸知子莫若父 諗住叫恐龍去參加08奧運 參加百米飛人 我地呢d爬爬下既小玩兒 邊度啱骨骼精奇既恐龍瑞瑞

原文章由 anaBB 於 07-9-4 10:46 發表
恐龍爸怕麻煩:tongue: 唔鍾意比人block住佢出街時間, 上次都參加過, 冇興趣再參加
完全忽視恐龍係新一代爬行類高手, 抹殺佢攞冠軍o既能力
...


大宅

積分: 4940


1844#
發表於 07-9-4 11:02 |只看該作者
Good morning
多寶依兩日出緊第四隻牙, 係上面的

[ 本文章最後由 swisslady 於 07-9-4 11:03 編輯 ]



伯爵府

積分: 16588


1845#
發表於 07-9-4 11:11 |只看該作者
Hi morning ar , 放左幾日假, 去左幾十頁, 有咩大事/小事發生呀, 麻煩大家報料呀, thanks
  


伯爵府

積分: 16588


1846#
發表於 07-9-4 11:14 |只看該作者
原文章由 swisslady 於 07-9-4 11:02 發表
Good morning
多寶依兩日出緊第四隻牙, 係上面的


卓晞仔上面同下面各有4隻牙仔啦 , 成日係到磨牙, 唔知係咪好痕好唔舒服呢
  


大宅

積分: 1237


1847#
發表於 07-9-4 11:15 |只看該作者
你想知樂樂嗒唔嗒得真d味, 你下次俾你隻手指or手臂樂樂嗒吓, 睇下知唔知咩味

原文章由 shirleytong28 於 07-9-4 10:58 發表
哈根大 既士多啤梨雪糕有粒粒士多啤梨肉架

你舖話法呀 鱷魚有四隻牙 雪糕雪硬左 係咪要咬呀 樂媽 你若果無牙 所以咪只能夠食軟雪糕囉 仲有呀 出少隻呀 好似樂樂咁得三隻 咪嗒唔真d味囉:tongue:

...
我叫樂樂呀, 我媽媽想我同個名一樣, 時時刻刻都咁快樂!!


男爵府

積分: 7640


1848#
發表於 07-9-4 11:16 |只看該作者
有大事發生呀
唔見左你同多寶 我地發哂茅咁佢搵你 差d想報警

你同多寶又同一時間出現 有咩景轟先

原文章由 vf2006 於 07-9-4 11:11 發表
Hi morning ar , 放左幾日假, 去左幾十頁, 有咩大事/小事發生呀, 麻煩大家報料呀, thanks


男爵府

積分: 7640


1849#
發表於 07-9-4 11:26 |只看該作者
我老啦 仲係一隻老狐狸 (小tt係咁稱讚我架) d肉唔好味 不如樂樂試下大師兄個鐵頭先 若果咬得入 就証明樂樂d牙係得架 咁大師兄個鐵頭就浪得虛名 樂樂何止係一個勇士 簡直係超級未來戰士


原文章由 BChiMa 於 07-9-4 11:15 發表
你想知樂樂嗒唔嗒得真d味, 你下次俾你隻手指or手臂樂樂嗒吓, 睇下知唔知咩味


大宅

積分: 4940


1850#
發表於 07-9-4 11:29 |只看該作者
原文章由 shirleytong28 於 07-9-4 11:16 發表
有大事發生呀
唔見左你同多寶 我地發哂茅咁佢搵你 差d想報警

你同多寶又同一時間出現 有咩景轟先


我琴日都請咗假, 星期日一家三口去咗Disney Hollywood Hotel住咗晚

vf2006你去過邊樹玩呀?


男爵府

積分: 5731


1851#
發表於 07-9-4 11:34 |只看該作者
vf 好多日無見你啦, very miss you, 幾驚你失左縱 差d想報警架啦.

你地d仔仔出左咁多牙仔喇 我梓悠仲係出左4隻咋 (上下各有2隻).

原文章由 vf2006 於 07-9-4 11:14 發表


卓晞仔上面同下面各有4隻牙仔啦 , 成日係到磨牙, 唔知係咪好痕好唔舒服呢


伯爵府

積分: 15130

畀面勳章


1852#
發表於 07-9-4 11:52 |只看該作者
哈, 我蛋蛋仲係無牙佬....真失禮!

原文章由 swisslady 於 07-9-4 11:02 發表
Good morning
多寶依兩日出緊第四隻牙, 係上面的


男爵府

積分: 5731


1853#
發表於 07-9-4 11:53 |只看該作者
jessica 小遠子同你都好返咁就好啦 梓悠都好得 8899 不過仲食緊藥. 佢呢排都唔肯食奶 餐餐都食4安(4個鐘一次)到就唔肯食. 攪到成個人瘦哂 早幾日同佢磅過得返18磅咋.

原文章由 jessica2004 於 07-9-4 04:57 發表


梓悠好返晒未呀?小遠子同我都好返晒啦:)


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


1854#
發表於 07-9-4 12:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


1855#
發表於 07-9-4 12:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8920


1856#
發表於 07-9-4 12:12 |只看該作者
:-( 今朝好忙下午又要上堂!!

bk 又慢refresh 萬次都出唔到post.........


侯爵府

積分: 23339


1857#
發表於 07-9-4 12:13 |只看該作者
原文章由 anaBB 於 07-9-4 12:03 發表
e~18磅, 幾襯瑞瑞喎, 依加可以考慮下d細碼b


恐龍媽,你梗係駁俾鱷魚媽“產”亭o勒,公然撽鱷魚仔長腳 ,食o左豹子膽呀

[ 本文章最後由 esther_fong 於 07-9-4 12:18 編輯 ]


大宅

積分: 1237


1858#
發表於 07-9-4 12:15 |只看該作者
仲有樂樂呀, 樂樂依家19磅幾, 可以保護到梓悠, 又唔會大隻得滯嚇親梓悠b

原文章由 MYLIM 於 07-9-4 11:53 發表
jessica 小遠子同你都好返咁就好啦 梓悠都好得 8899 不過仲食緊藥. 佢呢排都唔肯食奶 餐餐都食4安(4個鐘一次)到就唔肯食. 攪到成個人瘦哂 早幾日同佢磅過得返18磅咋.

...
我叫樂樂呀, 我媽媽想我同個名一樣, 時時刻刻都咁快樂!!


大宅

積分: 4940


1859#
發表於 07-9-4 12:17 |只看該作者
原文章由 pb12hk 於 07-9-4 12:12 發表
:-( 今朝好忙下午又要上堂!!

bk 又慢refresh 萬次都出唔到post.........


係啦, 死bk
我一出完post就down, 又要重新入過來


大宅

積分: 3767


1860#
發表於 07-9-4 12:24 |只看該作者
原文章由 pb12hk 於 07-9-4 09:03 發表
Wow.................. Jessica o尋晚做賊黎定o剌........抑或小遠子扭計呢??咁夜仲 on line.................


我係夜鬼一族來架,打online打到4點半,再check埋你地的post先訓得著架嗎

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo